Ovatko ystäväni kateellisia vai mikä mättää?
Minulla oli ennen muutama vuosi sitten kaksi hyvää ystävää joiden kanssa jaoin ilot ja surut. Kaikki on muuttunut vähitellen kun olen mennyt naimisiin ja saanut lapsen. He viettävät kahdestaan aikaa eivätkä kerro minulle jos käyvät kahvilla tms. Pääsisin kyllä mukaan ja olen ehdottanut tapaamista mutta sanovat ettei tahdo löytyä aikaa. Silti olen törmännyt heihin kaupungilla ja vähän aikaa sitten satuin huomaamaan kuinka toinen näistä "ystävistä" vaihtoi äkkiä suuntaa kun näki minut. En ole ollut ilkeä enkä ole puhunut itsestäni tai lapsesta. Tai sen verran että jos ovat valitelleet omia miehiään, olen vain todennut etten löydä omasta miehestäni vikoja.
Ärsyttääkö heitä kun elämässäni menee hyvin? Olen löytänyt unelmieni miehen, saanut aivan ihanan lapsen ja teen työkseni sitä mistä pidän. En kehuskele näillä mutta toki jos joku kysyy että miten menee, en valehtele vaan vastaan että oikein hyvin menee!
Mainittakoon myös että olen pysynyt hyvässä kunnossa, olen pitkähiuksinen ja hoikka ja pukeudun naisellisesti. Tosin olen aina ollut tällainen.
Mikä mättää? Kyseessä tietenkin kaksi naispuoleista, miehillä tuskin samaa ongelmaa esiintyy.
Kommentit (122)
Todennäköisesti ne ei vaan tykkää susta tai olet ärsyttävä.
Kutsu jompi kumpi vuorotellen kahvittelemaan jonnekin kanssasi. On varmaan parempi olla vuorotellen heidän kanssaan jos siis haluat vielä seurustella heidän kanssaan. Koeta myös etsiä uusia ystäviä vaikka
äiti lapsi kerhoista tms. Onko sinulla opiskelijakavereita joihin voisit pitää yhteyttä. Ole kuitenkin onnellinen siitä mitä sinulla on ja toivottavasti nämä ystävätkin löytävät miehet ja saavat lapsia.