Mitä puoluetta äänestät kuntavaaleissa?
Onko sama vai eri puolue kuin mitä äänestit eduskuntavaaleissa (jos äänestit)?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoisoisäni, isoisäni, isäni ja minäkin ja poikanikin äänestävät perinteisesti kommunistista työväenpuoluetta.
Työnteko kannattavaksi ja asuminen inhimilliseksi.
Meidänkin suvussa linja pitää. Minulle on kerrottu, että Kokoomusta on äänestetty vuodesta 1919. En tee poikkeusta.
Näin se pitääkin mennä.
Muuten ei synny kuin heilahtelua.
Etenkin demonikratiassa on liian hidasta jos joka vuosi jokainen ihminen vaihtelee mielipidettään. Se mielipide pitää tulla suvun juurilta näille päiville asti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä Paavo Väyrysen puoluetta
Ai niin, Kansalaispuolue oli tosiaan tää Väyrysen puolue. En muistanutkaan. Jännä nähdä, miten ne menestyy vaaleissa. ap
Vasemmistoliittoa äänestän ekan kerran elämässäni. Olen lopen kyllästynyt köyhien kyykyttämiseen ja yhteiskunna palveluiden yksityistämishaluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliittoa äänestän ekan kerran elämässäni. Olen lopen kyllästynyt köyhien kyykyttämiseen ja yhteiskunna palveluiden yksityistämishaluihin.
Sama.
Yrittäjänä järkytyin kuinka kuluttajilta leikattiin sellaisia viipaleita että se takulla tuntuu myös minun selkänahassani.
Meni maku nykyiseen menoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Yrittäjänä järkytyin kuinka kuluttajilta leikattiin sellaisia viipaleita että se takulla tuntuu myös minun selkänahassani.
Meni maku nykyiseen menoon.
Täällä sama kokemus.
Vihreitä äänestän, kuten myös viime eduskuntavaaleissa.
M41v
Hallituspuolueita en äänestä. En myöskään kristillisiä tai ruotsalaisia. Vihreillä ei ole täällä ehdokkaita, pienpuolueista puhumattakaan, joten jäljelle jäävät demarit ja vasemmistoliitto. Jälkimmäisen ainoalla ehdokkaalla tuskin on mahdollisuutta päästä läpi, joten...
Äänestin jo Perussuomalaisten ehdokasta Espoossa (ei ollut Soini).
Piraatteja koska saavat vihdoinkin edustajia läpi vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo Perussuomalaisten ehdokasta Espoossa (ei ollut Soini).
Äänestitkö tätä tapon yrityksestä tuomittua espoolaista persua?
http://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703252200091741_wa.shtml
Piraattipuolue. Ei pääse läpi, mutta ainakin ääni on pois isoilta puolueilta. Haluaisin että täällä tapahtuisi kuin islannissa.
Vihreät on populistinen maailmanhalaajapuolue. Ja Ville Niinistöllä vetoava koiranpentukatse tv-haastatteluissa. Suomi ensin kuntoon on heille just päinvastoin.
Vähiten huonoa vaihtoehtoa. Valitun pa***kakasan(ne kaikki ovat ISOja kökkökasoja ) pitää olla sopivan ruskea ja haista mahdollisimman vähän sillä tämän kasan kanssa on elettävä ja haisteltava seuraaviin vaaleihin saakka. Mieluiten kuitenkin kasvattaisin tästä haisevasta kasasta kukkia tyyliin "pushing daisies".
Persut. Vaikka pettivätkin maahanmuuttopolitiikan kanssa. Parempaa vaihtoehtoakaan ei ole. Jos haluaa maan tuhoon, niin äänestäkää vaan niitä vihreitä. Silloin ei enää teidän vaippoja vaihdeta vanhainkodeissa edes pakkomatutuksen voimin. Siinä voi omissa eritteissään maatessa miettiä sitten, mitä tuli tehtyä, kun lapsetkaan eivät ehdi käydä kylässä.
Vihreiden aikakauden jälkeen olisi Suomi tosiaan aika nopeasti maailmanpankin huostassa, kun tuhlasivat verovarat heti, ottivat liikaa lainaa ja matuja rajattomasti maahan. Hyviä ovat törsäämään, huonoja säästämään.
Vierailija kirjoitti:
Piraattipuolue. Ei pääse läpi, mutta ainakin ääni on pois isoilta puolueilta. Haluaisin että täällä tapahtuisi kuin islannissa.
Pääseväthän. Galluppien mukaan ovat ainakin saamassa paikkoja.
Suomessa on aivan sama äänestätkö vihreitä tai kaikkein nuivinta persua, politiikka mitä nuo toteuttavat on yhtä ja samaa.
Suomi on yhden ideologian maa, nimittäin vihervasemmistolaisuuden.
Sitä Paavo Väyrysen puoluetta