Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko se ehkä tykätä musta?

Vierailija
25.03.2017 |

oon 14 -vuotias tyttö ja meiän luokalla on yks söpö poika, jonka oon tuntenu eskarista lähtien. musta on tuntunut nyt pari kuukautta siltä, että se tykkäis musta. me ollaan monesti katottu toisiamme silmiin ja hymyilty toisillemme. se kans kattoo mua tosi monesti, niinku mäkin sitä. me ei oikeen koskaan jutella mitään, tai se silleen "tavallaan" aina välillä sanoo mulle jotakin. ja tolla mä tarkotan sitä, että se ei suoranaisesti sano niitä mulle. se kattoo mua aina kun se sanoo ne, mut se ennemmin sanoo ne sen kavereille. tämmösiä tapauksia on ollu esim. tämmösiä:

ehkä pari viikkoa sitten meillä oli bilsaa ja meiän ope sano, että me tehään semmonen parityö. mulla ei oikeestaan oo kavereita meiän luokalla, joten mun on tosi vaikee olla kenenkään pari (vaikka meiän luokasa on parillinen määrä tyttöjä, niin yhesä "kaveriporukasa" on kolme henkilöä ja ne haluais aina olla kolmestaan, vaikka ne tietää ihan hyvin, et mulla ei oo oikeen ikinä paria). sitte meiän ope kysy aina jokaselta et kenen kans haluaa tehä sen parityön. se kysy sitte multa aika alkupääsä et kenen pari haluun olla. mä vaan kohotin olkapäitä ja sanoin: "en mä tiiä." sitte tää meiän luokan poika josta tykkään, istu mun lähellä sillon ja sano vitsillä: "Jennalla (muutettu nimi) ei ole ystäviä" se tosiaan katto mua kun se sano sen mut mä vaan nauroin. vaikka se onki totta, niin ei se mua haitannu. jotenki mä aina kuitenkin tykkään siitä, vaikka se tekis tai sanois mitä.

tää toinen juttu tapahtu tällä viikolla:
meillä oli alkamassa äikänkoe ja mun ihastus istu pari pulpettia mun takana. sitte se oli silleen: "Jennalla on terotin!" sitte se tuli siihen mun viereen ja alko terottaan kynää ja sano: "mahtava ystävä..." pieni tauko "... jos Jenna vaan haluaa" ja taas kerran aloin vaan nauraan. en tiiä mitä siihen oikeen ois muka voinu vastata. oon muutenki tosi hiljanen, joten pojille puhuminen ei oikein oo mun vahvinta alaa, varsinkaan jos on kyse ihastuksesta.

mitä luulette, voisko se ehkä tykätä musta? sori kun tuli näin pitkä teksti, mut kiitos jos jaksatte lukea ja vielä antaa jonkinlaisen mielipiteen aiheesta (:

Kommentit (3)

1/3 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää susta ihan varmasti.

2/3 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwww 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo esimerkit kuulosti ihan mun yläaste ikäisenä kirjoittamien päiväkirjojen jutuilta. 😊 Söpöä.

Vaikea sanoa, kun ei tilannetta nää tekstin perusteella kuitenkaan, mutta voihan se susta kiinnostunut olla! 😊 nyt vaan rohkeaa asennetta kehiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän