Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli tuonut mulle tänään kukkasen

25.03.2017 |

Tuhosin sen äsken hänen harrastuskassiinsa. Leikkasin varret multaruukusta irti, heitin roskikseen ja tuhosin multapaakun hänen kassiinsa. Just like that. Pikkasen napsahti. Siinä oli surusta, jonka minulle aiheutit tai jonka käsittelyssä et auttanut, ja joka minulle menneisyydestäni(?) nousi kun kävit minua kuuntelematta päälle sängyssä suhteemme alussa, kun en ollut valmis.
Ihan sattumalta toi sen kukan. Nyt se on entinen kukka, varret on roskiksessa ja siellä ne näkyy, sinne kissa ei ole osannut niitä laittaa, jos vielä luuleekin ruukun pudonneen kassiin pöydältä vahingossa. Aamulla on siinä yllätys. Kun minä aion vielä nukkua.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ammuin itseäni jalkaan. Ihan kostoksi

Ja kyllä niitä nyt harmittaa 😉

Outoa olisi, jos vanhempiasi ei harmittaisi tuollainen käytöksesi. Että mikä sillä on ja olemmeko epäonnistuneet kasvatuksessa?

Vierailija
62/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näpäytän mun äitiä tässä samalla, joka hylkäsi isäni siksi, että tässä oli virheitä. Ja silti äiti piti itseään hyvänä kumppanina ja ihmisenä. Mä aion hieroa äidin naamalle sadat virheeni kumppanina, ja osoittaa, että on olemassa äitiäni 100x suvaitsevaisempia, ymmärtäväismpiä ja parempia ihmisiä kumppaneina, ja että jos äitini olisi oikeasti ollut hyvä ihminen, hänen ei olisi tarvinnut jättää isääni, koska ei minunkaan osaava mieheni ole hylännyt minua, vaikka voin triplata sen, millainen isäni virheellisyyksissään oli. Haha, imekööt äiti sitä!

Kyllä äitiä nyt harmittaa. Kostosi on loistava. Olet ilkeä miehelle ja lapsille. Siitäs saa (äiti)! Yhtä hyvä kosto on se ettei siivoa koskaan. Elää sotkussa. Ihan kostoksi äidille. 😁

Tämä olisi elämäni ja paranemisprosessini kulku kuitenkin, en mä sitä äidille tehnyt. Mutta nyt pitää pitää huoli, että se saa kärsiä siitä kanssa.

Wau. Olet kyllä huippu. Älykkyys säkenöi.

Mutta ei nämä rahvaat sitä ymmärrä. Ovat ihan eri tasolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näpäytän mun äitiä tässä samalla, joka hylkäsi isäni siksi, että tässä oli virheitä. Ja silti äiti piti itseään hyvänä kumppanina ja ihmisenä. Mä aion hieroa äidin naamalle sadat virheeni kumppanina, ja osoittaa, että on olemassa äitiäni 100x suvaitsevaisempia, ymmärtäväismpiä ja parempia ihmisiä kumppaneina, ja että jos äitini olisi oikeasti ollut hyvä ihminen, hänen ei olisi tarvinnut jättää isääni, koska ei minunkaan osaava mieheni ole hylännyt minua, vaikka voin triplata sen, millainen isäni virheellisyyksissään oli. Haha, imekööt äiti sitä!

Kyllä äitiä nyt harmittaa. Kostosi on loistava. Olet ilkeä miehelle ja lapsille. Siitäs saa (äiti)! Yhtä hyvä kosto on se ettei siivoa koskaan. Elää sotkussa. Ihan kostoksi äidille. 😁

Tämä olisi elämäni ja paranemisprosessini kulku kuitenkin, en mä sitä äidille tehnyt. Mutta nyt pitää pitää huoli, että se saa kärsiä siitä kanssa.

Wau. Olet kyllä huippu. Älykkyys säkenöi.

Mutta ei nämä rahvaat sitä ymmärrä. Ovat ihan eri tasolla

En ratko tunneasioitani järjellä. Se olisi todella tyhmää.

Vierailija
64/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa olisi, jos vanhempiasi ei harmittaisi tuollainen käytöksesi. Että mikä sillä on ja olemmeko epäonnistuneet kasvatuksessa?

Sattuu saatanasti. Mutta varmaan vanhemmistakin tuntuu pahalta.

Sainpa ainakin kostoni. Vaikka joudun ontumaan loppuikäni. Ei se haittaa! Kosto on suloinen

Vierailija
65/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu saatanasti. Mutta varmaan vanhemmistakin tuntuu pahalta.

Sainpa ainakin kostoni. Vaikka joudun ontumaan loppuikäni. Ei se haittaa! Kosto on suloinen

Siivoamattomuudessa on se etu, ettei tarvitse rehkiä, vaikka haittapuoli on sotku. Eikä siitä jää loppuelämän vaurioita. Eli jos tämä sattuu äitiini hän on harvinaisen vammainen yksilö.

Vierailija
66/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf am i reading?

Vierailija
67/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti äitini on jäkättänyt siivoamattomuudestani kuin se sattuisi häneen. Omapahan on valintansa, jos sattuu. Ja hyvä jos sattuuu.

Vierailija
68/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mahtaa johtua, ettei ymmärrä lainkaan sarkasmia?

Vierailija
69/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut meinaan jäkättää. Nyt en varmasti siivoa, jos se hieman häntä auttaisi ja hänen mieltään parantaisi. Niin EN VARMASTI tee niin.

Vierailija
70/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ap on nyt vauhdissa. :( 

Vierailija
71/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ketjussa ole ollut sarkasmia, vaan piilovittuilua.

Vierailija
72/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut meinaan jäkättää. Nyt en varmasti siivoa, jos se hieman häntä auttaisi ja hänen mieltään parantaisi. Niin EN VARMASTI tee niin.

Kyllä! Äiti ei edes käy meillä. Mutta kyllä hän nyt katuu, että jäkätti minulle 70-luvulla! Käski siivota.

Nyt en VARMASTI siivoa. Elän sekasotkussa ja kyllä äitiä nyt harmittaa

Vierailija
73/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö add myös sen että ottaa kaiken konkreettisesti?

Vierailija
74/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitiä oikeasti harmittaa etten siivoa ja hän on jäkättänyt siitä vielä aivan viime vuosina.

Vierailija
75/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö add myös sen että ottaa kaiken konkreettisesti?

Ei vaan se on asperger-piirre. Mutta kyllä minua yritetään kampittaa tässäkin ketjussa, saada minut uskomaan pahaa itsestäni, sellaista pahaa, mitä toinen haluaa minun näkevän itsessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän