Petin miestäni eilen yökerhon jälkeen.
Näin todella komean miehen baarissa, jolle menin sitten juttelemaan hetken mielijohteesta. Noh, mies paljastuikin todella kivaksi ja ihanaksi, ja menin sitten hänen luo jatkoille. Ja loput kyllä osaa arvata, että mitä siellä tapahtui. Kyllä, me harrastimme seksiä ja petin miestäni, se oli vain jotain niin taivaallista.. Mieheni ei ole antanut minulle pitkään aikaan, ja olemme riidelleet viimeaikoina sen verran paljon, että halusin pettää häntä.
Nyt kuitenkin vähän kaduttaa, mutta en uskalla kertoa miehelleni, koska hän jättää minut varmasti. Tapaus menee alkoholin piikkiin tietty, mutta en tiedä uskooko mieheni minua.. :/ Pitäisikö vain jättää kertomatta? Tekisi kyllä vielä mieli käydä yhden kerran hänen luonaan, mutta VAIN yhden! Ja sitten lopettaisin sen homman, mitä mieltä olette?
Kommentit (65)
0/5. Six-pack ja möreä ääniset kuiskaukset paljastivat.
Ap, jätä miehesi. Sano että petit häntä tai valehtele eron syy. Mitä järkeä olla suhteessa jossa salaa käydään vieraita nylkyttämässä? Kyllä jo se ensimmäinen kerta vieraissa on hyvä syy erota. Ellei miehesi pidä harrastuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et puhunut miehesi kanssa siitä, minkälaista läheisyyttä ja seksiä kaipaat? Miehesi olisi voinut siihen vastata, haluaako hän pyrkiä olemaan kaipaamasi mies. Nyt et antanut hänelle tilaisuutta edes yrittää.
Sait omat tarpeesi tyydytettyä. Se ei merkitse paljoakaan. Tästä et tule iloitsemaan pitkään. Paljon enemmän mielihyvää tuo tietous siitä, että on riitojenkin keskellä omistautunut aviopuolisolleen.
Kerroitko baarissa tapaamallesi miehelle, että olet naimisissa? Jos et, niin oletko varma, että hän hyväksyy avioliiton rikkomisen?
En tietenkään kertonut olevani naimisissa, heti kun menin baariin niin otin sormuksen pois nimettömästä. :D Ei se tarkoita, että olen tyhmä vaikka miestä petinkin. Sanoin olevani sinkku. Aion käydä vielä kerran vieraissa ja sitten lopetan ja keskityn perhe-elämään, enkä baarihoitoihin. :)
ap
Älykäs voit olla, kun piilotit tuntomerkin. Mutta viisas et ole pätkän vertaa. Taito kunnioittaa muita ihmisiä taitaa sinulta puuttua kokonaan.
Valheella on lyhyet jäljet,ja seinilläkin on korvat.
Tekosi kalahtaa vielä omaan nilkkaasi,ennemmin tai myöhemmin.
Vittu mitä paskaa aihe vapaa on,tästäkin ketjusta poistettu kirjoituksia ämpärikaupalla.
Kenen edunmukaista ketjujen muokkaus on?
Onko tässäkin ketjussa tarkoitus paheksua aapeen perseen jakamista,mutta kehua ei saa eikä puolustella,mun mielestä on ihan oikein käydä hakemassa seksiä sieltä mistä sitä saa jos kotona ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa aihe vapaa on,tästäkin ketjusta poistettu kirjoituksia ämpärikaupalla.
Kenen edunmukaista ketjujen muokkaus on?
Onko tässäkin ketjussa tarkoitus paheksua aapeen perseen jakamista,mutta kehua ei saa eikä puolustella,mun mielestä on ihan oikein käydä hakemassa seksiä sieltä mistä sitä saa jos kotona ei saa.
Feministi lesbojen hallitsema paska palsta.
Älä kerro. Siirrät vain omanpahan olos miehelle. Aikuinen tekee omat valintansa ja kantaa myös seuraukset
Vierailija kirjoitti:
---Tapaus menee alkoholin piikkiin tietty, mutta en tiedä uskooko mieheni minua.. :/ Tekisi kyllä vielä mieli käydä yhden kerran hänen luonaan, mutta VAIN yhden!
No sitten vaan nopeasti humaltumaan. Onko sulla kotona mitään? Kuoharia? Punkkua?
Käyt siellä hoitamassa tarpeesi, siinä ei ole mitään pahaa.
Päästä miehesi menemään. Ansaitsee parempaa kuin sinut.
Ehkä vielä yhden nopeen panon tekisin ja sitten laittaisin poikki.
Tylsää. Kokeile ensi kerralla päiväkerhon jälkeen. Tule sitten uuden provon kanssa.
ap kaltaiset H-orot pitäisi pakottaa ilotaloon töihin
"tekisi mieli käydä vielä yhden kerran"
Häh? mitä hiton yhden kerran? Nyt kun homma on aluilla niin mitä sitä jarruttelemaan.
Saat hyvää ja taivaallista seksiä. Eikö se riitä?
En tietenkään kertonut olevani naimisissa, heti kun menin baariin niin otin sormuksen pois nimettömästä. :D Ei se tarkoita, että olen tyhmä vaikka miestä petinkin. Sanoin olevani sinkku. Aion käydä vielä kerran vieraissa ja sitten lopetan ja keskityn perhe-elämään, enkä baarihoitoihin. :)
ap