Luksusnainen
Miehet hoi!minkälainen on luksusnainen,oletteko seurustelleet sellaisen kanssa.Mikä erottaa tavisnaisesta?
Kommentit (42)
Minä olen mielestäni luksusnainen. 27v, tänä keväänä valmis lääketieteen kandi. En ole harrastanut irtosuhteita, en ole siis mikään käytetty peli. Urheilen, meikkaan hillitysti ja pukeuden klassisen tyylikkäästi hillittyihin väreihin. Käytän vain aitoja, pieniä helmikoruja, en mitään glitter-krääsää. Minulla on normaalit, hyvät käytöstavat ja pidän huolen lähinnä omista asioistani. En juorua tai osallistu kuppikuntiin työpaikalla. Meillä tätä harrastavat monet sairaanhoitajat.. urheilun lisäksi harrastan vapaaehtoistyötä, luen kun muulta elämältä ehdin ja haaveilen perheestä tulevaisuudessa.
Antakaa palaa, kaivakaa sanoillanne minulta sielu ulos juuria myöten koska olen leuhka, kun luulen olevani kouluttamattomia yksinhuoltajia parempi (oikeasti olen vain rehellinen. Faktat faktoina, siskot).
Vierailija kirjoitti:
Iso kikkare päälaella ja uimaräpylät kuivalla maalla.
Mitä toi nyt tarkoitti?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mielestäni luksusnainen. 27v, tänä keväänä valmis lääketieteen kandi. En ole harrastanut irtosuhteita, en ole siis mikään käytetty peli. Urheilen, meikkaan hillitysti ja pukeuden klassisen tyylikkäästi hillittyihin väreihin. Käytän vain aitoja, pieniä helmikoruja, en mitään glitter-krääsää. Minulla on normaalit, hyvät käytöstavat ja pidän huolen lähinnä omista asioistani. En juorua tai osallistu kuppikuntiin työpaikalla. Meillä tätä harrastavat monet sairaanhoitajat.. urheilun lisäksi harrastan vapaaehtoistyötä, luen kun muulta elämältä ehdin ja haaveilen perheestä tulevaisuudessa.
Antakaa palaa, kaivakaa sanoillanne minulta sielu ulos juuria myöten koska olen leuhka, kun luulen olevani kouluttamattomia yksinhuoltajia parempi (oikeasti olen vain rehellinen. Faktat faktoina, siskot).
En kyllä lähtis noilla mainitsemillasi käytöstavoilla hirveesti keulimaan. Oot ruma ainakin sisäisesti, varmaan myös ulkoisesti - et muuten vaikuttaisi niin epävarmalta heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
38 vuotias juristi (M) tässä hei! Sinun kaltaisia naisia on kauppis, oikis ja ilmeisesti lääkiskin täynnä. Olet ihan oikeassa: perhetausta, käytöstavat jne. tekevät sinusta oikeinkin mallikelpoisen vaimoehdokkaan jollekin samankaltaisen taustan omaavalle miehelle. Ongelma syntyy oikeistaan siitä, miten luonne kehittyy iän myötä. Jos 27 vuotiaana on jo henkinen konservatiivi, niin 40 vuotiaana on helposti jo todella lähellä Bree Van de Kampia (KVG).
Muistakaa lapset: Hillityn kaunottaren ja vapaasieluisen punkkarin välimaastossakin on eri sävyjä! Älkää alkako kerätä hämähäkinseittejä jo ennen keski-ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38 vuotias juristi (M) tässä hei! Sinun kaltaisia naisia on kauppis, oikis ja ilmeisesti lääkiskin täynnä. Olet ihan oikeassa: perhetausta, käytöstavat jne. tekevät sinusta oikeinkin mallikelpoisen vaimoehdokkaan jollekin samankaltaisen taustan omaavalle miehelle. Ongelma syntyy oikeistaan siitä, miten luonne kehittyy iän myötä. Jos 27 vuotiaana on jo henkinen konservatiivi, niin 40 vuotiaana on helposti jo todella lähellä Bree Van de Kampia (KVG).
Muistakaa lapset: Hillityn kaunottaren ja vapaasieluisen punkkarin välimaastossakin on eri sävyjä! Älkää alkako kerätä hämähäkinseittejä jo ennen keski-ikää.
Kuka on henkinen konservatiivi? Sekö joka ei jaa itseään nuoruusvuosina sille sun tälle satunnaiselle yhden yön hoidolle? Vai viittasitko nyt johonkin muuhun kohtaan kuvauksessani?
Ps. Olen mallikelpoinen vaimo ihan muillekin kuin "samankaltaisen taustan omaaville". Kelle vain. Eri asia kenet joskus valitsen.
Hyvää viikonloppua, juristi 38v (M). Heh ;)
Olin viisivuotiaana punkkari. Mulla oli farkkutakki täynnä pinssejä. Rikkaampien perheitten vanhemmat valittivat ja tarhatäti kielsi takin käytön.
Nyt aion pukeutua kesällä napapaitoihin ja juoda sen verran kaljaa, että maha pömpöttää. Siitäs saitte.
Hei sinä 27-vuotias lähes valmis lääketieteen kandi, mielestäsi luksusdaami! Solvasit meitä yksinhuoltajia.
Harmi, että noin vanhana olet yhä opiskelija.
Itse olin sinua nuorempana suorittanut kaksi maisterin tutkintoa.
Keväisin terveisin lapsistaan onnellinen yksinhuoltaja, jolle seuraa kyllä on tuntunut kelpaavan. Mittani ovat 177 cm ja 68 kg, pitkät vaaleat hiukset, pukeudun minä myös klassisen hillitysti kuten sinäkin kerroit pukeutuvasi, mutta toisin kuin sinä, mummotyylisiä helmikoruja en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä lähtis noilla mainitsemillasi käytöstavoilla hirveesti keulimaan. Oot ruma ainakin sisäisesti, varmaan myös ulkoisesti - et muuten vaikuttaisi niin epävarmalta heti kättelyssä.
Uli uli :D mammat niin suloisen kateellisen katkeria nuorelle ja menestyvälle. Mistä sä tiedät onko ap:lla hyvät vai huonot käytöstavat siviilielämässä sen perusteella mitä hän tänne kirjoittaa? Epävarma, öö? Mitä sä selität. Sai ainakin näköjään näpäytettyä kipukohtaan.
Onnellista kevättä itse kullekin kirjoitti:
Hei sinä 27-vuotias lähes valmis lääketieteen kandi, mielestäsi luksusdaami! Solvasit meitä yksinhuoltajia.
Itse olin sinua nuorempana suorittanut kaksi maisterin tutkintoa.Keväisin terveisin lapsistaan onnellinen yksinhuoltaja, jolle seuraa kyllä on tuntunut kelpaavan. Mittani ovat 177 cm ja 68 kg, pitkät vaaleat hiukset, pukeudun minä myös klassisen hillitysti kuten sinäkin kerroit pukeutuvasi, mutta toisin kuin sinä, mummotyylisiä helmikoruja en käytä.
Harmi, että ensin valmistuit alalle joka ei työllistä tai sitten tajusit samantien opiskelleesi turhaan maisterin alalle jolla et edes halua työskennellä.
Mummotyylisiä.. nojooo jos nyt hieman ontuvasti haluat aitoja helmikoruja "dumata" niin... no ei se van toimi. Good try. Onhan yyhoon leima sellainen mikä pistää varmasti ylimääräistä painetta naiselle ja äidille. Pitää ikään kuin todistaa ettei ole epäonnistunut. Vaikka kuka nyt yyhooksi varsinaisesti tähtää. Toisinaanhan naisella ei kerta kaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa. Mies voi olla väkivaltainen hullu tai menehtyä ja nainen jää leskeksi. Prosentti kaikista yksnhuoltajista lienee kuitenkin maltillinen.
Ap
Minullapa on taas 10 tohtorintutkintoa, ikää 15 vuotta ja älykkyysosamääräni on 239. Kasvoni ovat kuin Christy Turlingtonilla ja minua kositaan vähintään kolme kertaa päivässä. Tunneälykkyyteni on myös huippuluokkaa, sillä tarjoan psykologin palveluita (yksi tutkinnoista), mutta asiakkaan parantamiseksi riittää vain yksi katse syvää eteeristä viisautta huokuviin silmiini ja asiakkaan monialaiset ongelmat katoavat kertaheitolla.
Olen myös hyvä tietysti ihan kaikessa muussakin, mutta tunnrälykkyteni vuoksi tiedostan miten ikävältä kateus tuntuu ja siksi en halua aiheuttaa tuota tunnetta kanssaihmisille. Menen nyt viilaamaan kynsiäni kun siivooja tuli siivoamaan vaatimattoman kotipalatsini, mutta vastaan kyllä ketjuun jos joku haluaa kuulla vielä miten täydellinen olen, mutta hurskaan vaatimattomalla ja vähäeleisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on taas 10 tohtorintutkintoa, ikää 15 vuotta ja älykkyysosamääräni on 239. Kasvoni ovat kuin Christy Turlingtonilla ja minua kositaan vähintään kolme kertaa päivässä. Tunneälykkyyteni on myös huippuluokkaa, sillä tarjoan psykologin palveluita (yksi tutkinnoista), mutta asiakkaan parantamiseksi riittää vain yksi katse syvää eteeristä viisautta huokuviin silmiini ja asiakkaan monialaiset ongelmat katoavat kertaheitolla.
Olen myös hyvä tietysti ihan kaikessa muussakin, mutta tunnrälykkyteni vuoksi tiedostan miten ikävältä kateus tuntuu ja siksi en halua aiheuttaa tuota tunnetta kanssaihmisille. Menen nyt viilaamaan kynsiäni kun siivooja tuli siivoamaan vaatimattoman kotipalatsini, mutta vastaan kyllä ketjuun jos joku haluaa kuulla vielä miten täydellinen olen, mutta hurskaan vaatimattomalla ja vähäeleisellä tavalla.
Hei olen tuo punkkarityttö. Osaatko sanoa voiko choker-koruun tukehtua ja kannattaako sellaista käyttää jos ne ovat jo muotia. En halua olla muodikas, olen punkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vikaa on Bree Van de Kampissa? Kaikkien ei ole pakko hyväksyä epämääräisiä sekasikiösukulaisuussuhteita ts. uusperheitä. Olen onnellinen ollessani Bree Van de Kamp. T. 41-vuotias hyvin konservatiivinen ihminen, ei uskovainen.
Onnellista kevättä itse kullekin kirjoitti:
Itse olin sinua nuorempana suorittanut kaksi maisterin tutkintoa.Keväisin terveisin lapsistaan onnellinen yksinhuoltaja, jolle seuraa kyllä on tuntunut kelpaavan. Mittani ovat 177 cm ja 68 kg, pitkät vaaleat hiukset, pukeudun minä myös klassisen hillitysti kuten sinäkin kerroit pukeutuvasi, mutta toisin kuin sinä, mummotyylisiä helmikoruja en käytä.
Auts :D
Helmikorut on kyllä vähän mummo. Ehkä jotkut helminappikorvikset menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei olen tuo punkkarityttö. Osaatko sanoa voiko choker-koruun tukehtua ja kannattaako sellaista käyttää jos ne ovat jo muotia. En halua olla muodikas, olen punkkari.
Sillä ei ole väliä oletko muodikas jos olet punkkari. Punkkarit ovat rumia ja jääneet ajastaan jälkeen. Se juttuhan oli suosittu joskus 80-luvulla. Nimensä mukaisesti choker-koruun voi tukehtua, mutta sillä ei ole väliä, koska olet punkkari, ruma ja on aina parempi jos maailmassa on vähemmän rumia ihmisiä.
Toisaalta jos seisot vieressäni korostat rumuudellasi kauneuttani ja saat minut näyttämään täydellisen kauniilta. Näin ollen neuvoisin sinua jättämään choker-korun käytön ja tulemaan minulle töihin. Tarvitsen assistenttia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät onko ap:lla hyvät vai huonot käytöstavat siviilielämässä sen perusteella mitä hän tänne kirjoittaa?
Kerro, miksi kukaan hyvät käytöstavat omaava tuntisi tarvetta olla netissä ilkeä.
Olen luxus nainen koska mulla on niin hyvä persoona. Miehet ihastuu mun persoonaan jatkuvasti.
Ehkä yksi av-n historian naurettavin ketju. Random ämmät tappelee, kuka on luksusakka.
😂😂😂. *Tirsk*
Iso kikkare päälaella ja uimaräpylät kuivalla maalla.