Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon naisia harmittaa se, että miehet voivat lykätä perheen perustamista paljon kauemmin?

Vierailija
26.03.2017 |

Mies kun voi hyvin perustaa perheen vaikka vasta viisikymppisenä. Moni mies on niin tehnytkin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, SÄÄLITTÄÄ KAIKKI 40-60 vuotiaan kakaroita pykäävät...

Ne ei viitsi sitäkään vähää katsoo kakaroidensa perään mitä nuoremmat.

Terv. Hoikka nelikymppinen, joka tajusi lisääntyä viime vuosituhannella

(1996&1998)

Vuosia ollut jo niin vapaata että aijaijaijaii...

Voi kuule ysärillä oli niin villiä menoa. Ei paljon paskavaipan vaihto hidastanut. T: nelikymppinen vaippaikäisen äiti, joka tajusi hurvitella halunsa jo nuorena

Vierailija
22/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule harmita. On aivan järkyttävä ajatuskin, että pitäisi vielä tässä iässä saada lapsi. Kuinka paljon miehiä harmittaa, että ei voi olla koskaan alle 50 V naisen kanssa olla varma, ettei tule vahinkolasta. Tai miehestähän voi aina tehdä isän tahallaankin, kun huijaa ehkäisyssä.

N 54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita tippaakaan. Enkä tunne yhtäkään naista, joka olisi edes halunnut viiskymmpisenä aloittaa vauvarumban uudelleen. Tässä iässä korkeintaan odotellaan lapsenlapsia, muuten nautitaan elämästä vailla vastuuta jälkikasvusta :) 

Vierailija
24/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60 vuotiiaana on raskasta alkaa isäksi. Joskus vasta 10 vuoden päästä lapsen syntymästä, alkaa se todellinen kuljetusrumpa kouluun ja harrastuksiin nykypäivänä. Papparainen hyvä jos saa ajaa autoa silloin. Samat kitinät ja vauvavuodet ne pitää kestää, vaikka on 50 + kin, ja mies.

Vierailija
25/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sulla on väärää, vanhentunutta tietoa. Miesten ja naisten hedelmällisyys heikkenee samaa tahtia ja hedelmättömyys johtuu yhtä usein naisesta kuin miehestäkin. Aika moni pari itseässä joutuu hankkimaan lapsen luovuteuilla siittiöillä.

Tiedän, että tämä asia ottaa koville, kun viisikymppiset miehet saavat lapsia, vaikka naiset eivät enää tuossa iässä hommaan kykenekään. Muistathan sanoa Mick Jaggerillekin, että hänellä on vanhentunutta tietoa asiaa koskien. *tirsk*

Vierailija
26/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on lapsia kolmen eri naisen kanssa, minut mukaan lukien. Komea ja seksikäs, geenit ovat kelvanneet hyvin... Sääliksi käy hiema ne loput miehet, jotka jäävät ilman lasta näiden hyvämenekkisten miesten takia. Meillä tämänkin miehen naisillahan tuossa on parempi tuuri jälkeläisten tuottamisessa käynyt...

Vierailija
27/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, mulla on nelikymppisenä vielä mahdollisuus lisääntyä. Miehellä ei, koska hänelle on tehty vasektomia.

Vierailija
28/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, mutta olisi kiva, jos olisi hiukan siurempi itsevarmuus odotella nelikymppiseksi. Kuten miehillä. Viisikymppinen on jo liian vanha sekä isäksi että äidiksi.

Vierailija
29/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sulla on väärää, vanhentunutta tietoa. Miesten ja naisten hedelmällisyys heikkenee samaa tahtia ja hedelmättömyys johtuu yhtä usein naisesta kuin miehestäkin. Aika moni pari itseässä joutuu hankkimaan lapsen luovuteuilla siittiöillä.

Tiedän, että tämä asia ottaa koville, kun viisikymppiset miehet saavat lapsia, vaikka naiset eivät enää tuossa iässä hommaan kykenekään. Muistathan sanoa Mick Jaggerillekin, että hänellä on vanhentunutta tietoa asiaa koskien. *tirsk*

Olet yhä väärässä.

Sitä paitsi itse olen saanut lapsen ilman miestä sinkkuna sellaisilla lapsettomuushoidoilla, joilla 80-v mummokin voi saada lapsen. Että ei nyt varsinaisesti käy sinua kateeksi, kun olet näemmä itse vielä lapseton ja miehen kellosi tikittää ja siitttiösi heikkenevät. Ps. Voit käydä tutkituttamassa ne lapsettomuusklinikalla, jos haluat tietoa omasta hedelmällisyydestäsi. Suosittelen.

Vierailija
30/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, et olet keksinyt keinon millä voit puolustautua ja tuntea olosi jopa voittaneeksi.

Pienenä vinkkinä ettei elämä valuisi hukkaan...

Elämä menee paaaaljon leppoisemmasti

kun muistaa KILPAILUN/ VERTAILUN VAIN HINNOISSA.

Vierailija
31/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nelikymppisenä sitä tajuaa todella VAPAUDEN tunteen kun lapset nyt 21 ja 17v

Lisäksi jos on terve, hyväkuntoinen ja kauniinakin säilynyt.

Sille antaa KYMPIN,

Se ei ole mikään itsestäänselvyys kuin nuorempana se vapaa-aika, sitä arvostaa ja se hehkuttaa ihanasti. Ei tule ryppyjäkään kun ei ole huolia eikä murheita :)

Hienointa on säikäyttää puolta nuoremmat vaippaikäisten vanhemmat sanomalla, että , kyllä, kyllä mulla on kokemusta tuosta yli 20v vaikkei se naamasta näykään.

Eihän hymyilevä ja nuorekas voi millään olla aikuisten vanhempi....

Vierailija
32/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, leppoisammasti.

T. Virheistövinkkaaja

Vierailija
33/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, mulla on nelikymppisenä vielä mahdollisuus lisääntyä. Miehellä ei, koska hänelle on tehty vasektomia.

Sen voi perua. Piuhat kiinni taas.

Vierailija
34/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi perua. Piuhat kiinni taas.

Aika harvoin onnistuu. Toisekseen mies ei halua lapsia.

Vierailija
35/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen mies, ja koen olevani jo nyt liian vanha isäksi. Nuorena ja tyhmänä olisin voinut tuohon ryhtyäkin, mutta miksi enää pilaisin elämääni kakaroilla? Ei mitään järkeä,

Vierailija
36/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni on lapsia kolmen eri naisen kanssa, minut mukaan lukien. Komea ja seksikäs, geenit ovat kelvanneet hyvin... Sääliksi käy hiema ne loput miehet, jotka jäävät ilman lasta näiden hyvämenekkisten miesten takia. Meillä tämänkin miehen naisillahan tuossa on parempi tuuri jälkeläisten tuottamisessa käynyt...

Perintöä jaettaessa se vasta mukavaa onkin ja voipi tulla vielä neljäskin. Kaikki olivat aikanaan ikuisia rakkauksia vai pelkkiä geenejäkö ne naiset halusivatkin?

Vierailija
37/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä naisetkin saavat lapsia vielä 4-kymppisinä ja sen jälkeenkin.

Vierailija
38/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni 38-vuotiaana, oli ihan tarpeeksi ''vanhana''. Mä nyt en todellakaan 50-vuotiaana haluaisi olla raskaana ja synnyttää ja elää vauvavuosia jne, joten miksi ihmeessä harmittaisi? Itse asiassa HYVÄ ettei todennäköisesti 50-vuotiaana enää paksuksi pamahda niin ehkäisy ei ole enää niin tarpeellista.

Vierailija
39/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä jos pitäis ehkäsyä käyttää 5-kymppiseksi. Luojan tähden! Eli en todellakaan ole harmissani, päin vastoin!

Vierailija
40/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion itse tehdä lapsen/lapsia siinä 30-39v jos nyt lapsia ylipäänsä saan. Se on ihan tarpeeksi myöhään.

N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän