Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon naisia harmittaa se, että miehet voivat lykätä perheen perustamista paljon kauemmin?

Vierailija
26.03.2017 |

Mies kun voi hyvin perustaa perheen vaikka vasta viisikymppisenä. Moni mies on niin tehnytkin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa saa edelleenkin esikoisensa keskimäärin 30-vuotiaana. Se on mielestäni ihan hyvä ikä, jos siis lapsia haluaa. Ja valtaosa miehistäkin tulee kyllä isäksi siinä 25-35-vuotiaana, ellei sitten ole joku julkkis ukko joka saa lapsia 50v, julkkisnaiset saavat myös aina todella myöhään.

Vierailija
42/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun tuntemani miehet ovat tulleet isäksi hieman nuorempina kuin naiset äideiksi. Että semmosta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni on lapsia kolmen eri naisen kanssa, minut mukaan lukien. Komea ja seksikäs, geenit ovat kelvanneet hyvin... Sääliksi käy hiema ne loput miehet, jotka jäävät ilman lasta näiden hyvämenekkisten miesten takia. Meillä tämänkin miehen naisillahan tuossa on parempi tuuri jälkeläisten tuottamisessa käynyt...

Perintöä jaettaessa se vasta mukavaa onkin ja voipi tulla vielä neljäskin. Kaikki olivat aikanaan ikuisia rakkauksia vai pelkkiä geenejäkö ne naiset halusivatkin?

Mies on klyhä keppikerjäläinen, maksoin hänen puolestaan viime kuun asumiskulutkin. Minulla sen sijaan on omaisuutta aika paljon. Eli otin miehen puhtaasti ulkonäkönsä ja vetovoimansa ja ihanan luonteensa takia. Thank you for asking...

Vierailija
44/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan niistä 5-kymppisistä isistä ei ole paljon läsnä lapsen kanssa; herää syöttämään lasta, vaihda vaippoja, telttaile..

Puhumattakaan moniko 5-kymppinen mies on sellainen että se nappaa hedelmällisessä iässä olevan naisen. Tarvitaan lähinnä pullea rahapussi tai kuuluisuutta

Nykynainen vaan taitaa olla hedelmällinen vielä 5-kymppisenä. Ainakin moni on. Ei tietenkään kannata jättää perheen perustamista niin myöhään jos varmasti haluaa lapsia.

Vierailija
45/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse asiassa harmita. Kun ex-mieheni ei ollut valmis perheen perustamiseen, vaikka oli opinnot tehty ja molemmat työelämässä, niin jätin hänet. Löysin aika pian uuden miehen, jolle perheen perustaminen ei ollut mikään ongelma. Nyt eksä etsii edelleen sitä oikeaa ja biologinen kello tikittää. Minulla on ihana mies ja kaksi ihanaa lasta :D

Vierailija
46/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita tippaakaan. Enkä tunne yhtäkään naista, joka olisi edes halunnut viiskymmpisenä aloittaa vauvarumban uudelleen. Tässä iässä korkeintaan odotellaan lapsenlapsia, muuten nautitaan elämästä vailla vastuuta jälkikasvusta :) 

No ei odotella lapsenlapsia. Aikaisintaan päälle 6-kymppisenä.

Vierailija
47/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen ylemmyyttä, koska minulla on tukevampi kaula kuin kitaralla ja eikä yksikään aussi ole oppinut puhumaan suomea yhtä nuorena kuin minä. Jostain jokaisen on itsekunnioitus revittävä.

Vierailija
48/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-60 vuotiiaana on raskasta alkaa isäksi. Joskus vasta 10 vuoden päästä lapsen syntymästä, alkaa se todellinen kuljetusrumpa kouluun ja harrastuksiin nykypäivänä. Papparainen hyvä jos saa ajaa autoa silloin. Samat kitinät ja vauvavuodet ne pitää kestää, vaikka on 50 + kin, ja mies.

Missähän peräkylillä asut jos 60-vuotias mies on papparainen.

Vierailija
49/49 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itse asiassa harmita. Kun ex-mieheni ei ollut valmis perheen perustamiseen, vaikka oli opinnot tehty ja molemmat työelämässä, niin jätin hänet. Löysin aika pian uuden miehen, jolle perheen perustaminen ei ollut mikään ongelma. Nyt eksä etsii edelleen sitä oikeaa ja biologinen kello tikittää. Minulla on ihana mies ja kaksi ihanaa lasta :D

Löytää kyllä. Hyvä että sinä lähdit etsimään ajoissa etkä tehnyt ex:ästäsi isää vastoin hänen tahtoaan. Fiksu nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän