Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu nuorena miehenä todella harmaalta ja merkityksettömiä ilman naista/naisia.

Vierailija
26.03.2017 |

Siis olen parikymppinen ja minkäänlaisia seksi- tai parisuhde elämää ei ole. Naisten tapailua rajoittaa enimmäkseen heikko ulkonäkö ja myös yksinäisyys. Uskon että aika moni tilanteessani oleva mies kokee samoin ?

Kommentit (463)

Vierailija
101/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos etsisit niitä ulkonäöllisesti heikohkoja naisia, kuten itsekin olet? Saattaisi käydä parempi tuuri naisten suhteen kuin sitä missikaunista vokotellessa.

En ole ap, mutta kun Tinderissä ja nettitreffeillä tällaista keskitason tavismiestä päin ei edes pullukat tai rumahkot vilkaise tai mätsää niin vitsit alkaa olla vähissä. Pitää vissiin seuraavaksi mennä lauantai-iltana Mummotunneliin ördäämään?

Vierailija
102/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen ja ollut viimeiset 3 vuotta lähes täysin ilman miessuhteita. Viimeisen vuoden täysin ilman. Ei harmita eikä ahdista. Elämässä on muutakin sisältöä! Olen myös oppinut, että yksikään mies ei tuo onnea, vaan onni tulee ihan muista asioista.

Mutta irtoseksiä kuitenkin hommaat helposti Tinderistä, nettitreffeiltä, baarista tai festareilta? Tavismieheltä ei onnistu niin vaan. Naiset eivät ymmärrä miltä tuntuu kun joutuu olemaan *täysin* ilman läheistä kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Hyvin kuvaavaa on groteski sanonta, että "Voisin kuolla vaikka tänään eikä kukaan jäisi kaipaamaan minua."

Jos nuori nainen kuolisi, kuinka moni irtoseksiä vinkuva mies jäisi hänen peräänsä itkemään?

Aika moni, veikkaisin.

Ai että yksin asuneen, vain satunnaisia seksisuhteita harrastaneen naisen ovelle marssisi useita kyynelehtiviä miehiä kukkapuskien kanssa? Mistä he saisivat naisen osoitteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen ja ollut viimeiset 3 vuotta lähes täysin ilman miessuhteita. Viimeisen vuoden täysin ilman. Ei harmita eikä ahdista. Elämässä on muutakin sisältöä! Olen myös oppinut, että yksikään mies ei tuo onnea, vaan onni tulee ihan muista asioista.

Mutta irtoseksiä kuitenkin hommaat helposti Tinderistä, nettitreffeiltä, baarista tai festareilta? Tavismieheltä ei onnistu niin vaan. Naiset eivät ymmärrä miltä tuntuu kun joutuu olemaan *täysin* ilman läheistä kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Hyvin kuvaavaa on groteski sanonta, että "Voisin kuolla vaikka tänään eikä kukaan jäisi kaipaamaan minua."

Jos nuori nainen kuolisi, kuinka moni irtoseksiä vinkuva mies jäisi hänen peräänsä itkemään?

Aika moni, veikkaisin.

Itkemään sitä että voi ei, en saa enää irtoseksiä. Jee.

No parempi sekin kuin ei mitään. Ihmisen on vaikea arvostaa asioita, joita pitää itsestään selvyytenä.

No ei helvetissä ole parempi. Irvokasta suorastaan.

Vierailija
104/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko olla yksin. Mene esim. treffipalstalle ja etsi sieltä "rumimmat" naiset. Ole heille kiltti ja aidosti kunnioittava. Uskon, että lopulta joku heistä haluaa tutustua sinuun.

Melkoinen paradoksi. "Ole aidosti kunniottava." Jos pitää käskeä olemaan kunnioittava, ei se ihminen milloinkaan voi olla sitä aidosti. Haluan myös huomauttaa, että me ulkonäkörajotteiset emme ole kuitenkaan vähä-älyisiä. Emme ole onnemme kukkuloilla, jos joku lähestyy meitä. Olemme paljon epäluuloisempia kuin ne kaunottaret. Vahdimme haukkana merkkiä siitä, että joku lähestyy meitä siksi että on juuri pudottanut rimaa.

Vierailija
105/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos etsisit niitä ulkonäöllisesti heikohkoja naisia, kuten itsekin olet? Saattaisi käydä parempi tuuri naisten suhteen kuin sitä missikaunista vokotellessa.

En ole ap, mutta kun Tinderissä ja nettitreffeillä tällaista keskitason tavismiestä päin ei edes pullukat tai rumahkot vilkaise tai mätsää niin vitsit alkaa olla vähissä. Pitää vissiin seuraavaksi mennä lauantai-iltana Mummotunneliin ördäämään?

Se on aivan totta, että jos seuraa on pakko saada niin se rima on laitettava niin alas kuin on pakko laittaa, ettå alkaa flaksi käymään.

Mä en tosin omaa rimaani ole suostunut laskemaan. Yksinäisyyskin on parempi vaihtoehto. Ei sinkkuus ole niin paha juttu, ja sooloseksikin on 10000 kertaa parempaa kuin seksi jonku random äijän kanssa.

Vierailija
106/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin te aina väitätte ja rivien välistä voi lukea että ketä siellä oikeasti yritetään. Naista ei muka voi tarkkailla ennen juttelemaan menemistä koska muuten joku ehtii ensin. Just :D. Tämä koskee tasan tarkkaan niitä paikan parhaimman näköisiä naisia. Samoin kilttimies valitti joku päivä sitten että suurin osa hänen pokaamistaan naisista lähtee illan päätteeksi kotiin jännämiehen kainalossa. Tämä tarkoittaa sitä, että suurin osa kilttimiehen pokaamista naisisista ei ole kilttimiehen kohderyhmää, ei edes samalla planeetalla. Koska kilttinainen ei todellakaan lähde illan päätteeksi baarista jännämiehen kainalossa, kilttinainen ei edes halua jännämiestä, ei seksiin eikä parisuhteeseen.

Vierailija
107/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella (etenkin nuorella) ihmisellä tuntuu olevan se fantasia, että se puuttuva vastakkaisen sukupuolen edustaja/parisuhde pelastaisi kaiken. Kun oikeasti se paisuhde on vain kirsikka kakun päällä. Jos se kakku on valmiiksi pannukakku, niin ei se parisuhde sitä pelasta.

Oikeasti siis. Parisuhde ei korjaa syrjäytyneisyyttä, yksinäisyyttä, masennusta tai muuta vastaavaa, ja sellaisen odottaminen toiselta ihmiseltä antaa usein epätoivoisen kuvan ihmisestä, jolloin potentiaaliset kumppanit karkaavat kauemmaksi ihan vain jo siksi, että kukaan ei halua olla seurustelukumppaninsa terapeutti.

Eikä se parisuhteessa oleminen (tai "naisen saaminen", miten sen nyt haluaa ilmaista) oikeasti ole niin ihmeellistä. Se on vain yksi ihminen lisää omassa elämässä. Ei kannata kasata sille järjettömiä odotuksia. En halua masentaa tai sanoa, että parisuhde on täysin merkityksetön asia, mutta ei se oikeasti ole niin ihmeellinenkään, ja ihmisestä riippuen voi olla myös tosi huono asia. Ei kannata pistää kaikkea "yhden kortin varaan", vaan etsiä onnellisuutta jostain muualta elämässä.

Muista, että pisin suhde elämässä on kuitenkin itsesi kanssa. Sen kanssa sinun on elettävä koko elämäsi. Se on tärkein.

Olet ilmeisesti nainen? Minä kerron nyt miehenä että kaikki mitä sanoit on ihan täyttä paskaa. Jos mies, niin tuo on vähän kuin uskottelisi halvaantuneelle "ettei se kävely nyt niin ihmeellistä ole"

Minut nimenomaan parisuhde pelasti, jos en olisi saanut sitä seksiä ja läheisyyttä olisin varmaan jo lähtenyt oman käden kautta tai jossain pehmustetussa huoneessa. Kyllä se "naisen saaminen" vaan oli niin ihmeellistä. ja kyllä se vaan täytti kaikki odotukset ja enemmänkin.

Ja jos nainen lähtisi tekisit itsarin? On tämä aika koomista...

Miten niin nainen lähtisi?

Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.

Ja eikö sitä puolin ja toisin avioon mennessä luvata rakastaa kunnes kuolema erottaa?

Ei ole ihme, että on olemassa sanonta sanasta miestä. Eikä sanasta naista. Koska naisiin ei voi luottaa edes Jumalan kasvojen edessä annetussa lupauksessa. Se jos mikä on aivan hävyttömän törkeätä. Eipä ihme, että Jumalalla on poika eikä tytär.

Vastauksena kysymykseesi: ei avioon mennessä luvata rakastaa kunnes kuolema erottaa.  

Ei se pappi kysy "lupaatko rakastaa" vaan "tahdotko rakastaa". Onhan siinä ero. Joskus se rakkaus loppuu vaikka tahtoa olisikin. 

Vierailija
108/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni, veikkaisin.

Ai että yksin asuneen, vain satunnaisia seksisuhteita harrastaneen naisen ovelle marssisi useita kyynelehtiviä miehiä kukkapuskien kanssa? Mistä he saisivat naisen osoitteen?

Eiks Face, Insta ja Snäppi oo enemmän tätä päivää...?

Vierailija
109/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko olla yksin. Mene esim. treffipalstalle ja etsi sieltä "rumimmat" naiset. Ole heille kiltti ja aidosti kunnioittava. Uskon, että lopulta joku heistä haluaa tutustua sinuun.

Melkoinen paradoksi. "Ole aidosti kunniottava." Jos pitää käskeä olemaan kunnioittava, ei se ihminen milloinkaan voi olla sitä aidosti. Haluan myös huomauttaa, että me ulkonäkörajotteiset emme ole kuitenkaan vähä-älyisiä. Emme ole onnemme kukkuloilla, jos joku lähestyy meitä. Olemme paljon epäluuloisempia kuin ne kaunottaret. Vahdimme haukkana merkkiä siitä, että joku lähestyy meitä siksi että on juuri pudottanut rimaa.

Kyllä miehet voivat olla aidosti kunnioittavia rumempiakin naisia kohtaan. Tosin sitä ennen miehen täytyy tehdä itselleen selväksi, että ne missiaines-naiset eivät ole saatavilla, ja on tyydyttävä omaan tasoonsa. Miehen täytyy löytää sisältään myös aito halu etsiä kauneutta pintaa syvemmältä. Avainsanat ovat hyväksyminen ja eteenpäin meneminen.

Vierailija
110/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummotunneliin ei kyllä kannata mennä ördäämään (sen enempää kuin minnekään muuallekaan). Siellä on paljon ulkomaalaisia vesiselviä miehiä, joille on omat ottajansa, ja lisäksi suomalaisia ihan edustavia miehiä monesta eri ikäluokasta. Kun pelin henkenä on päästä illan päätteeksi pehkuihin, niin ei yleensä kannata vetää itseään ördäyskuntoon. Ja kun naisilla on valittavana joko vesiselviä ulkomaalaisia ja fiksusti käyttäytyviä suomalaisia, niin ördääjä lähtee kyllä yksin pois jopa Mummotunnelista.

Vierailija
111/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni, veikkaisin.

Tässä taas yksi esimerkki siitä minkälaisia misuja siellä havitellaan vaikka puhutaan rumista ja tavallisista pullukoista. Instaperseen esittelijöitä....

Vierailija
112/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin te aina väitätte ja rivien välistä voi lukea että ketä siellä oikeasti yritetään. Naista ei muka voi tarkkailla ennen juttelemaan menemistä koska muuten joku ehtii ensin. Just :D. Tämä koskee tasan tarkkaan niitä paikan parhaimman näköisiä naisia. Samoin kilttimies valitti joku päivä sitten että suurin osa hänen pokaamistaan naisista lähtee illan päätteeksi kotiin jännämiehen kainalossa. Tämä tarkoittaa sitä, että suurin osa kilttimiehen pokaamista naisisista ei ole kilttimiehen kohderyhmää, ei edes samalla planeetalla. Koska kilttinainen ei todellakaan lähde illan päätteeksi baarista jännämiehen kainalossa, kilttinainen ei edes halua jännämiestä, ei seksiin eikä parisuhteeseen.

Väitteesi kumoamiseksi riittää vanhan kunnon Tinder -testi. Swaippaat oikealle kaikki naiset. Joukkoon mahtuu hottiksia, pullukoita, rumia, taviksia, outoja jne. Tuloksena nolla mätsiä tai ehkä hikiseen yksi per 500 läpi käytyä naista.

Vierailija
113/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhempasi eivät jäisi kaipaamaan sinua? Ovatko isovanhempasi elossa? Onko sinulla sisaruksia? Suhteet muihin sukulaisiin? Entä ystäväsi, eivätkö hekään kaipaisi sinua? Jos sinulla ei ole ystäviä, niin miksi ei? Oletko ajatellut, että ystävien löytäminen olisi paljon tärkeämpää kuin naisen löytäminen, ja että toisaalta kun sinulla olisi ystäviä niin olisi paljon todennäköisempää kohdata myös kiinnostava nainen?

Vierailija
114/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi sellaista miestä, jolle minun olemassaoloni ja läsnäoloni on suurin piirtein elinehto. Kuulostaa todella ahdistavalta. Olen jo vastuussa lapsestani, en halua olla vastuussa aikuisesta miehestä.

Itse olen sinkku, koska miehiä ei kiinnosta naisen ajatukset, tunteet ja persoona. Seksiä vaan pitäisi saada ja että "on joku".

En minäkään, kuulostaa karmivalta. Minulla tulee tulee pian 20 vuotta täyteen yhdessä puolison kanssa. Miehen, joka ei onneksi ole takertuja, ja jolla on paljon omia ystäviä ja harrastuksia.

Jos mieheni tuosta lähtisi, voisin ihan hyvin olla loppuelämäni ilman miestä kokonaan. Ei ole mitään tarvetta että joku mies tässä olisi oltava eikä elämä muuten ole täyttä. En sillä tavalla tarvitse miestä  mihinkään, mutta on mukava kun juuri tuo mies on olemassa... 

Täällä sama. Jos mies tuosta lähtisi, ei se mikään maailmanloppu olisi. Viihdyn hyvin ilmankin. Itseasiassa parisuhteemme toimii hyvin juuri siksi, että kumpikaan ei varsinaisesti tarvitse toista. Kaikki olisi hyvin ilmankin, se toinen on vaan ns. bonusta, mukava lisä elämässä. Jonka pitää niin kauan kuin se pysyy mukavana lisänä.

On myös totta, että on olemassa naisia jotka kaipaavat enemmän seksiä. Itselleni seksi ei ole välttämätöntä. Paineet saa purettua helpommin ja nopeammin itse. Seksi ei ole läheisyyttä, se on vain tarpeiden tyydyttämiseen liittyvä vaivalloinen toimitus. Se läheisyys jota minä naisena kaipaan, on jotain aivan muuta. En siis näe mitään syytä edes sinkkuna hakea munaa baarista, kun se suriseva "Gerard" yöpöydän laatikossa on paljon nopeampi ja helpompi vaihtoehto.

Vierailija
115/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitteesi kumoamiseksi riittää vanhan kunnon Tinder -testi. Swaippaat oikealle kaikki naiset. Joukkoon mahtuu hottiksia, pullukoita, rumia, taviksia, outoja jne. Tuloksena nolla mätsiä tai ehkä hikiseen yksi per 500 läpi käytyä naista.

Miksi ihmeessä swaippaat kaikki naiset? En ole käyttänyt Tinderiä koska olen parisuhteessa, mutta näkeekö siltä että swaippaat ihan joka ikisen mimmin? Ei ihme ettei toisille oikeasti sopivat naiset ja miehet löydä toisiaan jos swaipataan kaikki. Ja eniten toi kertonee sinun surkeasta profiilista, koska kyllähän vaikka kuinka moni ihan tavallinen pari on Tinderistä toisensa löytänyt.

Vierailija
116/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen parikymppinen ja minkäänlaisia seksi- tai parisuhde elämää ei ole. Naisten tapailua rajoittaa enimmäkseen heikko ulkonäkö ja myös yksinäisyys. Uskon että aika moni tilanteessani oleva mies kokee samoin ?

Ja sitten kun sulla on nainen niin olet kateellinen sinkkumiehille kun huomaat miten paskaa se on naisen kanssa. 

Käytä tinderiä jos pillua haluat höylätä.

Vierailija
117/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhempasi eivät jäisi kaipaamaan sinua? Ovatko isovanhempasi elossa? Onko sinulla sisaruksia? Suhteet muihin sukulaisiin? Entä ystäväsi, eivätkö hekään kaipaisi sinua? Jos sinulla ei ole ystäviä, niin miksi ei? Oletko ajatellut, että ystävien löytäminen olisi paljon tärkeämpää kuin naisen löytäminen, ja että toisaalta kun sinulla olisi ystäviä niin olisi paljon todennäköisempää kohdata myös kiinnostava nainen?

Nää tyypit harjoittaa luultavasti aika äärimmäistä hyötyäajattelua ja näkeehän sen jatkuvasta naisten esineellistämisestäkin. Jos ihmisestä ei ole hyötyä, esim. seksin muodossa, kiinnostus on nolla. Sitten itketään kun kukaan ei jää kaipaamaan jos kuolee.

Vierailija
118/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä aikuiselle miehelle se, että äiti tai sisko jää suremaan ei lämmitä, koska he eivät voi välittää miehestä seksuaalisessa mielessä eli potentiaalisena puolisona. En toki halua tällä väheksyä sukulaisten tarjoamaa rakkautta (se oli esim. tärkeä tuki oman avioeroni akuutissa vaiheessa), mutta se ei auta miehiseen yksinäisyyteen.

Omalla alalla ja harrastuksissa suurin osa miehistä on nörttiyteen taipuvaisia ja ovat hyvin vähän naisten kanssa tekemisissä. Ne joilla on puoliso viettävät aikansa pääosin tämän puolison kanssa. Joten tästä näkökulmasta ymmärrän kyllä etteivät (kaikki) miehet näe tätä naisten kehotusta hankkia kavereita ja sitä kautta naisia kovin fiksuna. Pienempi vaiva on etsiä puoliso suorin keinoin.

Vierailija
119/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä aikuiselle miehelle se, että äiti tai sisko jää suremaan ei lämmitä, koska he eivät voi välittää miehestä seksuaalisessa mielessä eli potentiaalisena puolisona. En toki halua tällä väheksyä sukulaisten tarjoamaa rakkautta (se oli esim. tärkeä tuki oman avioeroni akuutissa vaiheessa), mutta se ei auta miehiseen yksinäisyyteen.

Omalla alalla ja harrastuksissa suurin osa miehistä on nörttiyteen taipuvaisia ja ovat hyvin vähän naisten kanssa tekemisissä. Ne joilla on puoliso viettävät aikansa pääosin tämän puolison kanssa. Joten tästä näkökulmasta ymmärrän kyllä etteivät (kaikki) miehet näe tätä naisten kehotusta hankkia kavereita ja sitä kautta naisia kovin fiksuna. Pienempi vaiva on etsiä puoliso suorin keinoin.

Ja kun se ei onnistu, jatketaan vaan pään iskemistä seinään? Vähemmän nörttien kavereiden hankkiminen ei ole vaihtoehto?

Vierailija
120/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni, veikkaisin.

Oletpas nokkela. No mistä se naisen face löytyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän