Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä ei kouluttamaton nainen kelpaa

pitääkö tässä nyt hakea opiskelemaan?
29.03.2017 |

Lupaava mieslehtori runoili jättipitkiä viestejä päivätolkulla,
oli muka kiinnostunut luonnosta ja lapsista ja lässytilää,
kunnes sai kysyttyä minun koko koulutustaustani.
Olen hädintuskin ylioppilas,
siihen loppui koulut.
Tämä opettajanretale poisti minut matcheista sekunneissa.

Voisi siihen esittelyyn jo laittaa tekstin: haetaan koulutettua,
akateemista uraa luovaa naista:
yo-pohja + väh. keskiasteen tutkinto, miel. isohko asunto (omistus), pitkät hiukset,
ethän ole allerginen.
Mikä siinä on niin vaikeaa?

Seuraava hyväkäs viestitteli minulle ja kertoi korskean ammattinsa,
pitkän tutkintolistan, keskipalkkansa(sic¡), kotinsa neliömäärän sekä metsän pinta-alan. En uskalla edes vastata.
Haluaako nämä miehet, että pistetään omaisuudet yhteen ja nautitaan?
Pakko kai ilmoittaa itse, että minä haen sänky- (eli peti- eli seksiseuraa),
en yhtiökumppania.
Ärsyttävää.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Voit aina valehdella.

Vierailija
2/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukiossa opettava mies enkä kyllä voisi kuvitella tosissani seurustelevani ei-korkeakoulutetun naisen kanssa. Sivistys, älyllinen uteliaisuus, oppiminen jne. ovat minulle niin keskeisiä arvoja, etten usko meidän tulevan pidemmän päälle juttuun. Pelkkää seksiseuraa en ole hakemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Voit aina valehdella.

Nimenomaan.

Jos haet vain petiseuraa, miksi sun pitäisi kertoa totuudenmukaisesti koulutuksesi tai ammattisi?

Vierailija
4/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukiossa opettava mies enkä kyllä voisi kuvitella tosissani seurustelevani ei-korkeakoulutetun naisen kanssa. Sivistys, älyllinen uteliaisuus, oppiminen jne. ovat minulle niin keskeisiä arvoja, etten usko meidän tulevan pidemmän päälle juttuun. Pelkkää seksiseuraa en ole hakemassa.

Mulla täysin sama juttu. Kouluttamattomien naisten onneksi löytyy myös paljon (yleensä kouluttamattomia) miehiä, joille naisen tutkinnot ovat yhdentekeviä

Vierailija
5/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vassareille koulutus helsingin uliopistossa on kaikki kaikessa. Rahaahan ne ei osaa tehdä.

Vierailija
6/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinto on tae siitä, että on läpäissyt tietyn mielivaltaisesti määritellyn nipun kursseja ja on jonkun kapean alan osaaja.

Ihminen voi olla lukenut ja opiskellut vaikka kuinka paljon ilman tutkintopaperiakin.

Kansalaisopisto on se vaativin oppilaitos Suomessa, koska siellä ei voi hallita kaikkia kokonaisuuksia vain istumalla paikallaan ja lukemalla, kirjoittamalla ja puhumalla. Myös kansalaisopistossa tehdään paljon istumaharjoituksia, mutta siellä pitää hallita myös kotitalous, erilaiset tanssit, käsityöt, kuvataide yms. ja siinä karsiutuvat eri alussa pois istumiseen erikoistuneet yliopistopatsastelijat kuten myös kirjoja inhoavat 'amiksetkin'.

Vierailija
7/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maininta että koluttamaton nainen etsii pelkkää seksiseuraa.

Vierailija
8/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kelpaa, mutta ole aktiivinen siellä.

itse inhoan tinderissä eniten naisia jotka ei suostu koskaan itse aloittamaan keskustelua ja haluaa muutenkin että mies on koko ajan se joka keksii ne puheenaiheet ja nainen saa tyytyä vastailemaan miehen kysymyksiin. loppuu kiinnostus aika nopeasti.

m30

Vierailija
9/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalaisten miesten testotasot muka jo noin alhaalla, että hyvin tienaavaa naista ollaan hakemassa? Ilmankos tänne niin paljon muslimimiehiäkin hankitaan. 

Onneksi omat testot ovat ilmeisesti hyvinkin korkealla, kun pitkäaikaistyötönkin nainen kelpaa. Minähän olenkin siis todella miehekäs. Heh! Ei kyllä peiliin katsomalla uskoisi.

Vierailija
10/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia Miehiä ovat homot, he harrastavat seksiäkin vain muiden miesten kanssa.

Vierailija
11/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten juttelet päiväkaupalla, jos olet hakemassa vain seksiseuraa? Tuohan on miehen vedättämistä vain. Sano, että haluat seksiä, niin saat seksiä. -2

Vierailija
12/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies luettelee vaatimuksia niin naisilta on turha odottaa yhteydenottoja. Kuinka moni normaalipainoinen nainen esimerkiksi kehtaisi vastata miehelle joka ilmoittaa profiilissaan että ei lihavia naisia? Vaatimuksien luettelu heti kättelyssä antaa helposti huonon ensivaikutelman miehestä.

Vierailija
13/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se korkeakoulutushan takaa nämä kaikki ominaisuudet. Ja nämä ominaisuudet voi omata myös henkilö, jolla ei tätä korkeakoulutusta ole.

Vierailija
14/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies luettelee vaatimuksia niin naisilta on turha odottaa yhteydenottoja. Kuinka moni normaalipainoinen nainen esimerkiksi kehtaisi vastata miehelle joka ilmoittaa profiilissaan että ei lihavia naisia? Vaatimuksien luettelu heti kättelyssä antaa helposti huonon ensivaikutelman miehestä.

Tässä ei taida olla ongelmana vaatimukset vaan tökeryys ja hölmöys. Tuon saman voi muotoilla fiksusti ja ei-loukkaavasti, ihan jo muuttamalla asia positiiviseen muotoon, eli etsii normaalipainoista, eikä mainitse lihavuutta mitenkään. Tai etsii liikunnalliseen elämäntapaan kumppania (toki se vaatii, että itselläkin on se liikunnallinen elämäntapa). Fiksu keksii keinoja, pöljä töksäyttää rumasti.

Vierailija
15/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se korkeakoulutushan takaa nämä kaikki ominaisuudet. Ja nämä ominaisuudet voi omata myös henkilö, jolla ei tätä korkeakoulutusta ole.

Ei sillä ole merkitystä, ihmisellä on oikeus haluta niitä ominaisuuksia mitä haluavat. Koulutetut usein arvostavat koulutusta.

Vierailija
16/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisista sitten ei, varsinkin jos ovat "korkeasti koulutettuja", hah hah...

On se vaan niin vaikeeta tutustua ihmisiin ihan oikeassa elämässä, ei jeesuksen vittu tätä nykyaikaa, ihmisten sulkeutuneisuutta ja suoranaista tyhmyyttä.

Vierailija
17/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koulutus kerro älykkyydestä. Moni lukee hiki hatussa monta vuotta että pääsee edes sisälle ja sitten opiskelu on yhtä raatamista että pääsee kursseista läpi.

Sitten on näitä minunlaisia jotka pääsee korkeakouluun kerrasta sisälle ilman kokeisiin lukua ja läpällä vain hain. Koulu ei kuitenkaan luo tarpeeksi virikkeitä niin jää usein kesken.

Olen siis viisas, fiksu ja hyvän kasvatuksen saanut mutta koulupapereilla en voi kehua. Töissä kuitenkin sen verran arvostettu että vanhat pomot soittelee perään vuosienkin jälkeen.

Mutta taas eip itseä haittaa jos korkeasti koulutettu ei minua huoli. En tule niin hyvin toimeen snobien ihmisten kanssa jotka pitää itseään parempina vain yhden koulutuksen takia. Pidän enemmän yrittelijöistä joilla jalat maassa ja osaa olla rennosti :) Kaksi insiopiskelijaa testattu ja ei toiminut. Yksi inssi joka isän firmassa varatoimitusjohtaja niin ei toiminut. Baareissa jutellut vaikka mille ja ärsyttää nää jotka mollaa muita paremmuudellaan. Parhaita miesystäviä ollut mm ihan automekaanikko ja roskakuski :D Harmi vaan että moni noista pitää minua liian eliittinä kun tulen rikkaammasta perheestä :/

Vierailija
18/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koulutus kerro älykkyydestä. Moni lukee hiki hatussa monta vuotta että pääsee edes sisälle ja sitten opiskelu on yhtä raatamista että pääsee kursseista läpi.

Sitten on näitä minunlaisia jotka pääsee korkeakouluun kerrasta sisälle ilman kokeisiin lukua ja läpällä vain hain. Koulu ei kuitenkaan luo tarpeeksi virikkeitä niin jää usein kesken.

Olen siis viisas, fiksu ja hyvän kasvatuksen saanut mutta koulupapereilla en voi kehua. Töissä kuitenkin sen verran arvostettu että vanhat pomot soittelee perään vuosienkin jälkeen.

Mutta taas eip itseä haittaa jos korkeasti koulutettu ei minua huoli. En tule niin hyvin toimeen snobien ihmisten kanssa jotka pitää itseään parempina vain yhden koulutuksen takia. Pidän enemmän yrittelijöistä joilla jalat maassa ja osaa olla rennosti :) Kaksi insiopiskelijaa testattu ja ei toiminut. Yksi inssi joka isän firmassa varatoimitusjohtaja niin ei toiminut. Baareissa jutellut vaikka mille ja ärsyttää nää jotka mollaa muita paremmuudellaan. Parhaita miesystäviä ollut mm ihan automekaanikko ja roskakuski :D Harmi vaan että moni noista pitää minua liian eliittinä kun tulen rikkaammasta perheestä :/

Tuo ettet pärjää kouluissa tai tylsistyt siellä ei kerro mitään älykkyydestäsi, vaan siitä, että sinulla ei ole kunnianhimoa tai intohimoa olla mitään. Mene jo lähiöön asumaan miehesi rahoilla...

Vierailija
19/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalaisten miesten testotasot muka jo noin alhaalla, että hyvin tienaavaa naista ollaan hakemassa? Ilmankos tänne niin paljon muslimimiehiäkin hankitaan. 

Onneksi omat testot ovat ilmeisesti hyvinkin korkealla, kun pitkäaikaistyötönkin nainen kelpaa. Minähän olenkin siis todella miehekäs. Heh! Ei kyllä peiliin katsomalla uskoisi.

Naisten oman toiminnan ansiosta miehet ovat heränneet. Ei kukaan täysjärkinen mies hae itselleen elätettävää naista, paras tae pitää kiinni omaisuudestaan on hankkia nainen jolla on edellytykset hankkia yhtä suuri omaisuus.

Ajat ovat muuttuneet eikä miehen perinteinen rooli ole enää muodissa.

Kun Titanic ajoi haaksirikon  74 % naisista selvisi hengissä, kun taas 80 % miehistä hukkui koska he pelastivat ensin naiset ja lapset.

Tänä päivänä prosenttiluku ei olisi sama. Naiset eivät halua että miehet esittävät pelastajaa ja suojelijaa, joten miehet pelastavat vain itsensä. Naiset pelastakoot itsensä ja lapsensa.

Vierailija
20/63 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä, ihmisellä on oikeus haluta niitä ominaisuuksia mitä haluavat. Koulutetut usein arvostavat koulutusta.

On toki, mutta kirjoittajan lausahdus "Sivistys, älyllinen uteliaisuus, oppiminen jne. ovat minulle niin keskeisiä arvoja, etten usko meidän tulevan pidemmän päälle juttuun" kuulostaa (mielestäni) siltä, ettei ei-korkekoulutettu voi olla sivistynyt, älyllisesti utelias ja oppimisenhaluinen.