TVOF 2. Live
Tsiisus mitä kuraa taas ja silti ylisanoja tuomareilta.
Kommentit (414)
Ai kauheetai järkyn epäviteineniin.
Tuo Jenni A. on lähinnä vaivaannuttava haastattelija. Ihan hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitkä fiilikset, jännittääkö?, wau, mulla on ollut kunnia noutaa sut tähän skabaan, oot sikamakee, ihan sairaan makee, siis ihan mieletön saundi! Vai mitä yleisö? Antakaa nyt aplodit, hei! Sä aivan liikutuit, ja kyynelet valuu, ooooh, sulla on ollut ihan huikeeee matka, me ollaan saatu yhdessä kulkea tää matka, ja mä tiedän, että sä tuut aina laulamaan, oot sä niin huikee laulaja! Heti kun mä näin sut, mä tiesin, että se on siinä! Ja sun sikahuikee matka tulee vaan jatkumaan"!
Miten ne jaksaa tätä?
Tässä on kyllä tiivistetyssä muodossa TVOF:n sisältö ja puheet.
Vasta osa I Englanninkielinen, osa II puuttuu, jätin osaavimmille... :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jenni A. on lähinnä vaivaannuttava haastattelija. Ihan hirveää.
Puhumattakaan siitä toisesta naisesta, somevastaavasta.
Tää mimmi vetää aina näitä laahaavia kappaleita. Hyvä ääni, mutta alkaa kyllästyttää. Unettavaa.
Meinaako tuo nyt istua töröttää koko biisin ajan?
Miksaus on tosiaan hassu ja tässä viimeisessäkin sen kuulee että laulu jää alle.
Miten tääl Saijallekin on valittu näin p***ka laulu, eihän toi lähde yhtään lentoon eikö tuo esiin vahvaa ääntä 😐
Anna puun mekko ei oikein imartele tissejä
Vierailija kirjoitti:
"Mitkä fiilikset, jännittääkö?, wau, mulla on ollut kunnia noutaa sut tähän skabaan, oot sikamakee, ihan sairaan makee, siis ihan mieletön saundi! Vai mitä yleisö? Antakaa nyt aplodit, hei! Sä aivan liikutuit, ja kyynelet valuu, ooooh, sulla on ollut ihan huikeeee matka, me ollaan saatu yhdessä kulkea tää matka, ja mä tiedän, että sä tuut aina laulamaan, oot sä niin huikee laulaja! Heti kun mä näin sut, mä tiesin, että se on siinä! Ja sun sikahuikee matka tulee vaan jatkumaan"!
Miten ne jaksaa tätä?
Ja huomenna tulee Bumtsibumissa lisää! Aivan mahtavaa vai mitä!
Meinas laulaja itekin nukahtaa tuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Anna puun mekko ei oikein imartele tissejä
Emäntä-lookki ei oikein istu, kampauskin perin kummallinen.
Saijasta ei tule ikinä ammattiartistia, vaikka voittaisi koko Voicen. Syystä, että hän on huomannut ettei hän oikeastaan haluakaan tätä. Ääntä olisi kyllä.
Aivan surkeita esityksiä tänään:/
Saijalla on upea ääni, mutta onko hänestä esiintyjäksi kaiken maailman estraadeille...hmm.
Aika estynyt ja varautunut, toki saattaa jännittää.
Laurin otsa pääsee oikeuksiinsa ja mittoihinsa kun kamera kuvaa alaviistosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Kivat trikoot arkkitehdillä.
Kenenköhän disainaamat?
Tässä on kyllä tiivistetyssä muodossa TVOF:n sisältö ja puheet.