Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta äänestät kuntavaaleissa?

Vierailija
30.03.2017 |

Onko sama vai eri puolue kuin mitä äänestit eduskuntavaaleissa (jos äänestit)?

Mitä puoluetta äänestät kuntavaaleissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus. En halua Sinnetännemäestä pormestaria. Jan Vapaavuorella on sentään munaa haastaa Keskustaa kaupungistumiskysymyksessä, tai siis kaupungistumisfaktassa.

Vierailija
82/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä ei ole mitään tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Kokoomuslaisia ovat eri kääreessä vain. Mitä vähemmän Suomessa asuu ihmisiä sitä parempi luonnon kannalta. On aivan paskapuhetta, että suomalainen voisi olla jotenkin kestävä ekologisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä, en halua pormestariksi seniiliä vanhaa ukkoa.

Vierailija
84/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreillä ei ole mitään tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Kokoomuslaisia ovat eri kääreessä vain. Mitä vähemmän Suomessa asuu ihmisiä sitä parempi luonnon kannalta. On aivan paskapuhetta, että suomalainen voisi olla jotenkin kestävä ekologisesti.

Voiko ruotsalainen? Minkä maalainen voi?

Vierailija
85/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin suomenkielinen. En osaa käytännössä sanakaan ruotsia. Siitä huolimatta ja juuri siksi aion äänestää RKP:tä. Näin varmistan, että ääneni on pois kielivihaa lietsovilta öykkäreiltä.

Ja annat näin äänesi Suomea ja Suomalaisia vihaaville hulluille.

He ovat enemmän suomalaisia kuin sinä ja kaltaisesi Putinin pikku huarat.

86/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Vihreitä koska se on niinQ muotii ja sit niinku ne on niinku nuorii ja ne niinku haluu kaikkee hyvää tai jotai emt

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
87/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden äänestäjä kaikissa aiemmissa vaaleissa. Nyt äänestän PS-puoluetta.

Samoin tai itseasiassa äänestin jo. Harmittaa etten äänestänyt tätä miestä jo viimeksi, on tehnyt hyvää työtä valtuustossa.

N40

Olen hämmästynyt, että täällä on useampi kuin yksi entinen Vihreiden äänestäjä, joka nyt äänestää Persuja. Olen nimittäin itse tekemässä juuri samaa. Syynä Vihreiden suhtautuminen vuoden 2015 jälkeiseen pakolaisaaltoon ja sen seurauksiin.

Sama syy mullakin.

Vierailija
88/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki R. kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi äänestää seuraava orjuuttaja itselle? Tätä minä en ymmärrä millään! Noi valehtelijat ärsyttävät ihmisiä vuosi toisensa perään, mutta silti oikein jonotetaan uurnille äänestämään. Toivottu muutos tulisi heti, kun vain suomalaiset lopettaisivat tämän sairaan järjestelmän tukemisen! Käännetään vain kaikki selkämme näille "herroille", niin he menettävät valtansa yhdessä yössä.

No slave, no ruler!!!!

Juuri näin, ja sitten kun järjestelmää muuttamaan olisi tarjolla tuoreita kasvoja, valitetaan etteivät he ole uskottavia poliitikkoina, eli samanlaisia kun nämä halveksitut valehtelijat.

Vierailija
89/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei svenssoni tai norjalainenkaan voi. Tosin ruotsalaisista iso osa elää etelämpänä kuin suomalaiset. Kyllä sun nyt on vaan tunnustettava, että olet tahtomattasi öykkäri.

Vierailija
90/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän Perussuomalaisia täällä Etelä-Pohjanmaalla. Meille lapsiseksistä kiinnostuneille on täällä ihan oma ehdokas piirin täydellä tuella.

Missä siellä on meikäläinen ehdokkaana? Miksei esimerkiksi yksi joka piirissä?

Vierailija
91/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei svenssoni tai norjalainenkaan voi. Tosin ruotsalaisista iso osa elää etelämpänä kuin suomalaiset. Kyllä sun nyt on vaan tunnustettava, että olet tahtomattasi öykkäri.

Helpottiko?

Vierailija
92/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, Perussuomalaiset ja Keskusta ovat sitä samaa eri paketeissa. Katsokaa mitä ovat hallituksessa tehneet. Teot puhuvat.

Vierailija
93/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Äänestin jo.

Vierailija
94/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vasemmistolaisen, joka laittaa rajat kiinni. Mistä sellainen löytyy?

Pohjois-Koreasta ainakin. Siellä myös saat sellaisen, vaikka et haluaisikaan. Ilmiannathan haluamattomat "kuntouttavaan työtoimintaan", kiitos.

Vierailija
95/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Marjaana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vasemmistolaisen, joka laittaa rajat kiinni. Mistä sellainen löytyy?

Mistä löytyy kokoomuslainen joka kannattaa kommunismia?

Eikös ne kaikki?  Sama "mulle ja sulle mutta ei noille, jotka tän koko homan maksaa"-systeemi niilläkin on menossa.

Vierailija
96/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia tietysti. Ei kiitos ulkomaalaiselle roskaväelle.

Vierailija
97/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Paavo Väyrynen ole Kristillisten listalla?

Vierailija
98/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
99/126 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
100/126 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei paljon planeettaa halailla, kun rahat menevät ensin ma-tujen elättämiseen ja poispotkimiseen. Nehän eivät lähtisi osa kirveelläkään.

Tajuatko, että kaikki mamu-asiat sun muut on aika kärpäsenpaska siinä vaiheessa, kun tämä planeetta on (tätä menoa) tuhoutunut muutamassa kymmenessä vuodessa? Tässä juts näkee ihmisten tyhmyyden ja lyhytnäköisyyden.

Nimen omaan kaukonäköistä toimintaa on olla osallistumatta mihinkään nälkäpäiväkeräyksiin ja vastaaviin. Antaa sen ylimääräisen kuonan kuolla pois auttamatta, kun jaksavat liisäntyä niin ahkerasti vailla resursseja. Maapallo kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi