Elämä tuntuu nuorena miehenä todella harmaalta ja merkityksettömiä ilman naista/naisia.
Siis olen parikymppinen ja minkäänlaisia seksi- tai parisuhde elämää ei ole. Naisten tapailua rajoittaa enimmäkseen heikko ulkonäkö ja myös yksinäisyys. Uskon että aika moni tilanteessani oleva mies kokee samoin ?
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että koulu ja päivähoito on turvaverkko 😃. Älä nyt viitsi.
"Jotkut etsii uuden suhteen ja jotkut on onnessaan kun pääsi nalkuttajasta erooon." Taas joku miesvihaaja palstalla vähättelemässä miesten mielipiteitä. Kuinka mona päivää olet olut mies kun tiedät asiat meitä paremmin?
Tässä teille miehet ilmainen vinkki oikeasta turvaverkosta: työpaikka. Menkää töihin! Tai ensin kouluun jos se sitä vaatii. Näitä lukiessa tulee ennen kaikkea se tunne että etsitte naisesta itsellenne palkatonta henkilökohtaista avustajaa.
Miten sinne töihin "vain mennään?"
Jos kukaan ei palkkaa?
Eikä se (lisä)koulutus mitään auta, jos on ikää liikaa ja taustalla työttömyyttä. Nuoret vastavalmistuneet valitaan ensin.
Vai käykö se muka niin vain, että marssii esimerkiksi sinun työpaikallesi (jos pääsee mahdollisten lukittujen ovien ja vahtimestarien läpi) ja karjaisee: "väistäs vähän, mä tulen nyt tekemään sun duunisi?" Sitäkö se töihin meneminen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kossupullo naamariin ja baariin juttelemaan tytöille, tanssilattialle vaan huonoja vitsejä. Röyhkeää ja itsevarmaa käytöstä, niin naista löytyy. Kaikki naisten antamat ohjeet voi unohtaa...
Tämä neuvo toimi ehkä joskus silloin kun isoisä olkihatun osti.
Saako kysyä kuinka vanha neuvon antaja on? 70-vuotias?
Enää mitään baareja juuri ole olemassakaan. Eikä niissä mitään pariutumista tapahdu. Se tapahtuu kaikki netissä. Tinderit ja Facebookit. Naisilla on siellä "salassa" säädöt, fuckbuddyt ja sugardaddyt. Ja sitä paitsi nuoremmat naiset ovat kaikki uuskunnollisia. Syövät terveysruokaa, linnunsiemeniä ja ottavat perseselfieitä itsestään hanuri töröllä salilla pieruverkkareissa. Jos heitä lähestyy joku mies kossupullon kännissä, he pitävät jonain isoisänsä ikäluokan edustajana, menneen maailman junttina. Märkä sukupolvi ryyppäämisineen näyttää nuorista ainoastaan nololta.
No koska olet vimeeksi saanut pillua tai iskenyt naisen, kun tiedät että tuo ei toimi?
14 vuotta sitten sain viimeksi baarista.
Maksulllista kyllä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että koulu ja päivähoito on turvaverkko 😃. Älä nyt viitsi.
"Jotkut etsii uuden suhteen ja jotkut on onnessaan kun pääsi nalkuttajasta erooon." Taas joku miesvihaaja palstalla vähättelemässä miesten mielipiteitä. Kuinka mona päivää olet olut mies kun tiedät asiat meitä paremmin?
Tässä teille miehet ilmainen vinkki oikeasta turvaverkosta: työpaikka. Menkää töihin! Tai ensin kouluun jos se sitä vaatii. Näitä lukiessa tulee ennen kaikkea se tunne että etsitte naisesta itsellenne palkatonta henkilökohtaista avustajaa.
Miten sinne töihin "vain mennään?"
Jos kukaan ei palkkaa?
Eikä se (lisä)koulutus mitään auta, jos on ikää liikaa ja taustalla työttömyyttä. Nuoret vastavalmistuneet valitaan ensin.
Vai käykö se muka niin vain, että marssii esimerkiksi sinun työpaikallesi (jos pääsee mahdollisten lukittujen ovien ja vahtimestarien läpi) ja karjaisee: "väistäs vähän, mä tulen nyt tekemään sun duunisi?" Sitäkö se töihin meneminen on?
Jos töihin pääseminen ei onnistu, ja näitä varmasti oikeasti on, ja joidenkin täällä kirjoittelevien miesten kohdalla ei edes ihmetytä, niin silti se ei tarkota sitä etteikö voisi hakeutua muulla tavalla ihmisten joukkoon. Joutuuhan siinä ulos omalta mukavuusalueelta joo, mutta elämässä nyt valitettavasti on se periaate että no pain no gain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olen parikymppinen ja minkäänlaisia seksi- tai parisuhde elämää ei ole. Naisten tapailua rajoittaa enimmäkseen heikko ulkonäkö ja myös yksinäisyys. Uskon että aika moni tilanteessani oleva mies kokee samoin ?
Totta. Mutta uskoakseni kumppanin tai nais -puolisia kavereita ja kuka ties vaikka ystäviä on helpompi kyllä löytää "live:na" kuin tältä palstalta. - Toki tältä palstalta voi haen tukea ja kannustusta, kenties lohtuakin. Mutta aloite ja lähestyminen naista kohtaa kannattaa tehdä, jossain muualla kuin tällä palstalla. Liika uhriuminen kannattaa unohtaa kokonaan. Ja harva on oikeasti niin ruma, että siksi tulisi torjutuksi. -Toki "rumuuteensa" voi hieman tai oikeammin sen poistamiseen voi myös hieman itse vaikuttaa. Esimerkiksi pukeutumalla siististi, tai puhumalla ja käyttäytymällä asiallisesti / - huomaavaisesti. Harvaan naiseen tekee vaikutusta se, että juot kannustukseksi "kännin päälle" tai vedät norttia ketjussa. Hyvän vaikutuksen sen sijaan antaa myös se, että on (suunnilleen) sinut itsensä kanssa.
Kaunista kevättä!
Minä kyllä olen oikeasti todella ruma. Ja harvassa minunlaiseni todella on. Käynyt niin huono tuuri
No ei hätää, onhan myös todella rumia naisia. Niistä voisi löytyä sopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella (etenkin nuorella) ihmisellä tuntuu olevan se fantasia, että se puuttuva vastakkaisen sukupuolen edustaja/parisuhde pelastaisi kaiken. Kun oikeasti se paisuhde on vain kirsikka kakun päällä. Jos se kakku on valmiiksi pannukakku, niin ei se parisuhde sitä pelasta.
Oikeasti siis. Parisuhde ei korjaa syrjäytyneisyyttä, yksinäisyyttä, masennusta tai muuta vastaavaa, ja sellaisen odottaminen toiselta ihmiseltä antaa usein epätoivoisen kuvan ihmisestä, jolloin potentiaaliset kumppanit karkaavat kauemmaksi ihan vain jo siksi, että kukaan ei halua olla seurustelukumppaninsa terapeutti.
Eikä se parisuhteessa oleminen (tai "naisen saaminen", miten sen nyt haluaa ilmaista) oikeasti ole niin ihmeellistä. Se on vain yksi ihminen lisää omassa elämässä. Ei kannata kasata sille järjettömiä odotuksia. En halua masentaa tai sanoa, että parisuhde on täysin merkityksetön asia, mutta ei se oikeasti ole niin ihmeellinenkään, ja ihmisestä riippuen voi olla myös tosi huono asia. Ei kannata pistää kaikkea "yhden kortin varaan", vaan etsiä onnellisuutta jostain muualta elämässä.
Muista, että pisin suhde elämässä on kuitenkin itsesi kanssa. Sen kanssa sinun on elettävä koko elämäsi. Se on tärkein.
Olet ilmeisesti nainen? Minä kerron nyt miehenä että kaikki mitä sanoit on ihan täyttä paskaa. Jos mies, niin tuo on vähän kuin uskottelisi halvaantuneelle "ettei se kävely nyt niin ihmeellistä ole"
Minut nimenomaan parisuhde pelasti, jos en olisi saanut sitä seksiä ja läheisyyttä olisin varmaan jo lähtenyt oman käden kautta tai jossain pehmustetussa huoneessa. Kyllä se "naisen saaminen" vaan oli niin ihmeellistä. ja kyllä se vaan täytti kaikki odotukset ja enemmänkin.
Tuossa vaan asetetaan kumppanille niin suuri vastuu toisen elämästä ettei sellaista jaksa kukaan kantaa. Mitä jos nainen jokin päivä haluaakin lopettaa suhteen? Onko se sitten itsarin paikka?
No ei parisuhteet ole mitään leikkiä. Moni mies päätyy kiikkuun tai alkoholistiksi, koska myös turvaverkko katoaa, suhde sukulsisiin saattaa katketa. Jotkut etsii uuden suhteen ja jotkut on onnessaan kun pääsi nalkuttajasta erooon.
Miksi turvaverkko katoaa ja suhteet sukulaisiin lakkaa, koska mies eibtee mitään niiden eteen. Luuletteko että turvaverkot syntyy naisille tyhjästä. Tässä ketjussa taas näkee miten naisenpuutteesta kärsivät miehet on kuin aikuisen kokoisia pieniä lapsia, avuttomia ilman naista eli äitiä. Oikeasti kasvakaa ensin aikuisiksi ja miettikää sen jälkeen sitä parisuhdetta.
En tiedä miksi jotkut miehet päätyvät kiikkuun, tiedän vain omasta puolestani. Ja te naiset ette tiedä sitäkään vähää, vaikka tunnutte olevanne tässäkin asiassa asiantuntijoita. Tiedätte mitä miehen päässä liikkuu jne.
Tämä on niin kuvaavaa. Tiedetään vain yhden miehen ajatukset, ne omat, ei vahingossakaan jutella tunneasioista toisten miesten kanssa, sehän olisi semmoisia ihmissuhdejuttuja, jotka ovat oikeastaan naisten puuhaa. No, naiset puhuvat näistä (miesten ääneen lausumista aivoituksista) keskenään ja reflektoivat niitä, lisäksi näistä asioista on tehty tutkimuksia ja kirjallisuutta. Kun sinä et tiedä, eikä kiinnosta, kukaan muukaan ei saisi tietää? Naisiakaan ei välttämättä niin kiinnostaisi tietää, mutta he joutuvat käsittelemään omien ongelmiensa päälle vielä miehenkin ongelmat.
No, vaiiket haluakaan tietää, tuollaista on kyllä paljon: sälytetään valtava määrä omia tarpeita toisen niskaan, projisoidaan kaikenlaisia hyviä ja toivottavia asioita siihen päälle ja avot - siinä on (riippuvuus)suhde, joka tuntuu todella erityiseltä. Kumppanin todellisten ominaisuuksien ja todellisen persoonan kanssa tunteella on vain vähän tekemistä. Mutta ei se tervettä ole, vaan kielii pahoista kiintymyssuhdeongelmista. Äärimmäistä muotoa tästä ajattelusta tavataan vaimonhakkaajilla. -eri
Mä en haluaisi sellaista miestä, jolle minun olemassaoloni ja läsnäoloni on suurin piirtein elinehto. Kuulostaa todella ahdistavalta. Olen jo vastuussa lapsestani, en halua olla vastuussa aikuisesta miehestä.
Itse olen sinkku, koska miehiä ei kiinnosta naisen ajatukset, tunteet ja persoona. Seksiä vaan pitäisi saada ja että "on joku".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella (etenkin nuorella) ihmisellä tuntuu olevan se fantasia, että se puuttuva vastakkaisen sukupuolen edustaja/parisuhde pelastaisi kaiken. Kun oikeasti se paisuhde on vain kirsikka kakun päällä. Jos se kakku on valmiiksi pannukakku, niin ei se parisuhde sitä pelasta.
Oikeasti siis. Parisuhde ei korjaa syrjäytyneisyyttä, yksinäisyyttä, masennusta tai muuta vastaavaa, ja sellaisen odottaminen toiselta ihmiseltä antaa usein epätoivoisen kuvan ihmisestä, jolloin potentiaaliset kumppanit karkaavat kauemmaksi ihan vain jo siksi, että kukaan ei halua olla seurustelukumppaninsa terapeutti.
Eikä se parisuhteessa oleminen (tai "naisen saaminen", miten sen nyt haluaa ilmaista) oikeasti ole niin ihmeellistä. Se on vain yksi ihminen lisää omassa elämässä. Ei kannata kasata sille järjettömiä odotuksia. En halua masentaa tai sanoa, että parisuhde on täysin merkityksetön asia, mutta ei se oikeasti ole niin ihmeellinenkään, ja ihmisestä riippuen voi olla myös tosi huono asia. Ei kannata pistää kaikkea "yhden kortin varaan", vaan etsiä onnellisuutta jostain muualta elämässä.
Muista, että pisin suhde elämässä on kuitenkin itsesi kanssa. Sen kanssa sinun on elettävä koko elämäsi. Se on tärkein.
Olet ilmeisesti nainen? Minä kerron nyt miehenä että kaikki mitä sanoit on ihan täyttä paskaa. Jos mies, niin tuo on vähän kuin uskottelisi halvaantuneelle "ettei se kävely nyt niin ihmeellistä ole"
Minut nimenomaan parisuhde pelasti, jos en olisi saanut sitä seksiä ja läheisyyttä olisin varmaan jo lähtenyt oman käden kautta tai jossain pehmustetussa huoneessa. Kyllä se "naisen saaminen" vaan oli niin ihmeellistä. ja kyllä se vaan täytti kaikki odotukset ja enemmänkin.
Tuossa vaan asetetaan kumppanille niin suuri vastuu toisen elämästä ettei sellaista jaksa kukaan kantaa. Mitä jos nainen jokin päivä haluaakin lopettaa suhteen? Onko se sitten itsarin paikka?
No ei parisuhteet ole mitään leikkiä. Moni mies päätyy kiikkuun tai alkoholistiksi, koska myös turvaverkko katoaa, suhde sukulsisiin saattaa katketa. Jotkut etsii uuden suhteen ja jotkut on onnessaan kun pääsi nalkuttajasta erooon.
Miksi turvaverkko katoaa ja suhteet sukulaisiin lakkaa, koska mies eibtee mitään niiden eteen. Luuletteko että turvaverkot syntyy naisille tyhjästä. Tässä ketjussa taas näkee miten naisenpuutteesta kärsivät miehet on kuin aikuisen kokoisia pieniä lapsia, avuttomia ilman naista eli äitiä. Oikeasti kasvakaa ensin aikuisiksi ja miettikää sen jälkeen sitä parisuhdetta.
En tiedä miksi jotkut miehet päätyvät kiikkuun, tiedän vain omasta puolestani. Ja te naiset ette tiedä sitäkään vähää, vaikka tunnutte olevanne tässäkin asiassa asiantuntijoita. Tiedätte mitä miehen päässä liikkuu jne.
Sinä tiedät vain, mitä yhden miehen päässä liikkuu. Eli omassasi. Muista miehistä et tiedä yhtään enempää kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin kuvaavaa. Tiedetään vain yhden miehen ajatukset, ne omat, ei vahingossakaan jutella tunneasioista toisten miesten kanssa, sehän olisi semmoisia ihmissuhdejuttuja, jotka ovat oikeastaan naisten puuhaa. No, naiset puhuvat näistä (miesten ääneen lausumista aivoituksista) keskenään ja reflektoivat niitä, lisäksi näistä asioista on tehty tutkimuksia ja kirjallisuutta. Kun sinä et tiedä, eikä kiinnosta, kukaan muukaan ei saisi tietää? Naisiakaan ei välttämättä niin kiinnostaisi tietää, mutta he joutuvat käsittelemään omien ongelmiensa päälle vielä miehenkin ongelmat.
No, vaiiket haluakaan tietää, tuollaista on kyllä paljon: sälytetään valtava määrä omia tarpeita toisen niskaan, projisoidaan kaikenlaisia hyviä ja toivottavia asioita siihen päälle ja avot - siinä on (riippuvuus)suhde, joka tuntuu todella erityiseltä. Kumppanin todellisten ominaisuuksien ja todellisen persoonan kanssa tunteella on vain vähän tekemistä. Mutta ei se tervettä ole, vaan kielii pahoista kiintymyssuhdeongelmista. Äärimmäistä muotoa tästä ajattelusta tavataan vaimonhakkaajilla. -eri
Miehillä on aika omituinen käsitys, että naiset jotenkin nauttivat kun saavat kuunnella muiden ongelmia ja tukea toisia. En minä ainakaan. Se on rasittavaa ja joskus todella tylsääkin kuunneltavaa. Siihen väsyy. Ja sitten pitää keksiä kaikkea myötäntuntoista sanottavaa. Sekin on raskasta. Teen sen kuitenkin, sillä haluan parantaa minulle tärkeän ihmisen oloa. Mutta se toisen olon parantaminen tapahtuu minun kustannuksellani. Se ei ole minulle hupia. Ja jos en ikinä saa vastapalvelusta, eipä se kauan jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo olen miehen ajattelutapa, vaan täydellisen luuserin. On niitä naisiakin, jotka ovat löytäneet elämänsä tarkoituksen kun saivat miehen. Loppuelämä pyöriikin sitten sen ympärillä. Ei kiinnosta työ, politiikka, harrastukset, kaverit, sukulaiset, ei mikään. Ei muuta kuin: "Sain miehen, sain miehen!"
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja ollut viimeiset 3 vuotta lähes täysin ilman miessuhteita. Viimeisen vuoden täysin ilman. Ei harmita eikä ahdista. Elämässä on muutakin sisältöä! Olen myös oppinut, että yksikään mies ei tuo onnea, vaan onni tulee ihan muista asioista.
Mutta irtoseksiä kuitenkin hommaat helposti Tinderistä, nettitreffeiltä, baarista tai festareilta? Tavismieheltä ei onnistu niin vaan. Naiset eivät ymmärrä miltä tuntuu kun joutuu olemaan *täysin* ilman läheistä kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Hyvin kuvaavaa on groteski sanonta, että "Voisin kuolla vaikka tänään eikä kukaan jäisi kaipaamaan minua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja ollut viimeiset 3 vuotta lähes täysin ilman miessuhteita. Viimeisen vuoden täysin ilman. Ei harmita eikä ahdista. Elämässä on muutakin sisältöä! Olen myös oppinut, että yksikään mies ei tuo onnea, vaan onni tulee ihan muista asioista.
Mutta irtoseksiä kuitenkin hommaat helposti Tinderistä, nettitreffeiltä, baarista tai festareilta? Tavismieheltä ei onnistu niin vaan. Naiset eivät ymmärrä miltä tuntuu kun joutuu olemaan *täysin* ilman läheistä kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Hyvin kuvaavaa on groteski sanonta, että "Voisin kuolla vaikka tänään eikä kukaan jäisi kaipaamaan minua."
Jos nuori nainen kuolisi, kuinka moni irtoseksiä vinkuva mies jäisi hänen peräänsä itkemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori nainen kuolisi, kuinka moni irtoseksiä vinkuva mies jäisi hänen peräänsä itkemään?
Aika moni, veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni, veikkaisin.
Itkemään sitä että voi ei, en saa enää irtoseksiä. Jee.
Kenenkään ei ole pakko olla yksin. Mene esim. treffipalstalle ja etsi sieltä "rumimmat" naiset. Ole heille kiltti ja aidosti kunnioittava. Uskon, että lopulta joku heistä haluaa tutustua sinuun.
Jos henkilö voisi kuolla eikä kukaan jäisi kaipaamaan, syy ei ole "naisissa" vaan tasan tarkkaan henkilössä itsessään. NYT POTKU PERSEELLE SIELLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni, veikkaisin.
Itkemään sitä että voi ei, en saa enää irtoseksiä. Jee.
No parempi sekin kuin ei mitään. Ihmisen on vaikea arvostaa asioita, joita pitää itsestään selvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surijaksi ei kelpaa äiti, sisko, mummi, täti, isotäti, siskontytär/veljentytär, naispuolinen serkku tai naispuolinen ystävä?
Mitä jos etsisit niitä ulkonäöllisesti heikohkoja naisia, kuten itsekin olet? Saattaisi käydä parempi tuuri naisten suhteen kuin sitä missikaunista vokotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi sellaista miestä, jolle minun olemassaoloni ja läsnäoloni on suurin piirtein elinehto. Kuulostaa todella ahdistavalta. Olen jo vastuussa lapsestani, en halua olla vastuussa aikuisesta miehestä.
Itse olen sinkku, koska miehiä ei kiinnosta naisen ajatukset, tunteet ja persoona. Seksiä vaan pitäisi saada ja että "on joku".
En minäkään, kuulostaa karmivalta. Minulla tulee tulee pian 20 vuotta täyteen yhdessä puolison kanssa. Miehen, joka ei onneksi ole takertuja, ja jolla on paljon omia ystäviä ja harrastuksia.
Jos mieheni tuosta lähtisi, voisin ihan hyvin olla loppuelämäni ilman miestä kokonaan. Ei ole mitään tarvetta että joku mies tässä olisi oltava eikä elämä muuten ole täyttä. En sillä tavalla tarvitse miestä mihinkään, mutta on mukava kun juuri tuo mies on olemassa...