Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi myyminen ja ostaminen: kauhutarinat ja löydöt

Myy
30.03.2017 |

Odottelen tässä pöydän ostajaa ja nyt voitte pelotella ja valaa uskoa kauppojen onnistumisiin. Itse laitoin pöydän myyntiin viime viikolla ja heti ostaja soitti ja varasi sen, puheella että hakee ensi viikolla. Odotin viikon ja mitään ei kuulunut. Laitoin uudestaan toriin ja heti tuli "vihainen" viesti, että oot laittanut uudestaan toriin, kyllä minä sen ostan! Vähän jo pelottaa, mikä mörrimöykky sieltä saapuukaan kaupan tekoon...

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olin se huono ostaja. Joku mies antoi ilmaiseksi 2 nojatuolia n.100km päässä meidän paikkakunnalta. Varasin tuolit ja kerroin asuvani aikas kaukana, että nouto onnistuisi vasta viikonloppuna. Ei hätää. Mies voisi tuoda tuolit 20km päähän. Selvä homma! Jättäisi kuulemma ne pihalle odottamaan klo.x alkaen. Hyvä juttu! Tarjosin bensarahaa jos laittaa tilinumeron. Ok! Lähetin vävyn ja tyttären hakemaan tuolit. Tytär soittaa, täällä pihalla on joku koira, saatiin tuolit kyytiin ja nyt kaahataan karkuun. ????? Kohta tuli tekstiviesti: "Vittu, tuossa portilla on nimenomaan varoitus koirista nyt on ikkuna paskana saatana!!" Siis wut? Ihmettelinkin miksi se jättäisi jonnekin pihalle nojatuolit odottamaan. Siis sehän asuu tuossa 20km päässä! En tiennyt eikä asia tullut puheeksi. Häpesin niin paljon että pahoittelin vain.

En tajunnu tästä mitään.

Vierailija
82/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki toriostajat on tämmösiä elämämkoululaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli VAIN positiivisia kokemuksia huuto.net -palstan myynneistä. Kaikki meni yli odotusten. Paitsi nyt sitten lähetettyäni risteilykuponkeja, mitään ei kuulunut sen jälkeen eikä maksua tietenkään.

No sitten tänä vuonna kokeilin tori.fi-sivujen kautta. Järkytys oli suuri.

Muutama case kuukauden ajalta:

1. Urheilutoppien ostaja perui tulonsa kaksi kertaa ja lopulta vaikeni kuoliaaksi...(vei aikaani turhaan)

2. Urheilupuseron ostaja kitisi postikuluista (tavallisena postina 4,80 e eikä seurantakoodillisena 5,90 e) eikä lopulta ollut noutanut postista laatikkoa, joka oli vain 3 cm paksu, mutta jonka postinkantaja oli ilmoittanut noudettavaksi postista. Lähetin viestin, että voin maksaa puseron hinnan takaisin, mutta siihenkään viestiin en saanut vastausta.

3. Takin ostaja ei vastannut viimeiseen viestiin, jossa kiitin maksusta, Eikö nyt kuulu vastata kuitenkin...

4. Olisin lahjoittanut uudet kengät yhdelle naiselle, joka on valittanut kenkien puutettaan kymmeniä kertoja. Ei vastannut edes viestiini.

Yksi helmi tori.fi:stäkin on mainittava. Nokian kumisaappaiden ostaja maksoi "väkisin", vaikka olisin lahjoittanut vanhat saappaat hänelle. Oli muutenkin hyvin käyttäytyvä  herrasmies :D. No hän olikin maaseudulta, jossa rehelliset ihmiset asuvat. Helsinkiläiset ja vantaalaiset ovat kaikkein huonoimmin käyttäytyviä; ja yksi espoolainekin joukosta löytyy - että se siitä etelän sivistyksestä!

Vierailija
84/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olin se huono ostaja. Joku mies antoi ilmaiseksi 2 nojatuolia n.100km päässä meidän paikkakunnalta. Varasin tuolit ja kerroin asuvani aikas kaukana, että nouto onnistuisi vasta viikonloppuna. Ei hätää. Mies voisi tuoda tuolit 20km päähän. Selvä homma! Jättäisi kuulemma ne pihalle odottamaan klo.x alkaen. Hyvä juttu! Tarjosin bensarahaa jos laittaa tilinumeron. Ok! Lähetin vävyn ja tyttären hakemaan tuolit. Tytär soittaa, täällä pihalla on joku koira, saatiin tuolit kyytiin ja nyt kaahataan karkuun. ????? Kohta tuli tekstiviesti: "Vittu, tuossa portilla on nimenomaan varoitus koirista nyt on ikkuna paskana saatana!!" Siis wut? Ihmettelinkin miksi se jättäisi jonnekin pihalle nojatuolit odottamaan. Siis sehän asuu tuossa 20km päässä! En tiennyt eikä asia tullut puheeksi. Häpesin niin paljon että pahoittelin vain.

Tajusiko joku oikeasti mitä tässä oli tapahtunut?!?.

Ei, vaikka kiinnostaisi kyllä. Sen verran mielenkiintoiselta kuulosti.

Vierailija
85/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tehty oharit ilmaisesta tavarasta. Mulla oli torissa ilmoitus uudenveroisista verhoista, jotka sai tulla muuton alta hakemaan pois. No ei tullut kyselyitä ensimmäisen viikon aikana kuin yksi ja tämä nainen lupasi tulla hakemaan ne sunnuntaina puolen päivän aikoihin. Annoin osoitetiedot ja ajo-ohjeet. No eipä kuulunutkaan naisesta koko päivänä, mikä oli tietysti tosi "hienoa", koska mulla on viikonloppuvapaita vuorotyön takia ihan todella harvoin, joten siinä meni odotellessa sitten yksi päivä ihan hukkaan.

Meni pari päivää niin tuli tekstari, että sori, olikin viikonloppuna vähän hälinää! Tulisin huomenna hakemaan. Ilmoitin että ei onnistu, verhot on annettu seuraavalle kiinnostuneelle. Tämä oli jopa ymmärtäväinen, ei alkanut valittamaan.

Mielestäni "anteeksi, en ehdikään tänään hakemaan verhoja" -tekstiviestin kirjoittaminen on kohteliasta eikä lainkaan aikaavievää vaikka kuinka olisi hälinää.

Vierailija
86/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vanhaa TV:tä 10 eurolla opiskelijoille. Musta, ehkä noin 30 vuotias mies tuli hakemaan telkkaria ja alkoi vielä tinkiä "paljonko hinta ilman digiboksi?" :D Sanoin että yhtä paljon, minkä ostaja kait sitten ymmärsi kun ei enää yrittänyt tinkiä. Miten kukaan kehtaa tinkiä tuollaisesta? Ottajia oli kymmeniä ja hinta oli alhainen tarkoituksella.

Ihan hyviä kauppoja olen tehnyt mamujen kanssa, mutta jokainen on alkanut tinkimään kasvotusten vaikka on tehnyt tarjouksen jo sähköpostitse. Siksi nykyään olenkin laittanut hintaan ilmaa sen tinkivaran verran.

Suomalaiset kauppakumppanit ovat olleet jotenkin todella sisäänpäinkääntyneitä. Tarjoukset ovat aina olleet "20e?" eikä mitään tietoja tai esittäytymisiä.

Vierailija
87/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita varailijoita ja ohareiden tekijöitä on aina. Itse en varaa tuotetta kenellekään paitsi siinä tapauksessa että ostaja haluaa tuotteen postin kautta niin en tietenkään voi sen jälkeen myydä tuotetta toiselle vaan odotettava se pari päivää että raha näkyy tilillä. Senkin odottamisen aloitan vasta kun ostaja on sanonut maksaneensa. Välillä tulee näitä läheteätkö kyselyitä? Vastaan että voin lähettää kun maksu näkyy tilillä. Sen jälkeen sama ihminen lähettää viestin toisesta sähköpostiosoitteesta kyseyn onko vielä myynnissä. Totta kai se on myynnissä eihän hän ole edes vastannut ensimmäiseen viestiin saati saanut tilinumeroa ja kertonut maksaneensa.

Kerran yksi ostaja laittoi viestiä että hän oli kyllä ajatellun että menevät lauantain omien menojen mukaan ja käyvät sitren jossain välissä hakemassa! Siis myyjän olisi pitänyt olla koko lauantai päivä kotona odottamassa milloin ostaja tulee hakemaan. Vastasin että niin minäkin ajattelin mennä lauantain oman mielen mukaan enkä olla koko päivää kotona odottamassa tavaran hakua. Sen voi hake välillä 8-8 tai 19-20. Johan alkoi ajat sopia.

Tuossa nyt ensimmäiset jotka tulee mieleen. Tälläkin viikolla yksi sanoi ostavansa takin ja pyysi tilinumeron. Ei ole kuulunet mitään sen jälkeen eikä maksua. Totesin vaan taas että hyvä etten turhan aikaisin poistanut huuto.netistä ilmoitusta. Yleensä poistan sieltä heti kun ostaja sanoo maksaneensa ja torista vasta kun maksu näkyy tilillä. Ei niitä turhan aikaisin kannata poistaa ja varailla turhaan.

Vierailija
88/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään kauhukokemus, mutta ihmetystä herättävä..

Ostaja tuli noutamaan senkkiä, mitat n. 200cm*50cm*80cm kerrottu ilmoituksessa ja kuvakin parista eri kulmasta. Kyseli viestillä, että saako sen osiin purettua ja vastasin, että ei ilman moottorisahaa.

Tyyppi ilmestyi pihaan vanhalla, pienellä kolmiovisella Zuzukilla sit ihmeteltiin, että eikö tosissaan mahdu sisään. No eihän se nyt herrajjumala mahdu sinne autoon mitenkään, haloo oikeesti! 😂😂😂

Lupas tulla seuraavalla viikolla kärryn kanssa, mutta siitä ei kuulunut enää koskaan mitään.

Vierailija
89/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta myyjänä ja ostajana mutta mieleen painavin myyjänä. Laitoin mieheni puolesta pelejä myyntiin hintaan 5-15e. Kyseinen ostaja osti pelin 5e hintaan ja halusi postitettuna joten maksettavaa tuli se 7e. Sähköpostitse hoidimme kommunikoinnin ja pyysin sitten häneltä osoitetietoja ja vaihdossa annoin tilinumeron, puhelinnumeron ja nimeni. Tämän jälkeen tuli viesti jossa hän pyysi oikeaa nimeä..? (nimeni siis hiukan erikoisempi) hetken mietin että onko joku vitsi kyseessä ja lähetin viestin missä kerroin nimen olevan oikea. Hän ei jostain syystä uskonut asiaa ja halusi ensin tuotteen sitten vasta maksaisi. Selitin että hänellä on nimeni, tilinumeroni ja puhelinnumero joka ei ole salainen ja eihän kukaan 7euron takia lähde huijaamaan.. No ensin ajattelin etten hänelle aito peliä lähettää kun kerran on niin vaikeaa mutta toisaalta halusin todistaa etten ole huijari. Jos hän ei sitä maksa niin ei ole paljosta kiinni. Lähetin pelin ja tylyn viestin missä ilmoitin paketin olevan matkalla. Parin päivän päästä tuli kiitos viesti ja rahat tilille.

Enpä enää myy mitään alle 15e juttuja torissa kun ei ole vaivan arvoista

Vierailija
90/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aika paljon tavaraa torista, ei ole ollut kuin kahteen kertaan ongelmia. Ensimmäinen kerta oli kun myin kissanpentuja. Pentuja oli viisi ja sain kaikki myytyä/varattua. Oli viimeisen pennun hakupäivä, mutta ostaja ei vain tullut, ei vastannut puhelimeen, tekstareihin eikä sähköposteihin. Olin ehtinyt jo poistaa ilmoituksen ja meinasin laittaa uudestaan parin päivän päästä, kun sain sähköpostia joltakin naiselta, joka kertoi saaneensa sähköpostiosoitteeni tältä ostajalta, joka jätti tulematta ja että minulla on kissanpentuja. No hän sitten varasi tämän pennun, koskaan en saanut tietää miksei ensimmäinen ostaja tullut tai ilmoittanut mitään. Kun tuli tämän toisen ostajan vuoro hakea pentu, hän laittoi puoli tuntia ennen sovittua hakua, että voinko tuoda pennun melkein 100km:n päähän, kun hän ei jaksa ajaa meille saakka kun bensakin on niin kallista. En lähtenyt todellakaan, joten hän ei sitten halunnut pentua. No, ei hän silti varmaan olisi pystynyt huolehtimaan pennusta. Laitoin pennun uudestaan toriin ja kirjoitin ilmoitukseen kaksista ohareista ja että otan varausmaksun pennusta, jota en palauta jos kauppa peruuntuu minusta riippumattomista syistä. Aika pian sain varauksen pennusta ja maksoi heti koko kissan summan tilille pienen lisän kera, niin annoin mukaan tutun lelun. Tämä ostaja tuli ajallaan ja oli oikein mukava ja kaikki meni hyvin. 

Toinen oli kun ostin lapselle yöpukuja. Ostin 86cm:n yöpukuja kolme kpl, maksoin ja lupasi ilmoittaa kun on postittanut. Mitään ei kuulunut viikkoon joten kysyin mikä tilanne. Odotin kolme päivää, ei mitään. Kysyin uudestaan ja odotin päivän, ei mitään. Sitten uhkasin rikosilmoituksella ja heti seuraavana päivänä vastasi ja oli ollut kiirettä ja sitä ja tätä ja tuota. Paketti lähti samana iltana postiin. Kun yöpuvut tulivat, ne olivat kokoa 80cm. Sanoin tästä myyjälle, niin hän oli ajatellut, että kyllä ne käy 86cm:stä. No hän sitten maksoi minulle takaisin puolet yöpukujen hinnasta, kun ne kävivät siihen hätään eivätkä onneksi maksaneet paljoa. Enkä tahtonu todellakaan kokeilla, että miten hankalaksi palauttaminen tämän myyjän kanssa käy.

Ikävä sanoa, mutta nämä kaikki ovat käyneet ulkomaalaisten kanssa. On silti muutamia tuotteita, joita en uskaltanutkaan ostaa suomalaiselta myyjältä kun epäilytti sen verran paljon. Mutta pääosin kaikki on mennyt hyvin, paitsi nyt näiden kanssa.

Oksettaa sun kaltaiset ihmiset jotka myy eläimiä kun tavaraa, ottamatta selvää ostajan taustoista. Mutta ei sillä niin väliä kunhan rahaa saa, eiks niin?

Vierailija
91/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää ihmiset jotka eivät pysy aikataulussa. Akateeminen vartti sallittu, 20 min vielä menettelee. Sen jälkeen olisi kiva saada vaikka soittoa jos asiakas ei löydä perille ym.

Viimeksi eilen ostaja saapui hakemaan myynnissä olevaa tuotetta 1h 20 min myöhässä. Piti tämän takia perua oma sovittu meno:(

Tänä talvena myin vahasta kodistani tavaraa. Sovittiin ostajan kanssa että tulee 13.30-13.45. Menin paikalle jo 13.25. Kun ostajasta ei kuulunut mitään katskin sähköpostin. Oli jo noin 13.10 laittanut viestiä olevansa kohta siellä ja 13.20 viestin ettei ole aikaa odotella kaupat peruttu. Siis itse tuli ennen sovittua aikaa ja sitten käyttäytyy noin! Venäläinen nimi joten luulisi kyllä tuntevan suomalaisen kellonkin.

Vierailija
92/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen yrittänyt ostaa retrotietokonetta tori.fi:stä myyjät eivät vastaa tai jos vastaavat, eivät millään saa aikaiseksi testata toimiiko kone. Nihkeästi vastailevat sähköposteihin tai tekstareihin. Kumma sivusto, huutonet on pelannut paremmin.

Lue ne vastaukset sieltä roskapostistasi niin alat sinäkin samaan vastauksia.

Vierailija
93/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin antamassa ilmaiseksi pois huonekasvia, joka oli kasvanut liian isoksi eikä sille löytynyt enää paikkaa asunnostani. Varasin sen ensimmäiselle kyselijälle, joka ilmoitti hakevansa kasvin seuraavana päivänä. No, odottelin häntä koko illan, mitään ei kuulunut, seuraavana päivänä sain sähköpostiini uuden viestin, että tänäänhän on vielä kylmempi kuin eilen (jolloin hän teki mitään ilmoittamatta oharit) että jos hän hakisi kasvin huomenna? Ilmoitin sitten että kasville on löytynyt jo uusi koti, jolloin tämä "ostaja" laittoi vihaista viestiä että miksi en soittanut hänelle, kyllä hän olisi sen voinut ottaa. Kaikista ärsyttävintä oli kuitenkin se, että hän kuittasi viestinsä tekemällä nimensä viimeisestä kirjasta hymiön, tyyliin Ain:o) .. Ei ole muuten tullut käytettyä toria hetkeen taas, miksiköhän..

Vierailija
94/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin antamassa ilmaiseksi pois huonekasvia, joka oli kasvanut liian isoksi eikä sille löytynyt enää paikkaa asunnostani. Varasin sen ensimmäiselle kyselijälle, joka ilmoitti hakevansa kasvin seuraavana päivänä. No, odottelin häntä koko illan, mitään ei kuulunut, seuraavana päivänä sain sähköpostiini uuden viestin, että tänäänhän on vielä kylmempi kuin eilen (jolloin hän teki mitään ilmoittamatta oharit) että jos hän hakisi kasvin huomenna? Ilmoitin sitten että kasville on löytynyt jo uusi koti, jolloin tämä "ostaja" laittoi vihaista viestiä että miksi en soittanut hänelle, kyllä hän olisi sen voinut ottaa. Kaikista ärsyttävintä oli kuitenkin se, että hän kuittasi viestinsä tekemällä nimensä viimeisestä kirjasta hymiön, tyyliin Ain:o) .. Ei ole muuten tullut käytettyä toria hetkeen taas, miksiköhän..

Nimensä viimeisestä kirjaimesta *

Vierailija
95/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan aika paljon tavaraa torista, ei ole ollut kuin kahteen kertaan ongelmia. Ensimmäinen kerta oli kun myin kissanpentuja. Pentuja oli viisi ja sain kaikki myytyä/varattua. Oli viimeisen pennun hakupäivä, mutta ostaja ei vain tullut, ei vastannut puhelimeen, tekstareihin eikä sähköposteihin. Olin ehtinyt jo poistaa ilmoituksen ja meinasin laittaa uudestaan parin päivän päästä, kun sain sähköpostia joltakin naiselta, joka kertoi saaneensa sähköpostiosoitteeni tältä ostajalta, joka jätti tulematta ja että minulla on kissanpentuja. No hän sitten varasi tämän pennun, koskaan en saanut tietää miksei ensimmäinen ostaja tullut tai ilmoittanut mitään. Kun tuli tämän toisen ostajan vuoro hakea pentu, hän laittoi puoli tuntia ennen sovittua hakua, että voinko tuoda pennun melkein 100km:n päähän, kun hän ei jaksa ajaa meille saakka kun bensakin on niin kallista. En lähtenyt todellakaan, joten hän ei sitten halunnut pentua. No, ei hän silti varmaan olisi pystynyt huolehtimaan pennusta. Laitoin pennun uudestaan toriin ja kirjoitin ilmoitukseen kaksista ohareista ja että otan varausmaksun pennusta, jota en palauta jos kauppa peruuntuu minusta riippumattomista syistä. Aika pian sain varauksen pennusta ja maksoi heti koko kissan summan tilille pienen lisän kera, niin annoin mukaan tutun lelun. Tämä ostaja tuli ajallaan ja oli oikein mukava ja kaikki meni hyvin. 

Toinen oli kun ostin lapselle yöpukuja. Ostin 86cm:n yöpukuja kolme kpl, maksoin ja lupasi ilmoittaa kun on postittanut. Mitään ei kuulunut viikkoon joten kysyin mikä tilanne. Odotin kolme päivää, ei mitään. Kysyin uudestaan ja odotin päivän, ei mitään. Sitten uhkasin rikosilmoituksella ja heti seuraavana päivänä vastasi ja oli ollut kiirettä ja sitä ja tätä ja tuota. Paketti lähti samana iltana postiin. Kun yöpuvut tulivat, ne olivat kokoa 80cm. Sanoin tästä myyjälle, niin hän oli ajatellut, että kyllä ne käy 86cm:stä. No hän sitten maksoi minulle takaisin puolet yöpukujen hinnasta, kun ne kävivät siihen hätään eivätkä onneksi maksaneet paljoa. Enkä tahtonu todellakaan kokeilla, että miten hankalaksi palauttaminen tämän myyjän kanssa käy.

Ikävä sanoa, mutta nämä kaikki ovat käyneet ulkomaalaisten kanssa. On silti muutamia tuotteita, joita en uskaltanutkaan ostaa suomalaiselta myyjältä kun epäilytti sen verran paljon. Mutta pääosin kaikki on mennyt hyvin, paitsi nyt näiden kanssa.

