Elämä tuntuu nuorena miehenä todella harmaalta ja merkityksettömiä ilman naista/naisia.
Siis olen parikymppinen ja minkäänlaisia seksi- tai parisuhde elämää ei ole. Naisten tapailua rajoittaa enimmäkseen heikko ulkonäkö ja myös yksinäisyys. Uskon että aika moni tilanteessani oleva mies kokee samoin ?
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että koulu ja päivähoito on turvaverkko 😃. Älä nyt viitsi.
"Jotkut etsii uuden suhteen ja jotkut on onnessaan kun pääsi nalkuttajasta erooon." Taas joku miesvihaaja palstalla vähättelemässä miesten mielipiteitä. Kuinka mona päivää olet olut mies kun tiedät asiat meitä paremmin?
Tässä teille miehet ilmainen vinkki oikeasta turvaverkosta: työpaikka. Menkää töihin! Tai ensin kouluun jos se sitä vaatii. Näitä lukiessa tulee ennen kaikkea se tunne että etsitte naisesta itsellenne palkatonta henkilökohtaista avustajaa.
Mulla on akateeminen koulutus ja koulutusta vastaava työpaikka. Tulen toimeen ihan mukavasti enkä tarvitse henkilökohtaista avustajaa - elämänhallinnassani ei ole mitään vikaa. Tämä ei kuitenkaan poista sitä tyhjyyden tunnetta, kun ei ole rakastavaa naista jakamassa arkea. En ymmärrä miksi palstalla luullaan ikisinkkumiesten olevan kaikin puolin surkeita
Vierailija kirjoitti:
Lähesty naista, naisia kaverimielessä ja tutustu ensin. Jos lähestyt seksimielessä niin et tule naista ikinä saamaankaan.
Tästä mun on miehenä pakko olla eri mieltä. Suurempaa virhettä mies ei voi tehdä kuin lähestyä häntä kiinnostavaa naista kaverimielessä.
Naiselle on toki oltava kohtelias ja kunnioittava, MUTTA samalla on myös tehtävä selväksi, että haluaa naista myös seksuaalisesti. Muussa tapauksessa 'friend zone' kutsuu erittäin varmasti.
Lisättäköön vielä että kun sanon, että naiselle on tehtävä selväksi se, että haluaa häntä seksuaalisessa mielessä, niin se on tehtävä hienovaraisesti, eikä tyyliin laukoa 'annakko pillua' -kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko olla yksin. Mene esim. treffipalstalle ja etsi sieltä "rumimmat" naiset. Ole heille kiltti ja aidosti kunnioittava. Uskon, että lopulta joku heistä haluaa tutustua sinuun.
Melkoinen paradoksi. "Ole aidosti kunniottava." Jos pitää käskeä olemaan kunnioittava, ei se ihminen milloinkaan voi olla sitä aidosti. Haluan myös huomauttaa, että me ulkonäkörajotteiset emme ole kuitenkaan vähä-älyisiä. Emme ole onnemme kukkuloilla, jos joku lähestyy meitä. Olemme paljon epäluuloisempia kuin ne kaunottaret. Vahdimme haukkana merkkiä siitä, että joku lähestyy meitä siksi että on juuri pudottanut rimaa.
Kyllä miehet voivat olla aidosti kunnioittavia rumempiakin naisia kohtaan. Tosin sitä ennen miehen täytyy tehdä itselleen selväksi, että ne missiaines-naiset eivät ole saatavilla, ja on tyydyttävä omaan tasoonsa. Miehen täytyy löytää sisältään myös aito halu etsiä kauneutta pintaa syvemmältä. Avainsanat ovat hyväksyminen ja eteenpäin meneminen.
En väittänyt että eivät voisi. Huomautin, että et voi komentaa ketään olemaan aidosti kunnioittava. Jos ihminen ei kunnioita muita automaattisesti, sellaisella ihmisellä ei tee kukaan mitään.
Minua henkilökohtaisesti eivät kiinnosta nekään miehet, jotka niitä missejä ovat katselleet jossain vaiheessa. Teininä rakastutaan leffatähtiin ja laulajiin. Jos aikuisen miehen pitää opetella siitä pois, niin ei sellaisellakaan tee kukaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jotkut etsii uuden suhteen ja jotkut on onnessaan kun pääsi nalkuttajasta erooon." Taas joku miesvihaaja palstalla vähättelemässä miesten mielipiteitä. Kuinka mona päivää olet olut mies kun tiedät asiat meitä paremmin?
Tässä teille miehet ilmainen vinkki oikeasta turvaverkosta: työpaikka. Menkää töihin! Tai ensin kouluun jos se sitä vaatii. Näitä lukiessa tulee ennen kaikkea se tunne että etsitte naisesta itsellenne palkatonta henkilökohtaista avustajaa.
Mulla on akateeminen koulutus ja koulutusta vastaava työpaikka. Tulen toimeen ihan mukavasti enkä tarvitse henkilökohtaista avustajaa - elämänhallinnassani ei ole mitään vikaa. Tämä ei kuitenkaan poista sitä tyhjyyden tunnetta, kun ei ole rakastavaa naista jakamassa arkea. En ymmärrä miksi palstalla luullaan ikisinkkumiesten olevan kaikin puolin surkeita
Se luulo tulee noiden ruikutustekstien itsesäälissä rypemisestä ja ihan varmasti on oikea luulo. Oletko itse kirjoitellut tänne tai tilittänyt tutuillesi, että vedät itsesi kiikkuun ilman naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja ollut viimeiset 3 vuotta lähes täysin ilman miessuhteita. Viimeisen vuoden täysin ilman. Ei harmita eikä ahdista. Elämässä on muutakin sisältöä! Olen myös oppinut, että yksikään mies ei tuo onnea, vaan onni tulee ihan muista asioista.
Mutta irtoseksiä kuitenkin hommaat helposti Tinderistä, nettitreffeiltä, baarista tai festareilta? Tavismieheltä ei onnistu niin vaan. Naiset eivät ymmärrä miltä tuntuu kun joutuu olemaan *täysin* ilman läheistä kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Hyvin kuvaavaa on groteski sanonta, että "Voisin kuolla vaikka tänään eikä kukaan jäisi kaipaamaan minua."
Miksi vanhempasi eivät jäisi kaipaamaan sinua? Ovatko isovanhempasi elossa? Onko sinulla sisaruksia? Suhteet muihin sukulaisiin? Entä ystäväsi, eivätkö hekään kaipaisi sinua? Jos sinulla ei ole ystäviä, niin miksi ei? Oletko ajatellut, että ystävien löytäminen olisi paljon tärkeämpää kuin naisen löytäminen, ja että toisaalta kun sinulla olisi ystäviä niin olisi paljon todennäköisempää kohdata myös kiinnostava nainen?
Ikävä kyllä aikuiselle miehelle se, että äiti tai sisko jää suremaan ei lämmitä, koska he eivät voi välittää miehestä seksuaalisessa mielessä eli potentiaalisena puolisona. En toki halua tällä väheksyä sukulaisten tarjoamaa rakkautta (se oli esim. tärkeä tuki oman avioeroni akuutissa vaiheessa), mutta se ei auta miehiseen yksinäisyyteen.
Omalla alalla ja harrastuksissa suurin osa miehistä on nörttiyteen taipuvaisia ja ovat hyvin vähän naisten kanssa tekemisissä. Ne joilla on puoliso viettävät aikansa pääosin tämän puolison kanssa. Joten tästä näkökulmasta ymmärrän kyllä etteivät (kaikki) miehet näe tätä naisten kehotusta hankkia kavereita ja sitä kautta naisia kovin fiksuna. Pienempi vaiva on etsiä puoliso suorin keinoin.
Se vaikuttaakin toimivan tosi hyvin, palstavalituksista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja ollut viimeiset 3 vuotta lähes täysin ilman miessuhteita. Viimeisen vuoden täysin ilman. Ei harmita eikä ahdista. Elämässä on muutakin sisältöä! Olen myös oppinut, että yksikään mies ei tuo onnea, vaan onni tulee ihan muista asioista.
Mutta irtoseksiä kuitenkin hommaat helposti Tinderistä, nettitreffeiltä, baarista tai festareilta? Tavismieheltä ei onnistu niin vaan. Naiset eivät ymmärrä miltä tuntuu kun joutuu olemaan *täysin* ilman läheistä kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Hyvin kuvaavaa on groteski sanonta, että "Voisin kuolla vaikka tänään eikä kukaan jäisi kaipaamaan minua."
Miksi vanhempasi eivät jäisi kaipaamaan sinua? Ovatko isovanhempasi elossa? Onko sinulla sisaruksia? Suhteet muihin sukulaisiin? Entä ystäväsi, eivätkö hekään kaipaisi sinua? Jos sinulla ei ole ystäviä, niin miksi ei? Oletko ajatellut, että ystävien löytäminen olisi paljon tärkeämpää kuin naisen löytäminen, ja että toisaalta kun sinulla olisi ystäviä niin olisi paljon todennäköisempää kohdata myös kiinnostava nainen?
Ikävä kyllä aikuiselle miehelle se, että äiti tai sisko jää suremaan ei lämmitä, koska he eivät voi välittää miehestä seksuaalisessa mielessä eli potentiaalisena puolisona. En toki halua tällä väheksyä sukulaisten tarjoamaa rakkautta (se oli esim. tärkeä tuki oman avioeroni akuutissa vaiheessa), mutta se ei auta miehiseen yksinäisyyteen.
Omalla alalla ja harrastuksissa suurin osa miehistä on nörttiyteen taipuvaisia ja ovat hyvin vähän naisten kanssa tekemisissä. Ne joilla on puoliso viettävät aikansa pääosin tämän puolison kanssa. Joten tästä näkökulmasta ymmärrän kyllä etteivät (kaikki) miehet näe tätä naisten kehotusta hankkia kavereita ja sitä kautta naisia kovin fiksuna. Pienempi vaiva on etsiä puoliso suorin keinoin.
Sinä siis haluat, että kuollessasi on ihmisiä jotka surevat menetettyä mahdollisuutta seksiin kanssasi?
Herranen aika muutenkin. Ihminen on yksin. Aina. Ihminen syntyy yksin ja kuolee yksin, kukaan ei näitä asioita kanssasi tee. Kukaan ei tiedä mitä sisälläsi liikkuu, muuten kun sen, mitä sanoin pystyt kertomaan. Sitä tunnetta mikä sisälläsi on, ei kukaan muu kuitenkaan tunne tai koe samoin kuin sinä, olet sen kanssa yksin. Aina ja joka asiassa. Joku saattaa kulkea vierelläsi tässä elämässä, mutta hän on oma erillinen persoonansa, jonka seurassakin olet itsesi kanssa yksin.
Ehkäpä ainoat oikeasti ei-yksinäiset ovat ne, keillä on seuraa oman päänsä sisäpuolella. Ovat vain useimmiten diagnosoituja tapauksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luulo tulee noiden ruikutustekstien itsesäälissä rypemisestä ja ihan varmasti on oikea luulo. Oletko itse kirjoitellut tänne tai tilittänyt tutuillesi, että vedät itsesi kiikkuun ilman naista?
En ole enkä ole myöskään vetämässä itseäni kiikkuun. Pärjään ihan hyvin itsekin, mutta parisuhdetta kaipaisin. Tuntuu, että iso osa elämästä jää puuttumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko olla yksin. Mene esim. treffipalstalle ja etsi sieltä "rumimmat" naiset. Ole heille kiltti ja aidosti kunnioittava. Uskon, että lopulta joku heistä haluaa tutustua sinuun.
Melkoinen paradoksi. "Ole aidosti kunniottava." Jos pitää käskeä olemaan kunnioittava, ei se ihminen milloinkaan voi olla sitä aidosti. Haluan myös huomauttaa, että me ulkonäkörajotteiset emme ole kuitenkaan vähä-älyisiä. Emme ole onnemme kukkuloilla, jos joku lähestyy meitä. Olemme paljon epäluuloisempia kuin ne kaunottaret. Vahdimme haukkana merkkiä siitä, että joku lähestyy meitä siksi että on juuri pudottanut rimaa.
Kyllä miehet voivat olla aidosti kunnioittavia rumempiakin naisia kohtaan. Tosin sitä ennen miehen täytyy tehdä itselleen selväksi, että ne missiaines-naiset eivät ole saatavilla, ja on tyydyttävä omaan tasoonsa. Miehen täytyy löytää sisältään myös aito halu etsiä kauneutta pintaa syvemmältä. Avainsanat ovat hyväksyminen ja eteenpäin meneminen.
En väittänyt että eivät voisi. Huomautin, että et voi komentaa ketään olemaan aidosti kunnioittava. Jos ihminen ei kunnioita muita automaattisesti, sellaisella ihmisellä ei tee kukaan mitään.
Minua henkilökohtaisesti eivät kiinnosta nekään miehet, jotka niitä missejä ovat katselleet jossain vaiheessa. Teininä rakastutaan leffatähtiin ja laulajiin. Jos aikuisen miehen pitää opetella siitä pois, niin ei sellaisellakaan tee kukaan mitään.
Se nyt vaan on biologinen fakta, että kaikki miehet haluaisivat kauniin, tai vähintäänkin katsetta kestävän naisen. Monilla miehillä ei vain ole pääsyä näihin kauniisiin naisiin, jolloin nimenomaan on tehtävä hyväksymistyötä ja muutettava asennetta, jotta silmät aukenevat niille oman tasoisille naisille. Valitettavasti elämä ei ole mikään romanttinen vaaleanpunainen uni, vaan usein aika raakaa ja laskelmoitua peliä. Jos haluaa seksiä ja suhteen, useimpien ihmisten on tehtävä enemmän tai vähemmän kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on biologinen fakta, että kaikki miehet haluaisivat kauniin, tai vähintäänkin katsetta kestävän naisen. Monilla miehillä ei vain ole pääsyä näihin kauniisiin naisiin, jolloin nimenomaan on tehtävä hyväksymistyötä ja muutettava asennetta, jotta silmät aukenevat niille oman tasoisille naisille. Valitettavasti elämä ei ole mikään romanttinen vaaleanpunainen uni, vaan usein aika raakaa ja laskelmoitua peliä. Jos haluaa seksiä ja suhteen, useimpien ihmisten on tehtävä enemmän tai vähemmän kompromisseja.
Minun mieheni saisi minua kauniimman naisen. Sen näkee, kuinka naiset iskevät häneen silmänsä ja lirkuttelevat hänelle. Mikään ei pakottaisi häntä olemaan kanssani, meillä ei ole lapsia, yhteistä omaisuutta eikä velkaa. Silti hän jostain syystä on valinnut minut. Miten selität tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumakin mies voi parantaa tsäännssejään bodaamalla. On paljon naisia joille lihakset ovat iso juttu. Tiedätkö kun kaikki naiset eivät etsi nättiä ulkonäköä vaan mitä maskuliinisempi mörssäri ja mitä suurempi vastakohta sille pienelle, sievälle itselle, sen parempi.
Jos bodaaminen ei kiinnosta niin seksikkääksi voi tehdä itsensä loistavalla itsetunnolla. Se on ehkä vaikeampi saada aikaan kuin lihakset. Mutta mahdollista. Mieti vaikka rowan atkinsonia. Rumin mies maailmassa ja sen tyttöystävä on jotain 40 v nuorempi. Itsetuntoa voi kehittää eri itseapukirjoilla ja kursseilla, rohkeuskoulu jne. Mahdollisuuksia on.
Ja sivuhuomautuksena, naiset ja tytötkin kärsivät siitä kun hyvää miestä ei löydy. Ajattelet aika paljon omaa tilannettasi mutta mietipä millaista on olla tyttö joka haluaisi romantiikkaa, sielunyhteyttä toiseen ja vakaata kumppania mutta jokainen mies on perässäsi vain sen jutun takia jonka sinäkin mainitsit eli SEKSIN. Seksi sitä ja seksi tätä. Ei ole helppoa olla nainen. Mielummin kauniskin nainen on yksin kaverina koiranpentu kun alistuu siihen että läpikäy kymmenet miehet jotka lirkuttelevat ja jotka lopulta käyttivät sinua vain seksiin.
Kai se pelkkä seksikin komean miehen kanssa voittaa sen että ei ole miestä ollenkaan ?
Ei. Miehille noin on. Naisille ei. Naisille se seksi ei ole yleisesti ottaen prioriteetti vaan rakkaus ja kumppanuus. Itse voi itsensä hoidella ja se on yleensä parempaakin kuin satunnaismiehen räpellykset.
Naisilla on keskimäärin miehiä useampi seksikumppani elämänsä aikana, joten sanoisin että seksi on naisille erittäin tärkeää, ehkä tilastojen valossa jopa tärkeämpää kuin miehille.
Miehiä syntyy naisia enemmän, joten (jos oletetaan, että seksi tapahtuu aina miehen ja naisen välillä, kahdenkesken) väistämättä tämä miesten suurempi lukumäärä johtaa siihen, että miesten keskiarvo jää pienemmäksi. Toisaalta miesten kuolleisuus on kaikissa ikäryhmissä suurempaa, se tasaa ikäryhmän sukupuolijakaumaa ja samalla kasvattaa jäljelle jääneiden miesten keskiarvoa.
Minusta taas elämä tuntuu merkityksettömältä ja harmaalta kun joutuu juoksemaan toisen pillinmukaan, eikä ole läheisiä ystäviä joidenkansa viettää vapaa aikaa. Siksi olenkin alkanut harrastamaan siellä, missä joutuu väkisin olemaan sosiaalinen. Miehet, jotka ihastuvat minun ystävällisyyteen/ ulkonäköön eivätkä oikeaan minuun ovat luotaantyöntäviä. Haluaisin vain olla ja elää ystävien kanssa.
Ei voi muuta sanoa kun hyi te tässä ketjussa sössöttävät "miehet". Ihan sairasta settiä. Hullua ajatella että joillain miehillä se elämä _oikeasti_ pyörii naisen ja seksin ympärillä. Kuin joku elukka. Olen ollut 10 vuotta liitossa mieheni kanssa, joka ei ole fyysisesti mikään alfa, mutta omaa terveen itsetunnon ja rakastaa mua ihmisenä, ei reikänä ja elinehtona. Onneksi löysin oikean miehen, en kamtaisianne vässykkähiirulaisia. En pysty ymmärtämään. Ja vaikka muuta väitätte, kaikki miehet eivät todellakaan ole kaltaisianne, nyt joku roti :D onneksi olen nainen, enkä täysin hormonien vietävissä oleva lassukkamies.
Vierailija kirjoitti:
Monella (etenkin nuorella) ihmisellä tuntuu olevan se fantasia, että se puuttuva vastakkaisen sukupuolen edustaja/parisuhde pelastaisi kaiken.
Eihän se mikään fantasia ole, koska se on empiirisesti havaittu tosiasia. Omallakin kohdallani elämä sinkkuna on aivan perseestä ja elämä parisuhteessa on aivan mahtavaa.
Eri asia se on ihmisille, jotka viihtyvät kissan kanssa kahdestaan kotona telkkarin ääressä. Vaan kun ei kaikki ihmiset ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus ihmettelet miksi et saa naista, vastaus on tuossa tekstissäsi. Miksi kukaan nainen haluaisi sinunlaisesi miehen? Et ehkä itse tajua, mutta syy on selvä joka ikiselle naiselle joka tuon sepustuksen lukee.
Jaahas, no kiitos tästä. Meinaat sitten että naiset ovat aina jaloja ja empaattisia? Tai eivät ole nirsoja? Millaisen miehen sinä sitten haluaisit? Realistisesti ajatellen.
Ja yritän tässä nyt tuoda esiin nimenomaan sitä miehistä näkökulmaa, jota naiset eivät tunnu tajuavan. Tottakai sukulaiset ovat tärkeitä ja rakkaita. Mutta he eivät voi olla minun puolisoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enkä ole myöskään vetämässä itseäni kiikkuun. Pärjään ihan hyvin itsekin, mutta parisuhdetta kaipaisin. Tuntuu, että iso osa elämästä jää puuttumaan
Niin. Eli... sinulla on koulutus, työpaikka ja pärjäät elämässä. Et kirjoita itsemurhauhkauksia tänne eikä sinua pidetä surkeana. Niitä, jotka kirjoittavat itsemurhauhkauksia ja haluavat naisen laittavan elämänsä kuntoon, pidetään surkeina. Onko tämä nyt ymmärrettävästi selitetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella (etenkin nuorella) ihmisellä tuntuu olevan se fantasia, että se puuttuva vastakkaisen sukupuolen edustaja/parisuhde pelastaisi kaiken.
Eihän se mikään fantasia ole, koska se on empiirisesti havaittu tosiasia. Omallakin kohdallani elämä sinkkuna on aivan perseestä ja elämä parisuhteessa on aivan mahtavaa.
Eri asia se on ihmisille, jotka viihtyvät kissan kanssa kahdestaan kotona telkkarin ääressä. Vaan kun ei kaikki ihmiset ole samanlaisia.
Sori, mutta mun korvaani toi kuulostaa siltä, että et ota omaa onnellisuuttasi omalle vastuullesi, vaan vierität vastuun kumppanille. Minä en ainakaan voisi olla suhteessa ihmisen kanssa, jonka elämän onni on riippuvainen minusta. Jokainen vastaa vain itsestään, kun on aikuiseksi kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus ihmettelet miksi et saa naista, vastaus on tuossa tekstissäsi. Miksi kukaan nainen haluaisi sinunlaisesi miehen? Et ehkä itse tajua, mutta syy on selvä joka ikiselle naiselle joka tuon sepustuksen lukee.
Jaahas, no kiitos tästä. Meinaat sitten että naiset ovat aina jaloja ja empaattisia? Tai eivät ole nirsoja? Millaisen miehen sinä sitten haluaisit? Realistisesti ajatellen.
Ja yritän tässä nyt tuoda esiin nimenomaan sitä miehistä näkökulmaa, jota naiset eivät tunnu tajuavan. Tottakai sukulaiset ovat tärkeitä ja rakkaita. Mutta he eivät voi olla minun puolisoni.
Ole hyvä vain.
Ei sinun näkökulmasi ole miehinen näkökulma. Tuntemani miehet eivät ole tuollaisia tunnevammaisia... en tiedä edes miksi sinua pitäisi sanoa. He ovat inhimillisiä. Sinä et.
Naisen ei tarvitse olla ina jalo ja empaattinen eikä naisen tarvitse olla olematta nirso. Nainen ei kuitenkaan sano, että vanhemmat tai sukulaiset eivät merkitse hänelle mitään. Sinä sanoit. On naurettavaa lässyttää sen perään: "sukulaiset ovat tärkeitä ja rakkaita". Kun juuri sanoit että ovat merkityksettömiä, kun heiltä ei saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vain.
Ei sinun näkökulmasi ole miehinen näkökulma. Tuntemani miehet eivät ole tuollaisia tunnevammaisia... en tiedä edes miksi sinua pitäisi sanoa. He ovat inhimillisiä. Sinä et.
Naisen ei tarvitse olla ina jalo ja empaattinen eikä naisen tarvitse olla olematta nirso. Nainen ei kuitenkaan sano, että vanhemmat tai sukulaiset eivät merkitse hänelle mitään. Sinä sanoit. On naurettavaa lässyttää sen perään: "sukulaiset ovat tärkeitä ja rakkaita". Kun juuri sanoit että ovat merkityksettömiä, kun heiltä ei saa seksiä.
Eipäs nyt vääristellä asioita. Painotin jo edellisessä viestissäni, että sukulaiset eivät voi auttaa ns. miehiseen yksinäisyyteen joka aiheutuu kumppanin puutteesta. Naiset voivat tätä yksinäisyyttä omalta osaltaan korvata helpolla irtoseksin saamisella. En siis tarkoittanut, että sukulaiset ovat yhdentekeviä.
Äläkä tule tänne höpisemään lähipiirisi miehistä. Et voi oikeasti tietää mitä he ajattelevat. Tuskin tunnistaisit minuakaan elävässä elämässä.
Miten olisi suhde/kaveri/puoliso ulkomailta? Suomalainen nainen ei ole mikään must.