Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöjen illat - miksi?

Vierailija
30.03.2017 |

Sama kaiken maailman jätkäilloille. Te, jotka järjestätte tuollaisia tapaamisia: mitä te saatte tuosta touhusta? Kuulostaa tosi infantiililta.
Minusta on tosi ikävää jättää kumppani (ja vastakkaisen sukupuolen kaverit) ulkopuolelle, enkä ymmärrä ollenkaan mikä järki tuollaisessa touhussa on. Onko teillä jotenkin liikaa ystäviä, eivätkä kaikki mahdu saman katon alle, joten pitää erotella satunnaisiin ryhmiin? :(

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen juttuja! Saunassa ja pikkutunneilla avautumiset, naku-uinnit, ihan eri jutut kuin sekailloissa.

Vierailija
2/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on varmaan, että kumppaneita ei oteta mukaan. Moni tuskin tulee ajatelleeksikaan, että joillain on vastakkaista sukupuolta olevia kavereitakin. Ihmiset käyttäytyvät usein eri tavalla, kun puoliso on mukana. Siksi varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarve päästä pelkkään naisseuraan, puhua tyttöjen jutuista ja kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
4/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette osaa juhlia erikseen edes yhtä iltaa?

Vierailija
5/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas säälin kaltaisiasi ihmisiä, jotka eivät salli puolisoilleen omaa aikaa tai valinnanvapautta omasta seurastaan ja kaveripiiristään. Parisuhde ei ole vankila.

Vierailija
6/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi elää vain sen kumpaani kautta. Parisuhteessa saa olla jotain omaa ja tyttöjen illat on oikein oivallinen tapa tehdän kaikkeä "hömppää" mistä mies ei niin välitä.

Vierailija
7/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhde rajoittava vankila, jossa ei saa olla mitään omaa?

Vierailija
8/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia naiset ovat keskenään? Onko jotain, mitä miesten olisi tiedettävä?

Vierailija
9/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkienillassa ollaan on the loose, ryypätään, naisia jahdataan ja pannaan, oltiin varattuja tai ei. Jätkienillan jutut jäävät aina porukan sisään, aina. Niistä ei enää puhuta. Siksi!!

Vierailija
10/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on varmaan, että kumppaneita ei oteta mukaan. Moni tuskin tulee ajatelleeksikaan, että joillain on vastakkaista sukupuolta olevia kavereitakin. Ihmiset käyttäytyvät usein eri tavalla, kun puoliso on mukana. Siksi varmaan.

Mieheni sanoo useinkin, että eräs ystävämme ei ole koskaan oma itsensä vaimonsa seurassa vaan joutuu miettimään sanojaan ja tekemisiä tosi tarkkaan ja hänestä näkee, että nämä poikien illat tekee hänelle tosi hyvää kun hän saa olla oma itsensä. 

Vierailija
11/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi elää vain sen kumpaani kautta. Parisuhteessa saa olla jotain omaa ja tyttöjen illat on oikein oivallinen tapa tehdän kaikkeä "hömppää" mistä mies ei niin välitä.

Mutta kun mun kaveripiirissä ei ole jaoteltu "hömppiä" pelkästään naisten asioiksi, eikä useimmat naiset ole edes siitä kiinnostuneita. Mun kaveriporukassa käydään esim. vaeltamassa, keikoilla, teatterissa, ravintolassa ym., eikä todellakaan ole mitään sellaisia juttuja joista voi puhua vain naisille tai tehdä vain naisten kanssa. Mun mielestä olisi tosi tympeää jakaa illanviettoja sukupuolen perusteella.

Vierailija
12/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkienillassa ollaan on the loose, ryypätään, naisia jahdataan ja pannaan, oltiin varattuja tai ei. Jätkienillan jutut jäävät aina porukan sisään, aina. Niistä ei enää puhuta. Siksi!!

Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia? 

Vierailija
13/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoo useinkin, että eräs ystävämme ei ole koskaan oma itsensä vaimonsa seurassa vaan joutuu miettimään sanojaan ja tekemisiä tosi tarkkaan ja hänestä näkee, että nämä poikien illat tekee hänelle tosi hyvää kun hän saa olla oma itsensä. 

No siinä on varsinainen hyvä parisuhde jos ei uskalla oman kumppaninsa kanssa olla oma itsensä.

Vierailija
14/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mun kaveripiirissä ei ole jaoteltu "hömppiä" pelkästään naisten asioiksi, eikä useimmat naiset ole edes siitä kiinnostuneita. Mun kaveriporukassa käydään esim. vaeltamassa, keikoilla, teatterissa, ravintolassa ym., eikä todellakaan ole mitään sellaisia juttuja joista voi puhua vain naisille tai tehdä vain naisten kanssa. Mun mielestä olisi tosi tympeää jakaa illanviettoja sukupuolen perusteella.

Teidän porukka onkin aina niin aikuisia, että oikein puistattaa. Tyttöporukassa on helpompi mennä sinne tytön tasolle, jossa aikuisuus on yliarvostettua ja tehdä jotain todella hömppää aivot narikkaan periaattella.

Vierailija
15/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mun kaveripiirissä ollaan niin paljon parempia ihmisiä, että ei koskaan itketä ripsivärit poskilla kuinka paskoja miehet on...sehän on lapsellista.

Vierailija
16/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tehdä jotain todella hömppää aivot narikkaan periaattella.

Miksi sellaista pitäisi tehdä, jos ei halua! En pidä hömpästä, enkä halua laittaa aivojani narikkaan. Se ei tuota mulle mitään tyydytystä eikä iloa eikä rentoutusta, sellainen on vain tylsää ja kiusallista.

Vierailija
17/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä on varsinainen hyvä parisuhde jos ei uskalla oman kumppaninsa kanssa olla oma itsensä.

No siitäpä juuri ihmettelemmekin, että miksi he edes on yhdessä. Mutta keitäpä me ollaan heidän elämään puuttumaan.

Vierailija
18/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teillä koko tuttavapiiri taipuu sukupuolijaotteluun, että yksi ihminen pääsisi kumppanistaan muutamaksi tunniksi eroon? Huh. Tuon henkilön pitäisi harkita eroa. Miksi sekä hänelle että teille muille on mahdoton ajatus, että vaikka Pekan vaimo ei tule, voivat kuitenkin Matin kaveri Siiri ja Erkin vaimo Martta tulla viettämään iltaa.

Vierailija kirjoitti:

Itse taas säälin kaltaisiasi ihmisiä, jotka eivät salli puolisoilleen omaa aikaa tai valinnanvapautta omasta seurastaan ja kaveripiiristään. Parisuhde ei ole vankila.

Nyt on kyllä niin vahvat projektiot käynnissä, ettei mitään rajaa. Vietän omaa aikaa miten lystään ja niin viettää mieskin. Mutta kun halutaan koota porukka illanviettoon, miksi pitää kutsua jotain tiettyä sukupuolta tai paidanväriä oleva ryhmä sen sijaan, että kutsuu läheisiä ystäviä ja hyviä tyyppejä?

Vierailija
19/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juju on se, että siinä on koossa tietty kaveriporukka, jolla on tietynlaiset jutut. On katsos ihan tieteellinenkin fakta, että ihmisellä on erilaisia rooleja ihmissuhteista riippuen. Luonnollisesti ryhmän dynamiikka muuttuu siinä olevista ihmisistä riippuen.

Jos sinä haluat jakaa kaikki asiasi puolisosi kanssa, et voi kuitenkaan vaatia, että ystäväsi haluavat jakaa omat asiansa myös sinun puolisosi kanssa. Vähän sama juttu kuin viestien lukemisen kanssa. Juu, ehkä sinä et salaa mieheltäsi mitään, mutta anna nyt niiden ystäviesi pitää kiinni oikeudestaan kertoa asioistaan ja viettää aikaansa vain niiden ihmisten kesken, jotka he mieltävät ystävikseen.

Vierailija
20/94 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tehdä jotain todella hömppää aivot narikkaan periaattella.

Miksi sellaista pitäisi tehdä, jos ei halua! En pidä hömpästä, enkä halua laittaa aivojani narikkaan. Se ei tuota mulle mitään tyydytystä eikä iloa eikä rentoutusta, sellainen on vain tylsää ja kiusallista.

Kuka se tuli tänne paheksumaan muiden tapaa elää? En minäkään pidä muiden katsomisesta nenän vartaan pitkin, kun joku tekee toisenlaisia valintoja elämässään laittaessaa aivot narikkaan.