Oksettaa sun kaltaiset ihmiset jotka myy eläimiä kun tavaraa, ottamatta selvää ostajan taustoista. Mutta ei sillä niin väliä kunhan rahaa saa, eiks niin?

Voi herranjumala. Parista kissanpennusta saakin ihan hirveästi rahaa ja tulee miljonääriksi, eiks niin? Tottakai selvitetään niitä taustoja sen verran kun pystyy yksityisenä henkilönä, ei siinä paljon muuta voi tehdä.

Vierailija
96/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viisikymppinen tavallisen näköinen ukko osti multa sellaiset nahkaiset ylipolvensaappaat, joissa oli 12 cm korko ja platoo -pohja. Väitii ostavana kaverilleen navettakengiksi (?). Ei mua olisi haitannut vaikka olisi sanonut ostavansa omiin tyttöilyihinsä.

Vierailija
97/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko sinä oikeasti, että myyjällä on jotkut poliisin kotietsintävaltuudet? Meille voidaan kuule valehdella ihan mitä vaan puhelimessa ja kenenkään kotiin me ei saada mennä tupatarkastukselle. Myös laki suhtautuu eläimen myyntiin kuin tavaran kauppaan.

Eläinsuojelulaki velvoittaa jokaista eläimen omistajaa kohtelemaan sitä hyvin, ja siihen meidän myyjien pitää sitten luottaa, että ostaja osaa sen lain ja elää sen mukaan. Mitä taas tulee rahan saamiseen, niin kissanpennuilla ei kovin hyvin tienaa, eikä koiranpennuillakaan, jos olet asiasi osaava kasvattaja. Tappiota tämä "bisnes" tuottaa...

Vierailija
98/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan varaa pöytää paria päivää pidemmäksi, ellei ole laittanut rahaa tilille. Tori.fissä on paljon kyselijöitä ja varailijoita, mutta eivät sitten koskaan itse tavaraa osta. 

Vierailija
99/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku akka laitto s-postia "ostan nojatuolin. Hintahan oli sen 5 e" vastasin "ok milloin tulet? Hinta on 25 e"

Tuli, haki nojiksen ja nakkas 5 e käteen auton ikkunasta ja kaahas pois :D Jäädyin jotenki aivan täysin ja ihmettelin mitä just tapahtu.

Mies soitti äkäsen puhelun perään, että rahat tilille tai nojatuoli takas. Laitto rahan lopulta seuraavalla viikolla tilille.

Sama akka osti kaverilta jotain ja taas sama moka muka viestissä, eli hinta oli 20 e tällä kaverilla mekosta ja ostaja kirjoitti viestiin "hintahan oli 10 e?" Ja ovella nakkas kympin kouraan ja juoksi pois.

Eli viesti näyttää siltä kuin siinä olisi kirjoitusvirhe vaikkei olekkaan.

Vierailija
100/208 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TimCC kirjoitti:

Miksi ne ei voi lisätä palautesysteemiä niin kuin huuto.net? Vältän toria, sillä ei voi tietää kuka se myyjä tai ostaja on, kusettajia on paljon liikkeellä.

Face to face ehkä voi tehdä kaupat, mutta ennakkoon rahoja en missään nimessä lähetä. Huuto.net voi lukea palautteet ja laittaa rahat rauhallisin mielin.

Koska tori.fi adminit ovat oikeasti vitun idiootteja, eivät ole tehneet mitään parannuksia koko sen olemassaolon ajan.

True that! Kerran torilla oli joku bugi kun tein myynti-ilmoituksia. Valmiiseen ilmoitukseen oli tullut kaksi kertaa ilmoitukseni teksti. Siis ilman, että itse oli sen copy+pastennut. Ilmoitin siitä ylläpidolle valehtelematta noin tusinan kertaa, että voitteko korjata häiriönne, ilmoitukset ovat tukkoisen näköisiä kun sama litania peräkkäin kahteen kertaan, tuli vain vastauksia "Emme näe ilmoituksissa mitään vikaa". Otin screenshotin ja laitoin sen heille liitteenä "Näettekö? Teksi monistunut tuohon alle! Korjatkaa vika, kiitos." Tuli vain vastauksia "Emme näe mitään vikaa". Mitä? Siis ihan silkkaa vittuiluahan tuo on! Pisteet asiakaspalvelusta :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi