Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miellyttävin tapa kerätä koiran jätökset?

ulkoiluttaja
24.03.2017 |

Mikä on siistein ja kätevin tapa kerätä ja kuljettaa koiransa jätökset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää ne maahan. Siinä ne maatuu ja vesisateessa haihtuu kokonaan. Ihme pelleilyä. 

Vierailija
2/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapio. Mulla on sellainen pitkävartinen lasten lapio. Kun koira tekee pökäleen, nakkaan sen pökäleen pöpelikköön ja huljutan lapiota jossain ojassa tai pyyhin heinikkoon. Toimii myös siinä tapauksessa, jos tuotos on jostain syystä löysä.

Pusseja mulla on sitten reissuja, kisoja ja näyttelyjä varten. Niissä kun ei viiti lapiota kuskata mukana. Kun koira tekee pökäleen, heitän sen pökäleen päälle ensin jonkun nenäliinan tms. paperin, sitten noukin koko komeuden pussilla ja käännän pussin ympäri, niin että paperi ja pökäle jäävät pussiin. Pussi solmuun ja roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapio. Mulla on sellainen pitkävartinen lasten lapio.

Luomuin tapa ja paras. Meikällä on hyvä kyynärpää-ranneliike jolla lentää 15 metrin päähän. Vielä en ole kakitanut ketään puskan takana ollutta....toistaiseksi. 

Vierailija
4/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on onneksi roskiksia suht tiheään niin mulle kätevin on ihan kakkapussiin kerääminen. Jos jossain metsässä tai muualla tosi syrjässä paskoo niin potkin kengänkärjellä vaan kauemmas polusta. Kotipihasta kerään lapiolla ja viskon metsikköön (jossa ei ikinä kukaan käy).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi