Mies jolla on mikropenis, voi olla komea ja seksikäs - kuten pienirintainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Eikö niin?
Kommentit (66)
No varmaan, ei kai sinne housuihin nää ennen ku kurkkaa.
Näinhän se on: "lattarintainen" (=ruma, epäasiallinen termi) nainen toki saattaa olla erittäin kaunis ja seksikäs. Ja täsmälleen sama asia toisinpäin: "prinssinakkimies" (=ruma, epäasiallinen termi) toki saattaa olla erittäin komea ja seksikäs. Todellakin: kokonaisuus tietysti ratkaisee. Amen :)
Voihan se joo olla, kun ei sitä peniksen puolikasta näe vaatteet päällä. Sellaisen kanssa ei kuitenkaan pysty seksiin.
Tottakai voi olla, eihän miehestä näe vaatteet päällä mitenkään päälle mitä haaroissa on. Itse ihastuin ihanaan ja komeaan mieheen, enkä tiennyt hänen olevan ts, eli housuissa sama kuin minullakin. Toki sitten alasti tilanne on eri, mutta kun toiseen on jo ihastunut, ei sillä ole enää niin suurta väliä.
Mulla on 75E rinnat. Olen ihan varma, että olisin yhtä viehättävä myös 75A kuppikoolla. Jopa tyylikkäämpi kuin tällaisena kupukyyhkynä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi olla, eihän miehestä näe vaatteet päällä mitenkään päälle mitä haaroissa on. Itse ihastuin ihanaan ja komeaan mieheen, enkä tiennyt hänen olevan ts, eli housuissa sama kuin minullakin. Toki sitten alasti tilanne on eri, mutta kun toiseen on jo ihastunut, ei sillä ole enää niin suurta väliä.
Ja siis sträppärillä saan kuitenkin isoa, joten vähän eri kuin mikropeniksellä varustetun kanssa, sori.
Tarkoitan että mikropenismies voi olla alastomana komea ja seksikäs aivan vastaavasti kuin pienirintainen nainen voi olla alastomana kaunis ja seksikäs. Tätä mieltä olen. Oletko sinä? Vai onko tässä jotain sukupuolten välistä epätasa-arvoa ts miehiä arvioidaankin julmemmin jos joku kehon osa ei ole normikokoa?
Julmia kommentteja pienten miesten kannalta. Naiset ne vaan jaksaa olla julmia jos miehen keho ei täytä standardeja. Miehet on paljon lempeämpiä naisia kohtaan ulkonäköasioissa eli kaunis voi olla vaikka kuinka pienet rinnat on naisella. Kokonaisuus on se olennainen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se joo olla, kun ei sitä peniksen puolikasta näe vaatteet päällä. Sellaisen kanssa ei kuitenkaan pysty seksiin.
Naisten raakuus on jotain uskomatonta; mies ei siis millään voi olla alasti komea ja seksikäs, jos on prinssinakki. Huoh. Miesten mielestä minkä tahansa kokoinen ja muotoinen nainen voi olla alasti kaunis ja seksikäs. Antakaa naiset nyt edes pienen piirun verran armoa. Olette ulkonäkövaatimuksinenne kyllä tosi raakoja. Huh huh.
Mikropenistä ei pitäisi verrata pieniin rintoihin vaan väljään pilluun.
Eikös mikropenis ole sen luokan kehityshäiriö ettei ole mitenkään verrattavissa pieniin rintoihin? Ennemmin verrattavissa rintojen kehityshäiriöön, esimerkiksi pelkkiin pitkulaisina roikkuviin nännipihoihin.
Kummatkaan eivät välttämättä ole esteettisesti kauniit, mikropenikset tai tubulaariset rinnat. Ihminen voi silti kokonaisuutena olla ihan kaunis/komea.
Mikropenis on luojan vihje sinulle suuntautua henkisempiin harrastuksiin ja vähentää seksin ajattelua. Oletkos ajatellut buddhalaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
No tämä nyt on jo ihan eri sarjaa ja mielestäni ''miehesi'' on valehtelija
Mikropeniksellä varustetun miehen kannattaa käydä lääkärillä ja selvittää mistä se johtuu.
Tarkoitan nyt ihan alan erikoislääkäriä.
Tunnen läheisesti ihmisen joka on lapsuudessa sairastanut taudin, joka pysäytti kehityksen tietyillä alueilla, mm. sukupuolielimien ja asia korjaantui vielä aikuisiällä lääkityksellä. Lääkitys on kyllä loppu elämän ja sivuvaikutuksena, no, mitä nyt testosteronista tulee, jatkuva seisokki ja p*netus, mutta seisokkia tarvittiin ehkä peniksen kasvuun. Nyt muutama vuosi lääkityksen aloituksen jälkeen miehellä on keskiverto mittainen kalu.
Millään ihme voiteilla ja tableteilla asialle ei mitään voi ja ikävä kyllä monelle naiselle, myös itselleni pienen pieni olisi iso pettymys. Kumppanit voivat kyllä sopeutua toisiinsa kaikilta osin ja taidot, halu ja yhteys merkkaavat paljon makkarissa.
Itse olen mielummin vähän pienen kuin liian ison kanssa, mutta keskiverto on paras.
Jaaha kirjoitti:
Tarkoitan että mikropenismies voi olla alastomana komea ja seksikäs aivan vastaavasti kuin pienirintainen nainen voi olla alastomana kaunis ja seksikäs. Tätä mieltä olen. Oletko sinä? Vai onko tässä jotain sukupuolten välistä epätasa-arvoa ts miehiä arvioidaankin julmemmin jos joku kehon osa ei ole normikokoa?
Varmaankin, koska jos penis on todella pieni se ei tunnu yhdynnässä juurikaan. Rinnat enemmän visuaalinen juttu, toki tärkeät silti monille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha kirjoitti:
Varmaankin, koska jos penis on todella pieni se ei tunnu yhdynnässä juurikaan. Rinnat enemmän visuaalinen juttu, toki tärkeät silti monille miehille.
Ja nyt yhtä äkkiä naiset muuttuvatkin yhdyntäkeskeisiksi, kun on mikropeniksistä kyse. Seuraavassa ketjussa taas pauhataan, kuinka suurin osa naisista ei edes voi saada orgasmia yhdynnässä. :D
Noniin tulihan se totuus sieltä vihdoin että pienet rinnat on rumat ja epäseksikkäät. Sillä ei ole väliä vaikka olisi nuori, kaunis ja timmikroppainen, jos rinnat ovat pienet nainen on kaatopaikkajätettä. Miksi teidän miesten pitää aina valehdella? N21
Vierailija kirjoitti:
Noniin tulihan se totuus sieltä vihdoin että pienet rinnat on rumat ja epäseksikkäät. Sillä ei ole väliä vaikka olisi nuori, kaunis ja timmikroppainen, jos rinnat ovat pienet nainen on kaatopaikkajätettä. Miksi teidän miesten pitää aina valehdella? N21
Me voitaisiin pariutua, sillä minulla on mikropenis ja sinulla pienet rinnat. Emme siis muille kelpaa kuin toisillemme ja meillekin toki muodostuu sättivä parisuhde, mutta parempi huonossa suhteessa kuin yksin.
m35
Toki.