Luksusnainen
Miehet hoi!minkälainen on luksusnainen,oletteko seurustelleet sellaisen kanssa.Mikä erottaa tavisnaisesta?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mielestäni luksusnainen. 27v, tänä keväänä valmis lääketieteen kandi. En ole harrastanut irtosuhteita, en ole siis mikään käytetty peli. Urheilen, meikkaan hillitysti ja pukeuden klassisen tyylikkäästi hillittyihin väreihin. Käytän vain aitoja, pieniä helmikoruja, en mitään glitter-krääsää. Minulla on normaalit, hyvät käytöstavat ja pidän huolen lähinnä omista asioistani. En juorua tai osallistu kuppikuntiin työpaikalla. Meillä tätä harrastavat monet sairaanhoitajat.. urheilun lisäksi harrastan vapaaehtoistyötä, luen kun muulta elämältä ehdin ja haaveilen perheestä tulevaisuudessa.
Antakaa palaa, kaivakaa sanoillanne minulta sielu ulos juuria myöten koska olen leuhka, kun luulen olevani kouluttamattomia yksinhuoltajia parempi (oikeasti olen vain rehellinen. Faktat faktoina, siskot).
38 vuotias juristi (M) tässä hei! Sinun kaltaisia naisia on kauppis, oikis ja ilmeisesti lääkiskin täynnä. Olet ihan oikeassa: perhetausta, käytöstavat jne. tekevät sinusta oikeinkin mallikelpoisen vaimoehdokkaan jollekin samankaltaisen taustan omaavalle miehelle. Ongelma syntyy oikeistaan siitä, miten luonne kehittyy iän myötä. Jos 27 vuotiaana on jo henkinen konservatiivi, niin 40 vuotiaana on helposti jo todella lähellä Bree Van de Kampia (KVG).
Muistakaa lapset: Hillityn kaunottaren ja vapaasieluisen punkkarin välimaastossakin on eri sävyjä! Älkää alkako kerätä hämähäkinseittejä jo ennen keski-ikää.
Kuka on henkinen konservatiivi? Sekö joka ei jaa itseään nuoruusvuosina sille sun tälle satunnaiselle yhden yön hoidolle? Vai viittasitko nyt johonkin muuhun kohtaan kuvauksessani?
Ps. Olen mallikelpoinen vaimo ihan muillekin kuin "samankaltaisen taustan omaaville". Kelle vain. Eri asia kenet joskus valitsen.
Hyvää viikonloppua, juristi 38v (M). Heh ;)
Voivoi. Luksusta ei ole tuollainen kilahteleva nainen. Eikä nainen kuka ei ymmärrä kuin mustan ja valkoisen.
Käytännön järki loistaa poissaolollaan ja keskustelutaidot vaikuttavat alkeellisilta kun poistutaan omalta mukavuusalueeltasi.
Kyllä se siitä...
Pesee vitut kerran päivässä se on luksusta T: Mies