Luksusnainen
Miehet hoi!minkälainen on luksusnainen,oletteko seurustelleet sellaisen kanssa.Mikä erottaa tavisnaisesta?
Kommentit (42)
tuoolihyvä kirjoitti:
Onnellista kevättä itse kullekin kirjoitti:
Hei sinä 27-vuotias lähes valmis lääketieteen kandi, mielestäsi luksusdaami! Solvasit meitä yksinhuoltajia.
Harmi, että noin vanhana olet yhä opiskelija.
Itse olin sinua nuorempana suorittanut kaksi maisterin tutkintoa.Keväisin terveisin lapsistaan onnellinen yksinhuoltaja, jolle seuraa kyllä on tuntunut kelpaavan. Mittani ovat 177 cm ja 68 kg, pitkät vaaleat hiukset, pukeudun minä myös klassisen hillitysti kuten sinäkin kerroit pukeutuvasi, mutta toisin kuin sinä, mummotyylisiä helmikoruja en käytä.
Auts :D
Mun tuli tuosta kirjoittajasta ekana mieleen eräs kirjojakin kirjoittanut kulttuurialan aviomiehestään eronnut lääkäri.:D
Voi luksusnaiset... :D MIESTEN piti vissiin kertoa mielipiteensä, eikä tyyppien alkaa kilpailemaan siitä kenellä on enemmän tutkintoja, vaaleimmat hiukset ja himmeimmät helmikorut.
n21
Eikö luksusnaisen ero ole se montako nollaa on asiakkaan maksaman palvelun hinnan perässä? Jos ykkösen jälkeen on neljä nollaa on tavallinen suttura. Jos nollia on viisi on luksusta. Jos ei ole yhtään ykköstä vaan pelkkiä nollia on kyseessä baariruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mielestäni luksusnainen. 27v, tänä keväänä valmis lääketieteen kandi. En ole harrastanut irtosuhteita, en ole siis mikään käytetty peli. Urheilen, meikkaan hillitysti ja pukeuden klassisen tyylikkäästi hillittyihin väreihin. Käytän vain aitoja, pieniä helmikoruja, en mitään glitter-krääsää. Minulla on normaalit, hyvät käytöstavat ja pidän huolen lähinnä omista asioistani. En juorua tai osallistu kuppikuntiin työpaikalla. Meillä tätä harrastavat monet sairaanhoitajat.. urheilun lisäksi harrastan vapaaehtoistyötä, luen kun muulta elämältä ehdin ja haaveilen perheestä tulevaisuudessa.
Antakaa palaa, kaivakaa sanoillanne minulta sielu ulos juuria myöten koska olen leuhka, kun luulen olevani kouluttamattomia yksinhuoltajia parempi (oikeasti olen vain rehellinen. Faktat faktoina, siskot).
38 vuotias juristi (M) tässä hei! Sinun kaltaisia naisia on kauppis, oikis ja ilmeisesti lääkiskin täynnä. Olet ihan oikeassa: perhetausta, käytöstavat jne. tekevät sinusta oikeinkin mallikelpoisen vaimoehdokkaan jollekin samankaltaisen taustan omaavalle miehelle. Ongelma syntyy oikeistaan siitä, miten luonne kehittyy iän myötä. Jos 27 vuotiaana on jo henkinen konservatiivi, niin 40 vuotiaana on helposti jo todella lähellä Bree Van de Kampia (KVG).
Muistakaa lapset: Hillityn kaunottaren ja vapaasieluisen punkkarin välimaastossakin on eri sävyjä! Älkää alkako kerätä hämähäkinseittejä jo ennen keski-ikää.
Olet oikeassa. T. Hilpeä luksuksesta välittämätön kolmekymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät onko ap:lla hyvät vai huonot käytöstavat siviilielämässä sen perusteella mitä hän tänne kirjoittaa?
Kerro, miksi kukaan hyvät käytöstavat omaava tuntisi tarvetta olla netissä ilkeä.
Ei hän ole ollut ilkeä. Ainoastaan totesi, että on mielestään luksusnainen verrattuna vailla koulutusta oleviin yksinhuoltajiin. Tästä sitten joku yh pillastui ja kertoi omaavansa useampia tutkintoja ja olevan siten enemmän luksusnainen kuin ap. Eli luetun ymmärrys oli hänellä täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mielestäni luksusnainen. 27v, tänä keväänä valmis lääketieteen kandi. En ole harrastanut irtosuhteita, en ole siis mikään käytetty peli. Urheilen, meikkaan hillitysti ja pukeuden klassisen tyylikkäästi hillittyihin väreihin. Käytän vain aitoja, pieniä helmikoruja, en mitään glitter-krääsää. Minulla on normaalit, hyvät käytöstavat ja pidän huolen lähinnä omista asioistani. En juorua tai osallistu kuppikuntiin työpaikalla. Meillä tätä harrastavat monet sairaanhoitajat.. urheilun lisäksi harrastan vapaaehtoistyötä, luen kun muulta elämältä ehdin ja haaveilen perheestä tulevaisuudessa.
Antakaa palaa, kaivakaa sanoillanne minulta sielu ulos juuria myöten koska olen leuhka, kun luulen olevani kouluttamattomia yksinhuoltajia parempi (oikeasti olen vain rehellinen. Faktat faktoina, siskot).
Oksennan suuhuni. Lopeta. NYT!
Mies37
Moi mamma 44v!
No kyllä muakin vähän oksettaa :D
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies37
Voisit mennä Dubaihin töihin.
Luxus tarkoittaa ylellisyyttä ja itsensä hemmottelua, ehkä turhuuttakin. Turhia varusteluja ja extraominaisuuksia, sikakalliita materiaaleja, kaikenlaista ylitsepursuavaa, sellaista ettei mitään arkipäiväistä sekoitu asiaan. Materialistin märkää unta, jota saa vain harvoin.
Joten miten tärkeilevä lääketieteen kandi voisi olla luxusnainen? Paremminkin luxusta on nainen joka on makuuhuoneessa h**** ja keittiössä kokki, ulkonäöltään unelma, hyvin varakas ja jossain tyylikkäässä työssä missä ei kaivella ihmisten sisuksia, ei lannista miestä vaan saa tämän tuntemaan itsensä halutuksi ja tärkeäksi ja hänen kanssaan oleminen on kuin hauskaa seikkailua.
Christyturlingtoninnäköinennainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies37
Voisit mennä Dubaihin töihin.
:D:Dd ja ota Mies36 mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Luxus tarkoittaa ylellisyyttä ja itsensä hemmottelua, ehkä turhuuttakin. Turhia varusteluja ja extraominaisuuksia, sikakalliita materiaaleja, kaikenlaista ylitsepursuavaa, sellaista ettei mitään arkipäiväistä sekoitu asiaan. Materialistin märkää unta, jota saa vain harvoin.
Joten miten tärkeilevä lääketieteen kandi voisi olla luxusnainen? Paremminkin luxusta on nainen joka on makuuhuoneessa h**** ja keittiössä kokki, ulkonäöltään unelma, hyvin varakas ja jossain tyylikkäässä työssä missä ei kaivella ihmisten sisuksia, ei lannista miestä vaan saa tämän tuntemaan itsensä halutuksi ja tärkeäksi ja hänen kanssaan oleminen on kuin hauskaa seikkailua.
No sun pitäis kyllä mennä jo nukkumaan :D
Oli hauska provoilla kanssanne :) terkuin kandi. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on taas 10 tohtorintutkintoa, ikää 15 vuotta ja älykkyysosamääräni on 239. Kasvoni ovat kuin Christy Turlingtonilla ja minua kositaan vähintään kolme kertaa päivässä. Tunneälykkyyteni on myös huippuluokkaa, sillä tarjoan psykologin palveluita (yksi tutkinnoista), mutta asiakkaan parantamiseksi riittää vain yksi katse syvää eteeristä viisautta huokuviin silmiini ja asiakkaan monialaiset ongelmat katoavat kertaheitolla.
Olen myös hyvä tietysti ihan kaikessa muussakin, mutta tunnrälykkyteni vuoksi tiedostan miten ikävältä kateus tuntuu ja siksi en halua aiheuttaa tuota tunnetta kanssaihmisille. Menen nyt viilaamaan kynsiäni kun siivooja tuli siivoamaan vaatimattoman kotipalatsini, mutta vastaan kyllä ketjuun jos joku haluaa kuulla vielä miten täydellinen olen, mutta hurskaan vaatimattomalla ja vähäeleisellä tavalla.
Hel-Nyc?
Tapailin muinoin erästä mukavaa leskiladya muutaman kerran, tavattiin ihan tavallisessa karaoke-kuppilassa. Hän ei tuonut millään tavalla esiin suunnatonta varallisuuttaan, kaverinsa vihjaisi hänen olevan "loistava nakki, jolla ei luottovara heti napsuisi." Tämä kaveri saattoi tietysti inhota minua jo heti eka näkemisellä, mutta "oma lehmä ojassa".
Kolmen , neljän treffi-illan jälkeen alkoi tulemaan kuin itsestään pieniä, määräyksellisiä ohjeita; Pitää olla plankatut kengät, silitetty paita, ei saanut pitää nahkatakkia treffeillä... Käytti näytillä melko laadukkaissa paikoissa (olin kahdeksan vuotta nuorempi), ja aina maksoi kaiken, tosin niin, että antoi minulle lompakkonsa ja minä sitten hoidin maksupuolen seteleillä hänen kukkarostaan.
Kivaa kesti aikansa, koskaan en päässyt käymään hänen kotonaan, vaan aina tultiin yöksi minun luo.
Paletti hajosi siihen, kun hänen sihteerinsä soitti ja kertoi, miten pitäisi olla puettuna ja laitettuna jotain tapahtumaa varten ja kuljettaja tulisi hakemaan tiettynä aikana. Yritin saada daamiini yhteyden, mutta sihteerinsä kertoi hänen olevan tavoittamattomissa. Hieman, tai ehkä kuitenkin riittävän alatyylisesti ilmaistuna kerroin olevani myös tavoittamattomissa siihen asti,kunnes saisin kunnon korvauksen pelleilyistäni.
Siihen loppui sitten se playboylemiseni...
Olen luksusnainen.
Peruste: Aviomieheni sanoo niin, ja on sanonut viimeiset 15v.
Ulkoisesti olen 41-v mielenterveyskuntoutuja, ylipainoa on 25kg (kun se kuitenkin kaikkia kiinnostaa). Ei ajokorttia, niin että joudun välillä turvautumaan em. aviomiehen kuljetuspalveluihin. Ei lapsia, koska perinnöllinen sairaus jota en halua siirtää eteenpäin. Helminappikorviksia tulee kyllä käytettyä usein, mahdollinen mummomaisuus ei haittaa kun tässä iässä ihmisellä voi periaatteessa jo olla lapsenlapsia.
Enkä tiennyt että juoruilemattomuus ja kuppikuntiin osallistumattomuus on jokin luksusominaisuus, luulin että kyse on ihan normaalista sivistyneisyydestä. Kyllä on yhteiskunta alas vajonnut jos näin kuitenkin on...
Luksusnainen (eli luksusIHMINEN) = sivistynyt, arvostaa itseään mutta tajuaa myös muiden olevan samanarvoisia, kohtelee muita niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan, on kohtuullinen ja ymmärtää ettei ole maailman napa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on taas 10 tohtorintutkintoa, ikää 15 vuotta ja älykkyysosamääräni on 239. Kasvoni ovat kuin Christy Turlingtonilla ja minua kositaan vähintään kolme kertaa päivässä. Tunneälykkyyteni on myös huippuluokkaa, sillä tarjoan psykologin palveluita (yksi tutkinnoista), mutta asiakkaan parantamiseksi riittää vain yksi katse syvää eteeristä viisautta huokuviin silmiini ja asiakkaan monialaiset ongelmat katoavat kertaheitolla.
Olen myös hyvä tietysti ihan kaikessa muussakin, mutta tunnrälykkyteni vuoksi tiedostan miten ikävältä kateus tuntuu ja siksi en halua aiheuttaa tuota tunnetta kanssaihmisille. Menen nyt viilaamaan kynsiäni kun siivooja tuli siivoamaan vaatimattoman kotipalatsini, mutta vastaan kyllä ketjuun jos joku haluaa kuulla vielä miten täydellinen olen, mutta hurskaan vaatimattomalla ja vähäeleisellä tavalla.
Hel-Nyc?
Ei, olen palstalla taustaileva normitrolli 😀
Kuvailtuja Lyksys-naisia käytän lähinnä vitunkantotelineinä joita pannaan kakkoseen ja sitten kuumat mällit suuhun ja naamalle. Uskomatonta mihin kaikkeen ne suostuu kun ovat tottuneet tylsään seksiin tylsien ukkojen kanssa.
Te olette niin ihhania :)
t.Jännämän
Naiset suostuu vähän kaikkeen(ja vielä enemmän,jos ei ole omaa ukkoa plakkarissa!)
Mies37