Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni eilen yökerhon jälkeen.

Vierailija
26.03.2017 |

Näin todella komean miehen baarissa, jolle menin sitten juttelemaan hetken mielijohteesta. Noh, mies paljastuikin todella kivaksi ja ihanaksi, ja menin sitten hänen luo jatkoille. Ja loput kyllä osaa arvata, että mitä siellä tapahtui. Kyllä, me harrastimme seksiä ja petin miestäni, se oli vain jotain niin taivaallista.. Mieheni ei ole antanut minulle pitkään aikaan, ja olemme riidelleet viimeaikoina sen verran paljon, että halusin pettää häntä.

Nyt kuitenkin vähän kaduttaa, mutta en uskalla kertoa miehelleni, koska hän jättää minut varmasti. Tapaus menee alkoholin piikkiin tietty, mutta en tiedä uskooko mieheni minua.. :/ Pitäisikö vain jättää kertomatta? Tekisi kyllä vielä mieli käydä yhden kerran hänen luonaan, mutta VAIN yhden! Ja sitten lopettaisin sen homman, mitä mieltä olette?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kyseisellä baarin miehellä oli ihana sixpack ja todella kivat rintalihakset. :D Hän osasi käsitellä mua niin hellästi mutta samalla todella rajusti, sillain seksikkäällä tavalla, oli ihanan miehinen möreä ääni jolla hän kuiskaili tuhmia korvaani, ja minä senkuin kiihotuin vain lisää. Aah, olen hieman hämilläni vieläkin hänestä.. <3 Mutta silti tulee vähän huono omatunto kun ajattelen miestäni.. :/

ap

Vierailija
22/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ansaitsee tietää, jotta hän voi itse päättää jatkaako avionrikkojan kanssa vai ei. Se, että avioliitossa on ylä- ja alamäkiä ei oikeuta pettämään, asiat pitää selvittää tai erota jos ei siihen pysty.

En ymmärrä tätä nykymenoa että sanotaan kyllä että myötä- ja vastoinkäymisissä mutta vastoinkäymiset nähdään tekosyynä pettää. Älkää sitten luvatko, ihme feikkirakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit yöhön ja sait sitä mitä moni menee sieltä hakemaan mutta harva saa. TAIVAALLISTA SEKSIÄ. Onneksi olkoon... :)

Vierailija
24/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö kotiin jäämättä kiinni? Jos olit kavereidesi kanssa radalla niin pitäähän ne salaisuutesi?

Vierailija
25/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ketju, poistuu viestejä jotka ei hyväksy naisten pettämistä. Kuitenkin ketjut, joissa mies on pettänyt naista täyttyy "jätä se"-kommenteista ja täällä vaan ymmärretään ja kannustetaan. Mua inhottaa naisena, että joku saattais leimata mut samanlaiseks kun mitä nykyään on näemmä normaalia. :(

Vierailija
26/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kärsit ja miehesi saa tietää ja jättää sinut. Pettäminen on perseestä eikä mikään syy oikeuta sitä.

Vierailija
27/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä yökerhosonnilla minkä kokoinen?

Missä asennoissa otit vierasta sisääsi? Minne laastit?

Vierailija
28/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on niin kiihottavaa tai siinä melassa yleensäkään? Ja mikä on pitkä aika olla saamatta? Mä oon seurustellut miesystäväni kanssa n. vuoden, aloitimme viime huhtikuussa. Hänellä ei seiso, eikä mua haittaa. Ei tulisi mielen viereenkään lähteä hakemaan seksiseuraa jostain muualta, vaan tämä on ihannetilanne.

Ap, en voi tuntea sinua kohtaan mitään empatiaa, sorry vaan. Häpeä!

Vierailija
29/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle sattuu tommosia asioita alkoholista johtuen, et siis itse voi asialle mitään, kannattaa huolestua ja miettiä tarvitsetko esimerkiksi holhoojaa. Tiedä vaikka ensi kerralla pahoinpitelet jonkun tai ajat kännissä lapsen yli. Pelottavaa, että kaltaisiasi ihmisiä löytyy...

Ja miehellesi tottakai kerrot, ei sinulla ole valtuuksia tehdä hänen puolestaan päätöstä tahtooko hän elää pettäjän kanssa. Siksi toisekseen vaikutat niin epätasapainoiselta/vastuuttomalta/ymmärtämättömältä ihmiseltä, etten esimerkiksi minä haluaisi sotkeutua kanssasi yhteiseen asuntolainaan tai muuhunkaan missä toiseen pitäisi luottaa.

Tyhmyydelle ihminen ei voi mitään, kaikki pelaa niillä korteilla mitä on annettu. Kusipäisyyttä sen sijaan ei voi puolustella millään, vaikka kuinka yksinkertainen olisikin...

Vierailija
30/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on miehes kanssa noin surkeeta, niin mikset eroa?

Vierailija
31/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro! Äläkä mene enään uudestaan. Jos mielii uudelleen pettämistä, eikö se ole sen merkki että nykyinen suhde on tiensä päässä.

Vierailija
32/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä kuinka unohdit kondomin ja itseasiassa se mies olikin afrikkalainen jalkapallojoukkue.

Vierailija
33/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinakyrpääh

Vierailija
34/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on naisena oikeus paneskella kenen kanssa tahansa. Naimisiin kehottajille, oletko varma, että se baarituttavuus edes haluaa pitempää suhdetta?

Vierailija
35/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla miehen yht.tiedot? Laita vaan viestiä. Onko mitään mahdollisuutta, että oma mies saisi tietää? Älä kerro mitään. Mieti nyt, haluatko yleensäkään jatkaa hänen kanssaan.

Vierailija
36/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et puhunut miehesi kanssa siitä, minkälaista läheisyyttä ja seksiä kaipaat? Miehesi olisi voinut siihen vastata, haluaako hän pyrkiä olemaan kaipaamasi mies. Nyt et antanut hänelle tilaisuutta edes yrittää.

Sait omat tarpeesi tyydytettyä. Se ei merkitse paljoakaan. Tästä et tule iloitsemaan pitkään. Paljon enemmän mielihyvää tuo tietous siitä, että on riitojenkin keskellä omistautunut aviopuolisolleen.

Kerroitko baarissa tapaamallesi miehelle, että olet naimisissa? Jos et, niin oletko varma, että hän hyväksyy avioliiton rikkomisen?

Vierailija
37/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se oma mies ei sulle annan niin on hyvin aikaa käydä katsomassa mitä tauteja tuli ennen kuin tartutat viattomaan :)

Vierailija
38/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Älä petä uudestaan. Eroa jos et pysty olemaan pettämättä.

Vierailija
39/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle löytyy nimitys. Se alkaa h-kirjaimella.

Vierailija
40/65 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että miehesi saa tietää ja jättää sut. Oot kuvottava Ap. Mikään tekosyy ei oikeuta pettämiseen. Jos suhteessa huono olla nii sitten on puhuttava ja koitettava korjata sitä, tai sitten erottava.

Sitten kun on vapaa niin sitten voi tehdä mitä huvittaa. Mutta ei noin toisen selän takana jos ollaan varattuja. Inhottavia ihmisiä. Säälittää kun hyvät miehet tuhlaa elämänsä valheeseen ja tollasiin horoihin. Kaikista ei todellakaan oo sitoutumaan.