Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polvivamma??

30.03.2017 |

Mulla on joskus sellanen et ku polvessa on se iso luu ni sen alapuolelle mis on vähän niinku sellanen kolo ni sattuu ku mul on polvet koukussa. Esim vaikka autossa se tulee useesti tai sit ku meen kyykkyyn. Mulla myös naksuu polvet paljon mutta se on kai tavallista? Se kipu vaihtelee paljon et esim nyt mul ei oo ollenkaan mitään kipuu vaikka meen kyykkyyn. Mutta pari kertaa se on ollu tosi kova. Se alko joskus viime keväällä. Ennen jouluu sitä kipuu ei tullut pariin kuukauteen mut jouluna se taas sitte tuli takas.

Miisa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku555 kirjoitti:

Mulla on joskus sellanen et ku polvessa on se iso luu ni sen alapuolelle mis on vähän niinku sellanen kolo ni sattuu ku mul on polvet koukussa. Esim vaikka autossa se tulee useesti tai sit ku meen kyykkyyn. Mulla myös naksuu polvet paljon mutta se on kai tavallista? Se kipu vaihtelee paljon et esim nyt mul ei oo ollenkaan mitään kipuu vaikka meen kyykkyyn. Mutta pari kertaa se on ollu tosi kova. Se alko joskus viime keväällä. Ennen jouluu sitä kipuu ei tullut pariin kuukauteen mut jouluna se taas sitte tuli takas.

Ei lääkäritkään osaa auttaa noissa asioissa ellei mene ihan jalkafetismi urheiluvamma tyypille joka tietää oikeastaan heti.

Hassu juttu tapahtui kun olin ulkomailla ja tapahtui tuon tapainen ja kipu oli helvetillinen. Niin kysyin että sopisiko lääkekannabis tähän vaivaan ja lääkäri nyökytteli hyväksyvästi. Espanjassa ei saa reseptille kannabista koska se luokitellaan luontaisrohdokseksi. Eli piti hakea tummilta marokkolaisilta ja ihan hyvää hassista oli. Kivut katosi.

Eli Suomessa on päinvastoin. Saatavuutta on mutta lääkärit eivät auta. Espanjassa saatavuus ei ole apteekeissa vaan pitää itse kasvattaa tai ostaa.

Tämä tietopläjäys niille joille ei opiaatit sovi. Opiaatteja määrätään Suomessa yleisesti jos lääkäri katsoo ettei buranat tms riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla