Appiukko on varakas ja syödään aina graavattua lohta hänen luonaan voileipien päällä.
Kommentit (18)
Ai ihanaa! No sorsat saa mun puolesta olla.
Vierailija wrote:
On meilläkin sorsaa, hirveä, kaurista, peuraa ja itse graavattua lohta joka on itse pyydetty ja ei muuten maksa paljon 😁
Ei luvatkaan? Harmi että täällä saa luvat maksaa mutta ei mitään saa kuitenkaan.
Vierailija wrote:
On meilläkin sorsaa, hirveä, kaurista, peuraa ja itse graavattua lohta joka on itse pyydetty ja ei muuten maksa paljon 😁
Ah, taas omilta maaltaan ilmaiseksi metsästävä omavarainen palstamamma. Mistä pyydätte lyhenne?
Vierailija wrote:
Ai ihanaa! No sorsat saa mun puolesta olla.
Appiukon raikkaat voileivät. Persilja ja sipaisu margariinia vai miten se oli.
Kiva kun tunnet jonku varakkaan joka tarjoaa sulle herkkuja. Joskus varakkaat on tosi pihejä.
Minulta tulisi kiitos ei graavilohelle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei luvatkaan? Harmi että täällä saa luvat maksaa mutta ei mitään saa kuitenkaan.
Av;lla ei maksa luvat eikä patruunat. Sorsastuksessa haulikonpatruunan hinta voi olla lähemmäs kympin, mutta ilmaistahan se av- mammalle on.
Ei itse kalastettu lohi juuri maksa, graavaus on helppoa. NAM!
Elän kelatukien varassa ja aina on graavilohta kaapissa.
Omilla mailla metsästetään ja merestä lohet. Kannatan kyllä ehdottomasti riistan syömistä, kaupasta ei olla mitään lihaa ostettu varmaan 30vuoteen.
Wau, appiukolla on varaa kympin kilohintaiseen loheen ja suolaan. Sellaisia varoja ei ihan joka jepellä olekaan! Tai ehkä hän säästää. Leikkeleen kilohintahan olisi huomattavasti korkeampi.
Sorsastukseen käytettävä haulikon patruuna ei maksa kymppiä,🤣 jos jostain olet niin kalliin patruunan ostanut, sua on kusetettu ja rankasti.
Ikävää jos muiden omavaraisuus tuottaa tuollaista ilkeämielistä pohdintaa.
Kiitos, mutta otan vain perunoita.
Vierailija wrote:
Minulta tulisi kiitos ei graavilohelle.
KIassilohi on myrkyllistä, ja ne ovat sairaaksi kasvatettuja!
Olen köyhä ja syön graavilohta. Ihan tavallista ruokaa sekin on, eikä mitään rikkaiden gourmettia.
Se, jos julkaisen somessa kuvan lohta sisältävästä ruuasta, ei ole kerskailua. Ihan vaan siksi julkaisen, jos oli hyvää ja kuvassa on kivat värit...
Itse graavaan aina lohta, täältä pohjoisesta kun niitä tuosta joesta saa aika helpolla. Meillä on kauppaan 70km, omavaraisuus on aika iso osa elämää.
Vierailija wrote:
Wau, appiukolla on varaa kympin kilohintaiseen loheen ja suolaan. Sellaisia varoja ei ihan joka jepellä olekaan! Tai ehkä hän säästää. Leikkeleen kilohintahan olisi huomattavasti korkeampi.
20e kilo meillä on kyllä vähintään.