Hei, anteeksi! Onko koskaan sulle sanonut miten upea olet ihmisenä?
Arvostan sinussa kaikkea sitä mitä olet ja osaat olla oma itsesi. Näen silmästäni kuinka hehkut, hymyilet nätisti ja olet vain rennosti oma itsesi. Puhut fiksuja myös osaat toimia fiksusti. Olet aivan ihana ihminen, yhtä unelmaa. Usko se. Tämä on juuri sinulle.
Muista, että vaikka elämässäsi sulkeutuisi ovi, maailma ei kaadu siihen, vaan uusi ovi avautuu sinulle. Älä pelkää katsoa sinne, vaan avaa uusi ovi rohkeasti. Minä lähetän sinulle hymyjä, paljon tsemppiä, toivotan onnea elämääsi ja toivon ,ettet kaada maailmaasi nurin. Olet aivan UPEA ihminen :)
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mukavaa iltaa sulle:)
Oleppas hyvä :)
Kiitos kauniista viestistä. Tää osaa olla oikea pahan mielen -palsta joskus, joten mukavaa lukea jotain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kauniista viestistä. Tää osaa olla oikea pahan mielen -palsta joskus, joten mukavaa lukea jotain positiivista.
Nooo välillä pitää olla jotain hyvääkin seassa :) eipä mitää :)
Kun vielä tietäis kenelle sanat tarkotettu.
Vierailija kirjoitti:
Kun vielä tietäis kenelle sanat tarkotettu.
Hölmö, sinulle tietysti!
Kiitos, kukaan ei le koskaan sanonut minulle mitään noin kaunista.
En kyllä aina puhu fiksusti, jonkun typerän läpän voisi jättää heittämättä...mutta et voinut sitä tietää
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kukaan ei le koskaan sanonut minulle mitään noin kaunista.
En kyllä aina puhu fiksusti, jonkun typerän läpän voisi jättää heittämättä...mutta et voinut sitä tietää
Oli suuri ilo piristää päivääsi :) toivottavasti muistat aina nuo, myös huonoina hetkinä :)
Vierailija kirjoitti:
Tää piristi päivää! Kiitos :)
Ihana kuulla, että sain sinut hymyilemään :)
Faktahan on se, että kaikki meistä ei ole hyviä ja upeita ihmisiä. Joku meistä on vaimonhakkaaja, joku on koulukiusaaja, joku on nettikiusaaja, joku tavallinen ihminen, joku hyväntekijä.. Mutta kaipa jokainen tajuaa sen onko itselle tarkoitettu, ja ottaa siitä sen verran itseensä kuin vain suo. :)
Aloittaja, OIKEIN! Olet ihana! Pus! :)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, OIKEIN! Olet ihana! Pus! :)
Niin olet sinäkin :)
Oi, tämä oli päiväni ihanin asia!
Ja todellakin risteyksessä tässä seistään, pelokkaana, yksin, epäröiden.
Mitä tulevaisuus tuo tullessaan? Mitä haluan? Uskallanko kulkea eteenpäin? Uskallanko tarttua uuteen? Kuka olen ja minne olen menossa? Miksi muutos tuo aina kipua?
Yritän antaa hyvää, en ainakaan pahaa. Silti koen, että vain ikäviä asioita tapahtuu. Mutta en suostu lannistumaan, tai pienentämään itseäni.
Minulla on yhtäläinen oikeus olla oma itseni kuin muillakin.
Kukaan* puuttui otsikosta.