Mies jolla on mikropenis, voi olla komea ja seksikäs - kuten pienirintainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Eikö niin?
Kommentit (66)
Voi olla komea ja seksikäs, mutta en minä sen kanssa silti sänkyyn tai parisuhteeseen halua. Mieluummin ruma mies jolla varustus kunnossa. Haussa on kuitenkin kumppani loppuelämän mittaiseen yksiavioiseen suhteeseen, joten kyllä sen loppuelämäni ainoan pippelin täytyy tuntua hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se joo olla, kun ei sitä peniksen puolikasta näe vaatteet päällä. Sellaisen kanssa ei kuitenkaan pysty seksiin.
Naisten raakuus on jotain uskomatonta; mies ei siis millään voi olla alasti komea ja seksikäs, jos on prinssinakki. Huoh. Miesten mielestä minkä tahansa kokoinen ja muotoinen nainen voi olla alasti kaunis ja seksikäs. Antakaa naiset nyt edes pienen piirun verran armoa. Olette ulkonäkövaatimuksinenne kyllä tosi raakoja. Huh huh.
Kerro ihmeessä mitä sellaisella kahden sentin nysällä tekee? Ei ainakaan harrasteta seksiä.
Periaatteessa mikropenis on vähän kuin ruma naama naisella. Molemmat vievät kantajansa ikuiseen kärsimykseen. Mieluummin olen kuitenkin mikrokyrpäinen mies, ainakin voin komeana kuvitella olevani haluttava. Rumana naisena en voisi tehdä edes sitä, koska rumuuden näkee heti päälle päin ja miehenä tiedän, että ruma nainen aiheuttaa "en panis vaikka omistaisin kyrvän" -reaktion 0,01 sekunnissa.
Sama on kyllä totta myös yli 35-vuotiaita naisia katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se joo olla, kun ei sitä peniksen puolikasta näe vaatteet päällä. Sellaisen kanssa ei kuitenkaan pysty seksiin.
Naisten raakuus on jotain uskomatonta; mies ei siis millään voi olla alasti komea ja seksikäs, jos on prinssinakki. Huoh. Miesten mielestä minkä tahansa kokoinen ja muotoinen nainen voi olla alasti kaunis ja seksikäs. Antakaa naiset nyt edes pienen piirun verran armoa. Olette ulkonäkövaatimuksinenne kyllä tosi raakoja. Huh huh.
Kerro ihmeessä mitä sellaisella kahden sentin nysällä tekee? Ei ainakaan harrasteta seksiä.
Periaatteessa mikropenis on vähän kuin ruma naama naisella. Molemmat vievät kantajansa ikuiseen kärsimykseen. Mieluummin olen kuitenkin mikrokyrpäinen mies, ainakin voin komeana kuvitella olevani haluttava. Rumana naisena en voisi tehdä edes sitä, koska rumuuden näkee heti päälle päin ja miehenä tiedän, että ruma nainen aiheuttaa "en panis vaikka omistaisin kyrvän" -reaktion 0,01 sekunnissa.
Niin, useimmat yli 35 naiset kuitenkin saavat parisuhteen ja seksiä. Hajoile vaan siihen myrkylliseen kitkeryyteesi, joka selittäneekin parisuhdekelvottomuuttasi vielä paremmin kuin pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, useimmat yli 35 naiset kuitenkin saavat parisuhteen ja seksiä. Hajoile vaan siihen myrkylliseen kitkeryyteesi, joka selittäneekin parisuhdekelvottomuuttasi vielä paremmin kuin pieni muna.
En minä olen normaalisti mitenkään kitkerä. Luepa tämä keskustelu alusta loppuun ja mieti, että miksi tällä hetkellä olen?
Miehelläni ei kai ole varsinainen mikropenis, vaikka melko pieni onkin. Suurin ongelma on kuitenkin se, ettei kroonisten sairauksien ja niihin syötyjen lääkkeiden takia erektio kestä niin, että pystyisimme yhdyntään. Emme ole koskaan suhteemme aikana olleet yhdynnässä. Silti meillä on aktiivinen seksielämä. Itse kuulun siihen naisenemmistöön, joka joka tapauksessa tarvitsee orgasmin saadakseen suoraa klitoriksen kärjen stimulointia, joten emme ole edes hankkineet dildoa, vaikka mies on sitä ehdottanutkin. Ja mieheni on erittäin seksikäs puutteestaan huolimatta.
Eiköhän tärkeämpää seksielämässäkin kuitenkin ole, että mies haluaa naiselle hyvää, ja nainen miehelle. On melko sama, saadaanko ne orgasmit aikaiseksi sormin, kieltä käyttäen vai dildolla, jos oma rakas on minua hyväilemässä. Etenkin jos dildottaa/sormettaa ja suutelee samalla, on todella lähellä.
Enemmän häiritsisi se, että olisi hankalampi ottaa mieheltä suihin/muuten tyydyttää. No, kaipa mies sitten opettaisi, että kuinka häntä hellitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä olen normaalisti mitenkään kitkerä. Luepa tämä keskustelu alusta loppuun ja mieti, että miksi tällä hetkellä olen?
Me ei voida min millimunalle yhtään mitään. Itselleni ainakin seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja parin sentin nysällä ei seksiä harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei voida min millimunalle yhtään mitään. Itselleni ainakin seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja parin sentin nysällä ei seksiä harrasteta.
Näin törkeää tekstiä ei voi kirjoittaa kuin elämässään epäonnistunut nainen, eli ruman ja/tai lihavan näköinen nainen.
En ymmärrä miksi eugeniikkaa ei tuoda Suomessa takaisin. Näin voitaisiin poistaa yhteiskunnalle haitalliset yksilöt ja vähentää kertaheitolla valtava määrä inhimillistä kärsimystä.
Toisena vaihtoehtona olisi pienen peniksen omaavien poikalasten hormoonihoidoilla ja leikkauksilla tapahtuva naiseksi käännytys. Tämäkin olisi yhteiskunnan ja yksilön kannalta pelkästään nettopositiivinen muutos.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoista tarkoitatte kun puhutte mikropeniksestä? Itselle tulee mieleen joku 4-senttinen, ja se olisi kyllä ongelma ja vaatisi mieheltä muita temppuja ja hyvää itsetuntoa.
Lääketieteellinen määritelmä taitaa olla: penis, joka on alle 10 cm.
Tosielämässä mikropeniksen raja menee noin 15 cm:ssä. Tuota isompaa naiset harvoin enää mollaavat ja pieni joukko naisista jopa saa 15 cm peniksen kanssa seksuaalista nautintoa. Kaikki tutkmukset ja mielipidekyselyt toki todistavat, että isompi on parempi, eikä lisäsenteistä ole koskaan haittaa.
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Miksi minun pitäisi kelpuuttaa mies, joka ei yllä samalle tasolle minun kanssani ? Ulkonäkö ja viehättävyys nyt vain sattuu olemaan melko tärkeä ominaisuus. Pari, jossa toinen on ruma ja toinen kaunis, ei vain voi toimia kuin yhteen suuntaan. Ruma voi ihastua kauniiseen, mutta toisin päin täysi mahdottomuus. Joten pysytäänkö suosiolla siinä omalla tasolla, jooko.
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä minkä tahansa kokoinen ja muotoinen nainen voi olla alasti kaunis ja seksikäs. Antakaa naiset nyt edes pienen piirun verran armoa. Olette ulkonäkövaatimuksinenne kyllä tosi raakoja. Huh huh.
öööh. Olen tuntemieni miesten joukossa aika runopoika ja henkinen puoli on minulle tärkeämpi kuin monille. Silti voin ihan rehellisesti todeta, että "minkä tahansa kokoinen ja muotoinen nainen voi olla alasti kaunis ja seksikäs" ei pidä omalla kohdallani alkuunkaan paikkaansa. Samaan suuntaan viittaa kaverieni kanssa käydyt keskustelut. Suurin osa tuntemistani miehistä ei ole mitään pinnallisia paskoja, mutta fyysinen vetovoima on tärkeää. Ja jos täällä lukee mitä uhriutuvat - juuri tällaisia aloituksia sepustelevat - miehet kirjoittavat naisista on linja selvä: naisilla on vielä kovemmat ulkonäkö ja köytösmallit joihin pitää sopia.
Toki sama alemmuudentuntoinen miehen tapainen voi toisessa viestissä kirjoittaa kuinka ihan kuka tahansa kelpaisi.
mun vinkki:
-kirjastoon
-lenkille
-salille
-matkoille
Yht'äkkiä koko maailma ei olekaan sinua vastaan ja koko elämä oman surkuttelun ympärillä pyörimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoista tarkoitatte kun puhutte mikropeniksestä? Itselle tulee mieleen joku 4-senttinen, ja se olisi kyllä ongelma ja vaatisi mieheltä muita temppuja ja hyvää itsetuntoa.
