Miksi aina hesan rautatieasemalla on niin hitosti hörhöjä?
Tänäänkin siellä oli yks punatakkinen mies joka huus jotai tosi sekavaa settiä. Olin aivan varma et kohta hyökkää harhoissaan meijän päälle. Onneks kuitenkin lähtii junaa kohti kävelee.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne hörhöt aina siellä steissillä hengaile. Joskus ovat junassakin.
Kiva löytää ittensä täältä videolta :D
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti et pelotti! kirjoitti:
Tänäänkin siellä oli yks punatakkinen mies joka huus jotai tosi sekavaa settiä. Olin aivan varma et kohta hyökkää harhoissaan meijän päälle. Onneks kuitenkin lähtii junaa kohti kävelee.
Oliko Kontulan Jedi ja musta Stormtroopperi??
Ei noista kumpikaa. Sillä oli semmonen punane pitkä toppatakki. Ei ollu musta ihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsit takasin Tampereelle, herttaisien junttien pariin.
Tyylipuhdas helsinkiläisluuserin vastaus, 5/5! Adjektiivi taipuu "herttaisten". Mikä on herttaisä, osaako joku stadilainen vastata? 🤔
Ihanaa, juntit puhuu takaisin.
No jaa, olen asunut ja syntynyt Krunikassa, tällä hetkellä asun otaniemessä. Sunlaiset helsinkiläiset vaan on niin sääliä herättäviä - kai tajuat että tommonen puolen miljoonan asukkaan kaupunki ei tosiaankaan ole mitään muuta kuin junttila muiden joukossa? Yritä kirjoittaa kerrankin vastaus missä käytät jtn muutakin sanaa kuin juntti.
Siis se oli nainen ,ei mies. Sanoin vahingos väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylipuhdas helsinkiläisluuserin vastaus, 5/5! Adjektiivi taipuu "herttaisten". Mikä on herttaisä, osaako joku stadilainen vastata? 🤔
Ja taas niin aito helsinkiläisen vastaus :D yritä edes!
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on sama meno, ellei villimpi!
"Unohtakaa Kuninkaankatu. Keskustan suosituin juopottelupaikka on nyt Keskustori. Jugend-talojen ympäröimällä aukiolla istuskelee tiistaina iltapäivällä joukko joutilaita miehiä ja naisia. Yksi miehistä on pyllähtänyt katukiveykselle. Toinen pötköttää maassa kyljellään. Asunnoton Viikinki vahvistaa, että Keskustori on nykyään kokoontumispaikka numero 1.
– Istun tässä jatkuvasti, mitä nyt joskus käyn katkoasemalla. Keskustori on mun olohuone ja rautatieasema makuuhuone.
– Koko kesän olen ollut tässä. Täällä on mukava ottaa ryyppyjä. Kuukauden sisällä olen joutunut vain pari kertaa putkaan, kertoo koditon Hessu ja kaivaa povitaskustaan viinapullon.
”I love Tampere” -pinssillä varustautunut Jenny toteaa, että Anttilan kulmalla ei enää voi viettää aikaa entiseen tapaan.
– Kuninkaankadun yrittäjät haluavat pois niin sanotut pultsarit. Poliisit tulevat heti häätämään meidät sieltä pois ja antavat sakot.
Juvenes-kioskin henkilökunta soittaa poliisille tai vartiointiliikkeelle ”1–10 kertaa päivässä”. Tilanne on pahentunut viime kesästä.
– Torilla huudetaan, mellastetaan, sotketaan ja mäiskitään toisia turpaan keskellä päivää, kioskinhoitaja Kaisa Tyni-Mannela kertoo.
– Aukiolla näkee oksentelua, ulostusta ja virtsaamista, myyjä Nina Faarpyöli jatkaa."