Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli tuonut mulle tänään kukkasen

25.03.2017 |

Tuhosin sen äsken hänen harrastuskassiinsa. Leikkasin varret multaruukusta irti, heitin roskikseen ja tuhosin multapaakun hänen kassiinsa. Just like that. Pikkasen napsahti. Siinä oli surusta, jonka minulle aiheutit tai jonka käsittelyssä et auttanut, ja joka minulle menneisyydestäni(?) nousi kun kävit minua kuuntelematta päälle sängyssä suhteemme alussa, kun en ollut valmis.
Ihan sattumalta toi sen kukan. Nyt se on entinen kukka, varret on roskiksessa ja siellä ne näkyy, sinne kissa ei ole osannut niitä laittaa, jos vielä luuleekin ruukun pudonneen kassiin pöydältä vahingossa. Aamulla on siinä yllätys. Kun minä aion vielä nukkua.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo yhtään ikävä sitä kukkaa. Sille tuli nyt parempaakin käyttöä.

Vierailija
2/75 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli ennenkaikkea surusta, jonka mulle aiheutit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/75 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varmasti ottanut lääkkeesi?

4/75 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä mies onkin aiheuttanut sulle, niin miksi, MIKSI olet hänen kanssaan vielä tekemisissä?

Vierailija
5/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu on raivonnut tätä koko eilisen päivän. Mies oli edennyt liian nopeasti suhteen alussa 10 v sitten. Tuskin mitään todellista. Mutta raivota täytyy.

Ja tämä paska raivoaa. Lapset pelkää

Iljettää!

Vierailija
6/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mies tajuaisi viimein erota. Pelastaa itsensä ja LAPSENSA

Vierailija
7/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi syytä ymmärtää lähteä.

Vierailija
8/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on surullinen ja reagoi siihen, niin ei teillä ole siihen mitään sanottavaa!

Vierailija
9/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on surullinen ja reagoi siihen, niin ei teillä ole siihen mitään sanottavaa!

Älä avaudu näistä iljettävistä teoistasi täällä

Tämä miehesi kohdistuva viha on yhtä keksittyä kuin äitiisi. Molemmat täysin oman sairaan pääsi keksimiä asioita

Vierailija
10/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millaisesta reagoinnista on kyse. Tunteet eivät oikeuta mitä tahansa reaktiota.

Vierailija
11/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tunteet oikeuta, mutta mä ainakin rauhoituin kun sain purettua kiukkuni siihen kukkaseen.

Vierailija
12/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tunteet oikeuta, mutta mä ainakin rauhoituin kun sain purettua kiukkuni siihen kukkaseen.

Miten lahjan antaja koki lahjansa saaman kohtelun? Siirsitkö kiukkusi vain toiseen ihmiseen?

Vierailija
13/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lahjan antaja koki lahjansa saaman kohtelun? Siirsitkö kiukkusi vain toiseen ihmiseen?

No en tiedä. Hän ei ole kotona. Koitin saada eilen keskustelua miehen kanssa aikaiseksi, mutta hän ei ala keskustella.

Siksi kiukku oli edelleen päällä myöhään illalla miehen käytyä nukkumaan. Purin sen noin. Jos tietäisin miehen vain tulevan surulliseksi en ehkä tekisi noin, mutta mies saattaa kommentoida tuollaisiin vain että hyvä, että kukka auttoi purkamaan mieleni.

Minusta hassua, koska mieluummin purkaisin sen puhumalla hänen kanssaan. Ja mietityttää tietysti se, ettei mies toisaalta tunnu arvostavan omia eleitään, vaan jos mä keksin laittaa ne tuhannen päreiksi, niin sekin sopii sitten.

Vierailija
14/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä. Hän ei ole kotona. Koitin saada eilen keskustelua miehen kanssa aikaiseksi, mutta hän ei ala keskustella.

Siksi kiukku oli edelleen päällä myöhään illalla miehen käytyä nukkumaan. Purin sen noin. Jos tietäisin miehen vain tulevan surulliseksi en ehkä tekisi noin, mutta mies saattaa kommentoida tuollaisiin vain että hyvä, että kukka auttoi purkamaan mieleni.

Minusta hassua, koska mieluummin purkaisin sen puhumalla hänen kanssaan. Ja mietityttää tietysti se, ettei mies toisaalta tunnu arvostavan omia eleitään, vaan jos mä keksin laittaa ne tuhannen päreiksi, niin sekin sopii sitten.

Eroa Ritva-Liisa.

Vierailija
15/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään mun tuska ja suru ei ole miehen surua ja tuskaa, mutta en ala siihenkään, ettei mun tuska ja suru millään lailla kosketa kumppaniani.

Vierailija
16/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silleen. Kai sä voisit aggressiiviota purkaa muutenkin kuin kukkaan.

Vierailija
17/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin?

Vierailija
18/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään mun tuska ja suru ei ole miehen surua ja tuskaa, mutta en ala siihenkään, ettei mun tuska ja suru millään lailla kosketa kumppaniani.

Eikö sitten ole parempi erota, jos asenne on että kumppanin pitää kärsiä koska minä kärsin. Ei tuollainen ole mitään rakkautta.

Vierailija
19/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitten ole parempi erota, jos asenne on että kumppanin pitää kärsiä koska minä kärsin. Ei tuollainen ole mitään rakkautta.

Ei, vaan mä ajattelen niin, että koska mä kärsin, niin muiden on autettava minua. Ei siitä yksin pääse ikinä pois. Ei tietenkään pakosta kenenkään ole autettava mua, mutta ei niin, että mä vain annan seksiä ja lapset ja asunnon ja muuta hyvää, enkä saa olla oma itseni suhteessa.

Vierailija
20/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin?

Mene vaikka juoksemaan tai vedä kännit 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi