Petin miestäni eilen yökerhon jälkeen.
Näin todella komean miehen baarissa, jolle menin sitten juttelemaan hetken mielijohteesta. Noh, mies paljastuikin todella kivaksi ja ihanaksi, ja menin sitten hänen luo jatkoille. Ja loput kyllä osaa arvata, että mitä siellä tapahtui. Kyllä, me harrastimme seksiä ja petin miestäni, se oli vain jotain niin taivaallista.. Mieheni ei ole antanut minulle pitkään aikaan, ja olemme riidelleet viimeaikoina sen verran paljon, että halusin pettää häntä.
Nyt kuitenkin vähän kaduttaa, mutta en uskalla kertoa miehelleni, koska hän jättää minut varmasti. Tapaus menee alkoholin piikkiin tietty, mutta en tiedä uskooko mieheni minua.. :/ Pitäisikö vain jättää kertomatta? Tekisi kyllä vielä mieli käydä yhden kerran hänen luonaan, mutta VAIN yhden! Ja sitten lopettaisin sen homman, mitä mieltä olette?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro mutta käy testeissä heti.
Ai älykkyystesteissä?
Ihminen ei oikeasti ole monogaaminen vaan polyamorinen, patriarkaatti pakoittaa naimisiin ja monogaamisuuteen ja haluaa kieltää nautinnon:)
En tapailisi tuollaista vyöláúkkú-múlkeróá.
---"Mieheni ei ole antanut minulle pitkään aikaan, ja olemme riidelleet viimeaikoina sen verran paljon, että halusin pettää häntä.
Nyt kuitenkin vähän kaduttaa, mutta en uskalla kertoa miehelleni, koska hän jättää minut varmasti."
Miksi roikut tällaisessa kuviossa?
Omien kokemusten mukaan máhánmúúttáját luotettavampia kuin suomiúrpót.