Mitä puoluetta äänestät kuntavaaleissa?
Onko sama vai eri puolue kuin mitä äänestit eduskuntavaaleissa (jos äänestit)?
Kommentit (126)
Vihreitä äänestän kuten aina. Minua kiinnostaa ainoastaan ympäristöasiat, siksi äänestän puoluetta, joka on edes jollain tasolla kiinnostunut ympäristön ja planeetan tilasta.
Tykkään piraateista. Yliälykkäitä, mahdollisesti aspergereja joukossa. Eivät ole vielä ryvettäneet itseään missään ja suhtautuvat periaatteessa melko liberaalisti kaikkeen. Se on hyvä linja. Kyllä valtuustoon aina yksi piraatti kannoksi kaskessa kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden äänestäjä kaikissa aiemmissa vaaleissa. Nyt äänestän PS-puoluetta.
Aika yllättävä muutos äänestyskäyttäytymisessä. Ääriliberaalista äärikonservatiiviseen puolueeseen. Ihanko tosissasi olet persujen kannattaja nykyään? :D
Siinä ei paljon planeettaa halailla, kun rahat menevät ensin ma-tujen elättämiseen ja poispotkimiseen. Nehän eivät lähtisi osa kirveelläkään.
Piraattipuolueen koko poliittinen agenda on täysin hajanaista ja pellelauman johtamaa. Eivät ole mikään vakavasti otettava puolue todellakaan.
Feministinen puolue koska sukupuolettomuus ja maksuttomuus ovat minulle hyvin tärkeitä. Haluan saada vähintään 1300 euroa kansallispalkkaa tekemättä mitään
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Jep. Taitaa tömähtää oikeen megaluokan jytkyjen jytky.
Olen entinen Vihreiden äänestäjä. Petyin siihen että ovat niin hajanainen lauma, voivat kunnissa äänestää ihan sitä sun tätä, osa on täysin kokoomuslaisia mielipiteiltään.
Näissä vaaleissa ääni menee Vasemmistoliitolle. Arvopohja ei siellä heittele niin älyttömästi, vaikka mikään täydellinen puolue ei ole tämäkään, paljon vanhoja jääriä mukana. Mutta en halua että koko kunta yksityistetään ja sekoillaan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta en halua että koko kunta yksityistetään ja sekoillaan pilalle.
No kun ei ole mikään peruste, koska tällä menolla me ollaan konkassa eli palvelut romahtaa niinkuin Kreikassa. ...jos ei sitä taloudellista nousua tule.
Persuille menee ääni: vastustavat kotipaikkakunnallani näkyvästi ja selvästi laittomien loisijoiden hyysäämisen.
Jaha - sensuuri wörkkii. Missä utopiassa siotä oikein eletään?
Vihreää meen huomenna äänestämään.
Hienoa että naiset ovat aktivoituneet ja käyneet äänestämässä.
Demokratia on kyllä loistavaa. Täällä ala- ja yläpeukutetaan. Jossakin ählämsähläm-maassa riehuttaisieen kivien kanssa toreille keskenään tapellen. Juuri näin tämän pitääkin mennä. Yksi ääini vaikuttaa. Valitsee, käyttääkö sen vai ei. Sitten eletään taas kausi sen mukaan.
Haluan sellaisen paksun jytkyn joka mötkähtää lavetille ja sen tahmeat reunat jättää paksut tahmat lavetin pinnoille. Tietysti myös jytkyn päät ovat venyvät ja suikerot. Jytkyn jälkeen tihkuu pieniä pötköjä jytkyn kyljelle siten että se kuorruttuu ikuiseen pehmeään samettipeittoon.
Missä päin?