Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli tuonut mulle tänään kukkasen

25.03.2017 |

Tuhosin sen äsken hänen harrastuskassiinsa. Leikkasin varret multaruukusta irti, heitin roskikseen ja tuhosin multapaakun hänen kassiinsa. Just like that. Pikkasen napsahti. Siinä oli surusta, jonka minulle aiheutit tai jonka käsittelyssä et auttanut, ja joka minulle menneisyydestäni(?) nousi kun kävit minua kuuntelematta päälle sängyssä suhteemme alussa, kun en ollut valmis.
Ihan sattumalta toi sen kukan. Nyt se on entinen kukka, varret on roskiksessa ja siellä ne näkyy, sinne kissa ei ole osannut niitä laittaa, jos vielä luuleekin ruukun pudonneen kassiin pöydältä vahingossa. Aamulla on siinä yllätys. Kun minä aion vielä nukkua.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli äiti ei ollut vain marttyyri, joka olisi ottanut kaiken itseensä kuin jokin itsetunnoton mimosa, vaan sen lisäksi julma inkvisiittori, jolle ei kukaan osoittanut vihaansa rangaistuksitta! Ajatelkaa nyt, jokin asia suututtaa pientä lasta, ja tuen, lohdun ja turvan sijaan lapsi suunnilleen piestäänkin huonosta käytöksestä!

Tuollaiset asiat jätetään taakseen eikä jäädä märehtimään. Katso mieluummin mitä hyvää voit tehdä huomenna, kuin mitä pahaa sinulle on tehty eilen.

Vierailija
42/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli äiti ei ollut vain marttyyri, joka olisi ottanut kaiken itseensä kuin jokin itsetunnoton mimosa, vaan sen lisäksi julma inkvisiittori, jolle ei kukaan osoittanut vihaansa rangaistuksitta! Ajatelkaa nyt, jokin asia suututtaa pientä lasta, ja tuen, lohdun ja turvan sijaan lapsi suunnilleen piestäänkin huonosta käytöksestä!

Suomennan: Minulla oli add. Sain paljon raivareita. Äiti koitti ojentaa ja ohjata käyttäytymään hyvin. Ei koskaan ollut fyysistä kuritusta, vaikka se oli yleistä kun olin lapsi 70-luvulla. Joskus äiti huusi. Ja käski minua siivoomaan huoneeni

Niin. Siinä kohtaa olisi pitänyt antaa lohtua, tukea ja turvaa ja nämä asiat, joista on vihaa noussut eivät ole suinkaan noin pieniä vaan olen eroperheen lapsikin niin voit mielessäsi kuvitella millaisista asioista on pieni lapsi joutunut pettymään, suuttumaan tai ihan mitä tahansa. En edes tajua, miksi minä kerron sinulle lastenkasvatuksesta, kun sinunhan siinä piti olla minun yläpuolellani.

Suomennan: Minun lapsuuteni oli keskimääräistä helpompi ja äiti ymmärtäväisempi.

No ei todellakaan ollut. Vai oletko itse esim. eroperheestä 70-luvulta? Ihan hirvittää erojen määrä nykyään. Ihmiset ei ymmärrä, miten kauaskantoisia vaikutuksia sillä on lapsiin. En tietenkään sano, että paskaa liittoa jota ei osaa korjata olisi väkisin jatkettava, mutta huvittaa tämä millä ihmiset menee yhteen ja vielä kuvittelee, että liitto kestää! Ja ei luule, että siitä on mitään haittaa lapsille! Ja eroaa, mieluummin kuin opettelevat paremmiksi kumppaneiksi! Ihan vastuutonta menoa. Lasku tulee näkymään seuraavissa sukupolvissa, että kohta kukaan ei enää osaa olla parisuhteissa.

Osaatko sinä sitten olla parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennan: Minulla oli add. Sain paljon raivareita. Äiti koitti ojentaa ja ohjata käyttäytymään hyvin. Ei koskaan ollut fyysistä kuritusta, vaikka se oli yleistä kun olin lapsi 70-luvulla. Joskus äiti huusi. Ja käski minua siivoomaan huoneeni

Niin. Siinä kohtaa olisi pitänyt antaa lohtua, tukea ja turvaa ja nämä asiat, joista on vihaa noussut eivät ole suinkaan noin pieniä vaan olen eroperheen lapsikin niin voit mielessäsi kuvitella millaisista asioista on pieni lapsi joutunut pettymään, suuttumaan tai ihan mitä tahansa. En edes tajua, miksi minä kerron sinulle lastenkasvatuksesta, kun sinunhan siinä piti olla minun yläpuolellani.

Suomennan: Minun lapsuuteni oli keskimääräistä helpompi ja äiti ymmärtäväisempi.

No ei todellakaan ollut. Vai oletko itse esim. eroperheestä 70-luvulta? Ihan hirvittää erojen määrä nykyään. Ihmiset ei ymmärrä, miten kauaskantoisia vaikutuksia sillä on lapsiin. En tietenkään sano, että paskaa liittoa jota ei osaa korjata olisi väkisin jatkettava, mutta huvittaa tämä millä ihmiset menee yhteen ja vielä kuvittelee, että liitto kestää! Ja ei luule, että siitä on mitään haittaa lapsille! Ja eroaa, mieluummin kuin opettelevat paremmiksi kumppaneiksi! Ihan vastuutonta menoa. Lasku tulee näkymään seuraavissa sukupolvissa, että kohta kukaan ei enää osaa olla parisuhteissa.

Traagista

Eroperheestä. Ja sitä pitää 40 v kostaa Kaikille

Vierailija
44/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset asiat jätetään taakseen eikä jäädä märehtimään. Katso mieluummin mitä hyvää voit tehdä huomenna, kuin mitä pahaa sinulle on tehty eilen.

Toi on ihan sama kuin siinä seksissä, missä jonkun mielestä on win-win, että mies tekee ensin epämieluisaa hommaa (nuolee) naiselle, joka sen jälkeen antaa epämieluisaa hommaa (yhdyntää) ja näin molemmat saivat jotain. Minusta molemmat myös menettivät jotain, enkä ikinä kutsuisi tuollaista hyväksi seksiksi.

Eli voihan elämänsä niinkin elää, että jättää avohaavat mätänemään eikä hoida niitä, mutta mä haluan parasta elämssä ja se tulee vain sitä kautta, että kipeätkin asiat käsitellään.

Vierailija
45/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni ja hyvinvointi kumpuaa itsestä ja siitä, että on sinut menneisyyden ja väärinkohtelujen kanssa. Tasapaino tulee siitä. Opettele rakastamaan ja hyväksymään itsesi/itseäsi sellaisena kuin olet. Mennyt on tehnyt sinusta sen ihmisen mikä olet nyt. Itse päätät kannatko katkeruutta ja vihaa vai hyväksytkö tapahtuneet. Ja kannattaako menneiden takia pilata tuleva? Mennyttä kun ei voi muuksi muuttaa, mutta tulevaan voi itse vaikuttaa.

Vierailija
46/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sinä sitten olla parisuhteessa?

En kovin hyvin, mutta mä opettelen. Toisekseen etsin miehen, joka on siinä aika hyvä, paljon parempi, kuin miehet keskiverrosti ja minuahan on jo häiritty huonolla mallilla, joten minulta ei voi paljoa odottaa.

Vierailija
47/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni ja hyvinvointi kumpuaa itsestä ja siitä, että on sinut menneisyyden ja väärinkohtelujen kanssa. Tasapaino tulee siitä. Opettele rakastamaan ja hyväksymään itsesi/itseäsi sellaisena kuin olet. Mennyt on tehnyt sinusta sen ihmisen mikä olet nyt. Itse päätät kannatko katkeruutta ja vihaa vai hyväksytkö tapahtuneet. Ja kannattaako menneiden takia pilata tuleva? Mennyttä kun ei voi muuksi muuttaa, mutta tulevaan voi itse vaikuttaa.

No nää on just niitä syitä miksi ihminen menee terapiaan, että aika itsestäänselvää jankutusta nyt mulle.

Vierailija
48/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traagista

Eroperheestä. Ja sitä pitää 40 v kostaa Kaikille

No ihan samaa tekee jokainen eronnut lapsilleen, joka ei opettele olemaan parempi kumppani. Jos sitä seksiäkin on joskus ollut, niin että pari on päättänyt mennä naimisiin saakka niin turha kuvitella, etteikö sen loppuminen johtuisi omista paskoista kumppanuustaidoista. Aina voi parantaa. Tai sitten ei pidä mennä vannomaan mitään avioliittovaloja jos joku seksin loppuminen on syy avioerolle. Kun nykymammoja palstalta vain lueskelee.

Vierailija
49/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että eivätkö ihmiset todellakaan syytä itseään siitä, että joutuivat eroamaan, jos syynä ei ole alkoholismi. Että olipa minulla paskat kumppanitaidot ja että mitä mä oikein kuvittelin itsestäni, että minusta olisi muka rakastamaan toista jne. Ja jo siitäkin saisi syyttää itseään, että valitsi niin huonosti ja pilasi lapsiltaan ydinperheen jne.

Vierailija
50/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että eivätkö ihmiset todellakaan syytä itseään siitä, että joutuivat eroamaan, jos syynä ei ole alkoholismi. Että olipa minulla paskat kumppanitaidot ja että mitä mä oikein kuvittelin itsestäni, että minusta olisi muka rakastamaan toista jne. Ja jo siitäkin saisi syyttää itseään, että valitsi niin huonosti ja pilasi lapsiltaan ydinperheen jne.

Sinä varmaan syytät itseäsi, koska sinulla ei ole kumppanitaitoja ollenkaan.

Tosin ero olisi kaikille paras ratkaisu. Lapsille etenkin

Vierailija
51/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei, vikahan nähdään aina siinä toisessa, vaikka jos hän ei kukoista liitossa, niin syy on siinä, että viette kumppanina luultavasti kaiken hänen energiansa. Ette anna kukoistaa tai auttaneet kukoistamaan. Paskat kumppanit te olette.

Vierailija
52/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaan syytät itseäsi, koska sinulla ei ole kumppanitaitoja ollenkaan.

Tosin ero olisi kaikille paras ratkaisu. Lapsille etenkin

Kyllä mä tiedän virheeni kumppanina joo. Saan mä olla viallinen, ikävää, jos sä et ole löytänyt sinut virheinesi hyväksyvää kumppania.

Vierailija
53/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näpäytän mun äitiä tässä samalla, joka hylkäsi isäni siksi, että tässä oli virheitä. Ja silti äiti piti itseään hyvänä kumppanina ja ihmisenä. Mä aion hieroa äidin naamalle sadat virheeni kumppanina, ja osoittaa, että on olemassa äitiäni 100x suvaitsevaisempia, ymmärtäväismpiä ja parempia ihmisiä kumppaneina, ja että jos äitini olisi oikeasti ollut hyvä ihminen, hänen ei olisi tarvinnut jättää isääni, koska ei minunkaan osaava mieheni ole hylännyt minua, vaikka voin triplata sen, millainen isäni virheellisyyksissään oli. Haha, imekööt äiti sitä!

Vierailija
54/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei tosin vielä kyllä kaikesta tiedä.......

Vierailija
55/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuleekin oikein hauskaa, kun äiti saa kuulla, miten hirveä kumppani mä olenkaan miehelle ollut, ja silti mies vain on mun kanssa! Että oisit tehnyt perässä, äiti ;) Et pystynyt, sun pitikin jättää toinen, oikea hieno helma! Et kestä miiitäään! Eronnut, surkea, paskainen luuseri! Mun miehellä olikin paljon pahempi kumppani, tyttäresi, ja silti mies osasi olla!!! Hahahaha, olet kohdannut PAREMPASI, olet siis itse maailman toiseksi paras kumppani vasta, mille tuntuu???

Vierailija
56/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit mun äiti ei oikein tiedä, miten suhtautua mieheen, kun ei vo neuvoa tätä xD tsiisus!

Äidillä on siis tapana kommunikoida niin, että neuvoo toisia, sillä lailla luulee olevansa avuksi ja varmaan samalla tää yllä olemattoman itsetuntosa pönkitystä itsestään kelpo ihmisenä. Mutta miten neuvot toista, joka tietääkin jostain enemmän kuin äiti :O ?????? :D

Vierailija
57/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näpäytän mun äitiä tässä samalla, joka hylkäsi isäni siksi, että tässä oli virheitä. Ja silti äiti piti itseään hyvänä kumppanina ja ihmisenä. Mä aion hieroa äidin naamalle sadat virheeni kumppanina, ja osoittaa, että on olemassa äitiäni 100x suvaitsevaisempia, ymmärtäväismpiä ja parempia ihmisiä kumppaneina, ja että jos äitini olisi oikeasti ollut hyvä ihminen, hänen ei olisi tarvinnut jättää isääni, koska ei minunkaan osaava mieheni ole hylännyt minua, vaikka voin triplata sen, millainen isäni virheellisyyksissään oli. Haha, imekööt äiti sitä!

Kyllä äitiä nyt harmittaa. Kostosi on loistava. Olet ilkeä miehelle ja lapsille. Siitäs saa (äiti)! Yhtä hyvä kosto on se ettei siivoa koskaan. Elää sotkussa. Ihan kostoksi äidille. 😁

Vierailija
58/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies ei siitä neuvomisesta ole pahastunut, monihan voisi ottaa sen niin, että luuleeko äitini, että toinen ei tiedä mistään mitään.

Vierailija
59/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ammuin itseäni jalkaan. Ihan kostoksi

Ja kyllä niitä nyt harmittaa 😉

Vierailija
60/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äitiä nyt harmittaa. Kostosi on loistava. Olet ilkeä miehelle ja lapsille. Siitäs saa (äiti)! Yhtä hyvä kosto on se ettei siivoa koskaan. Elää sotkussa. Ihan kostoksi äidille. 😁

Tämä olisi elämäni ja paranemisprosessini kulku kuitenkin, en mä sitä äidille tehnyt. Mutta nyt pitää pitää huoli, että se saa kärsiä siitä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä