Mies jolla on mikropenis, voi olla komea ja seksikäs - kuten pienirintainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Eikö niin?
Kommentit (66)
Ei pienirintaisessa naisessa ole mitään vikaa. Itse ainakin saan erektion naisen koosta riippumatta, sitäpaitsi pienet tissit on söpöt.
Vierailija kirjoitti:
Noniin tulihan se totuus sieltä vihdoin että pienet rinnat on rumat ja epäseksikkäät. Sillä ei ole väliä vaikka olisi nuori, kaunis ja timmikroppainen, jos rinnat ovat pienet nainen on kaatopaikkajätettä. Miksi teidän miesten pitää aina valehdella? N21
Pinet rinnat on kauniit. Olen mies.
Pannessa ne värkit nyt sattuu olemaan pääosassa, joiden toivoisi olevan toisilleen sopivat.
Tissien koko on siinä täysin epäolennainen. Se on vaan ulkonäköseikka, kuten onko miehellä leveät hartiat.
Mikropenis on tällä forumilla siis kaikki alle 18cm nysät - muistakaa se!
Vierailija kirjoitti:
Pannessa ne värkit nyt sattuu olemaan pääosassa, joiden toivoisi olevan toisilleen sopivat.
Tissien koko on siinä täysin epäolennainen. Se on vaan ulkonäköseikka, kuten onko miehellä leveät hartiat.
Joillekin miehille tissifetissi on niin vahva, että eivät saa seisokkia ellei naisella ole isoja löllyviä tissejä. Ei kai heitä montaa prosentti ole, mutta joitain kuitenkin. Tiedän yhden.
Se mies jolla oli mikropenis (pikkurillini kokoinen) oli todella komea, pitkä ja harteikas mies. Ei minua haitannut ollenkaan, liian iso haittasi enemmän, siitäkin on kokemusta.