Mitä puoluetta äänestät kuntavaaleissa?
Onko sama vai eri puolue kuin mitä äänestit eduskuntavaaleissa (jos äänestit)?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Isoisoisäni, isoisäni, isäni ja minäkin ja poikanikin äänestävät perinteisesti kommunistista työväenpuoluetta.
Työnteko kannattavaksi ja asuminen inhimilliseksi.
Jos sinun poikasikin on "perinteisesti" äänestänyt Kommunistista työväenpuoluetta, niin olettaa sopii, että olet reippaasti yli nelikymppinen, joka taas tarkoittaa sitä, että isoisoisäsi on reippaasti yli satavuotias, jos ei teidän suvussa kaikki ole olleet teinisynnyttäjiä.
Itse olen täysin suomenkielinen. En osaa käytännössä sanakaan ruotsia. Siitä huolimatta ja juuri siksi aion äänestää RKP:tä. Näin varmistan, että ääneni on pois kielivihaa lietsovilta öykkäreiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoisoisäni, isoisäni, isäni ja minäkin ja poikanikin äänestävät perinteisesti kommunistista työväenpuoluetta.
Työnteko kannattavaksi ja asuminen inhimilliseksi.
Jos sinun poikasikin on "perinteisesti" äänestänyt Kommunistista työväenpuoluetta, niin olettaa sopii, että olet reippaasti yli nelikymppinen, joka taas tarkoittaa sitä, että isoisoisäsi on reippaasti yli satavuotias, jos ei teidän suvussa kaikki ole olleet teinisynnyttäjiä.
Kommunistinen työväenpuolue on perustettu 1988. Ongelmia tulee siis sekä sukukypsyyden että äänioikeuteen vaaditun täysi-ikäisyyden suhteen.
Kaikkien kokonaiskuvan intressi lienee kuitenkin, että infrastruktuuti toimii, ei liikaa maksuja, sote-uudistus ei ole pommi ja riittävästi rajat kiinni. Koulutukseen edelleen huomiota. On hyvä olla ja elää, ruokaan on rahaa ja katto pään päällä. Oikeusjärjestelmäkin toimii tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän suomiensin marco de wittiä. Ja ilja janitskinia presidentiksi 2018
Eikö olisi hyvä jos ehdokas osaisi lukea ja kirjoittaa?
Miksi ihmeessä pitäisi äänestää seuraava orjuuttaja itselle? Tätä minä en ymmärrä millään! Noi valehtelijat ärsyttävät ihmisiä vuosi toisensa perään, mutta silti oikein jonotetaan uurnille äänestämään. Toivottu muutos tulisi heti, kun vain suomalaiset lopettaisivat tämän sairaan järjestelmän tukemisen! Käännetään vain kaikki selkämme näille "herroille", niin he menettävät valtansa yhdessä yössä.
No slave, no ruler!!!!
Itse äänestän Perussuomalaisia täällä Etelä-Pohjanmaalla. Meille lapsiseksistä kiinnostuneille on täällä ihan oma ehdokas piirin täydellä tuella.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden äänestäjä kaikissa aiemmissa vaaleissa. Nyt äänestän PS-puoluetta.
Samoin tai itseasiassa äänestin jo. Harmittaa etten äänestänyt tätä miestä jo viimeksi, on tehnyt hyvää työtä valtuustossa.
N40
Haluan vasemmistolaisen, joka laittaa rajat kiinni. Mistä sellainen löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy kokoomuslainen joka kannattaa kommunismia?
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden äänestäjä kaikissa aiemmissa vaaleissa. Nyt äänestän PS-puoluetta.
Samoin tai itseasiassa äänestin jo. Harmittaa etten äänestänyt tätä miestä jo viimeksi, on tehnyt hyvää työtä valtuustossa.
N40
Olen hämmästynyt, että täällä on useampi kuin yksi entinen Vihreiden äänestäjä, joka nyt äänestää Persuja. Olen nimittäin itse tekemässä juuri samaa. Syynä Vihreiden suhtautuminen vuoden 2015 jälkeiseen pakolaisaaltoon ja sen seurauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen täysin suomenkielinen. En osaa käytännössä sanakaan ruotsia. Siitä huolimatta ja juuri siksi aion äänestää RKP:tä. Näin varmistan, että ääneni on pois kielivihaa lietsovilta öykkäreiltä.
Ja annat näin äänesi Suomea ja Suomalaisia vihaaville hulluille.
Vierailija kirjoitti:
Hetken jos odotat. Se ei ole nimittäin vielä syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä äänestän kuten aina. Minua kiinnostaa ainoastaan ympäristöasiat, siksi äänestän puoluetta, joka on edes jollain tasolla kiinnostunut ympäristön ja planeetan tilasta.
Meinaat että tälle planeetalle ja ympäristölle on hyväksi asuttaa lisää porukkaa pohjoiselle pallonpuoliskolle jossa yli puolet vuodesta on pimeää ja kylmää? Energiankulutus vain kasvaa vihreällä politiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei paljon planeettaa halailla, kun rahat menevät ensin ma-tujen elättämiseen ja poispotkimiseen. Nehän eivät lähtisi osa kirveelläkään.
Tajuatko, että kaikki mamu-asiat sun muut on aika kärpäsenpaska siinä vaiheessa, kun tämä planeetta on (tätä menoa) tuhoutunut muutamassa kymmenessä vuodessa? Tässä juts näkee ihmisten tyhmyyden ja lyhytnäköisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei paljon planeettaa halailla, kun rahat menevät ensin ma-tujen elättämiseen ja poispotkimiseen. Nehän eivät lähtisi osa kirveelläkään.
Tajuatko, että kaikki mamu-asiat sun muut on aika kärpäsenpaska siinä vaiheessa, kun tämä planeetta on (tätä menoa) tuhoutunut muutamassa kymmenessä vuodessa? Tässä juts näkee ihmisten tyhmyyden ja lyhytnäköisyyden.
Mikä voima rikkoo maankuoren muutamassa vuosikymmenessä?
Onko tämä joku uusi juttu, alarmisteilta tulee sekaisin kauhukuvia lämpenemisestä ja jääkaudesta sitä mukaa että en ole varma mikä se viimeinen fantasia oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maailma mihinkään tuhoudu
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Huomaa kyllä peukuista täällä, että vihreitä, vasemmistoa ja feministejä äänestetään. Vihreitä voisin äänestää siksi, että he kannattavat julkisen liikenteen ja kevyen liikenteen toiminnan parantamista, mutta muilta osin en todellakaan halua heitä äänestää.
Perussuomalaiset ovat joissakin asioissa järkeviä, mutta he ovat liian haluttomia muutokseen silloin kun se pitäisi tehdä.
Kokoomus, Keskusta ja SDP ovat kaikki samaa hieman eri paketissa.