Tosielämässä mikropeniksen raja menee noin 15 cm:ssä. Tuota isompaa naiset harvoin enää mollaavat ja pieni joukko naisista jopa saa 15 cm peniksen kanssa seksuaalista nautintoa. Kaikki tutkmukset ja mielipidekyselyt toki todistavat, että isompi on parempi, eikä lisäsenteistä ole koskaan haittaa.
Väärin! Mikropeniksen raja on alle 7 cm täydessä erektiossa. Olen tavannut tällaisen miehen ja nussinutkin hänen kanssaan. Hän oli taitava ja itsevarma. En halua kirjoittaa siitä, että sainko, koska sillä ei ole merkitystä. Meidän juttu päättyi ihan muista syistä kuin hänen mikropeniksestään. Toivottavasti annan toivoa niille miehille kertomuksellani, joilla on lääketieteellisesti todennettava mikropenis.
Jos mies on komea ja muuten upea, ihan vain grillimakkarankin kokoinen riittää. Ei se aina koosta ole kiinni.
Puolimies 7 cm kirjoitti:
Julmia kommentteja pienten miesten kannalta. Naiset ne vaan jaksaa olla julmia jos miehen keho ei täytä standardeja. Miehet on paljon lempeämpiä naisia kohtaan ulkonäköasioissa eli kaunis voi olla vaikka kuinka pienet rinnat on naisella. Kokonaisuus on se olennainen.
No kenen kanssa nainen sitten tyydyttää yhdynnän tarpeensa jos penis ei tunnu missään?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tärkeämpää seksielämässäkin kuitenkin ole, että mies haluaa naiselle hyvää, ja nainen miehelle. On melko sama, saadaanko ne orgasmit aikaiseksi sormin, kieltä käyttäen vai dildolla, jos oma rakas on minua hyväilemässä. Etenkin jos dildottaa/sormettaa ja suutelee samalla, on todella lähellä.
Enemmän häiritsisi se, että olisi hankalampi ottaa mieheltä suihin/muuten tyydyttää. No, kaipa mies sitten opettaisi, että kuinka häntä hellitään.
Ei... itselle on olennaista, että saan orgasmin yhdynnässä. Dildo on aivan eri tuntuinen kuin penis. Jos en saa mieheltä penistä ja kunnon yhdyntään, niin miksi edes olla miehen kanssa? Voisihan sitä sitten olla naisen kanssa? Suuseksi ja käsiseksi eivät kyllä minulle korvaa yhdyntää. Käsillä voi hyväillä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Mikropeniksen raja on alle 7 cm täydessä erektiossa. Olen tavannut tällaisen miehen ja nussinutkin hänen kanssaan. Hän oli taitava ja itsevarma. En halua kirjoittaa siitä, että sainko, koska sillä ei ole merkitystä. Meidän juttu päättyi ihan muis
Niin. Minulle taas on valtavasti väliä saanko miehen kanssa orgasmin vai en..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha kirjoitti:
Tarkoitan että mikropenismies voi olla alastomana komea ja seksikäs aivan vastaavasti kuin pienirintainen nainen voi olla alastomana kaunis ja seksikäs. Tätä mieltä olen. Oletko sinä? Vai onko tässä jotain sukupuolten välistä epätasa-arvoa ts miehiä arvioidaankin julmemmin jos joku kehon osa ei ole normikokoa?
Varmaankin, koska jos penis on todella pieni se ei tunnu yhdynnässä juurikaan. Rinnat enemmän visuaalinen juttu, toki tärkeät silti monille miehille.
Ja nyt yhtä äkkiä naiset muuttuvatkin yhdyntäkeskeisiksi, kun on mikropeniksistä kyse. Seuraavassa ketjussa taas pauhataan, kuinka suurin osa naisista ei edes voi saada orgasmia yhdynnässä. :D
No yhdyntään
No en itse naisena haluaisi olla suhteessa, jossa yhdyntää ei ole ollenkaan. Yhdyntä on nautinnollisin seksitapa minulle. Toki jos mies ja nainen eivät halua yhdyntään, niin värkkien koolla ole väliä.