Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina hesan rautatieasemalla on niin hitosti hörhöjä?

Hemmetti et pelotti!
24.03.2017 |

Tänäänkin siellä oli yks punatakkinen mies joka huus jotai tosi sekavaa settiä. Olin aivan varma et kohta hyökkää harhoissaan meijän päälle. Onneks kuitenkin lähtii junaa kohti kävelee.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit takasin Tampereelle, herttaisien junttien pariin.

Vierailija
2/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niiden olohuone. Ei niitä kovin montaa ole. Sama lössi kesät talvet. Meteliä niistä kyllä lähtee. Kai siitä tulee osallisuuden fiilis, kun voi kitata kaljaa liikenteen solmukohdassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän heidänkin olla jossain.

Vierailija
4/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä en osaa kiinnittää sen kummemmin huomiota assan hörhöihin? Mä tulen jostain ja menen johonkin, enkä jää kauheesti ihmettelemään kanssakulkijoita.

Tuossa ylhäällä hyvä huomio: Jokaisen on oltava jossain.

Vierailija
5/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että joka ainoa rautatieasema isommissa kaupungeissa ympäri maailman, kerää hörhöt ja narkkarit jne. sinne pyörimään.

Vierailija
6/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki kulkuvälineet vievät asemalle. Siitä on helppo kulkea sinne ja tänne, diilata, dokata ja juosta hakemaan lisää päihteitä millä tahansa julkisella kulkuvälineellä. Vartijat ja järjestyksenvalvojat eivät voi tehdä käytännössä mitään.

Se on maantieteellisesti fiksu paikka hoitaa bisneksiä.

Vierailija
7/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla on kyllä asunto tai asuntolapaikka.

Vierailija
8/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niiden olohuone. Ei niitä kovin montaa ole. Sama lössi kesät talvet. Meteliä niistä kyllä lähtee. Kai siitä tulee osallisuuden fiilis, kun voi kitata kaljaa liikenteen solmukohdassa.

Ei sillä kaljaa kädessä ollu ainakaa. Mielenterveysongelmaiselta vaikutti. Siis ihan kun se ois nähny jotain ihmee pikku-ukkoja ja huus niille jotai todella sekavaa settiä. Se tuijotuski oli pelottava.

Vierailija
9/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain persut ja persunmieliset pysyisivät poissa Helsingistä niin kaikki olisi ok. Mutta ei, pitää tunkea tänne persujen.

Vierailija
10/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla on kyllä asunto tai asuntolapaikka.

Huvittaisko suokin olla kokoaika kotonas?

Vierailija
11/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa jättää tulematta tänne "Hesaan" jos niin paljon pelottaa.

Vierailija
12/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain persut ja persunmieliset pysyisivät poissa Helsingistä niin kaikki olisi ok. Mutta ei, pitää tunkea tänne persujen.

Et varmaan näe mitään ristiriitaa siinä, että vaadit Suomessa syntyneitä ihmisiä häipymään omasta pääkaupungistaan, mutta et näe mitään väärää siinä, että toiselta puolelta maailmaa tulevia osittain laittomasti maassa olevia ei voi poistaa edes rautatieasemalta.

Vierailija
13/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä kaljaa kädessä ollu ainakaa. Mielenterveysongelmaiselta vaikutti. Siis ihan kun se ois nähny jotain ihmee pikku-ukkoja ja huus niille jotai todella sekavaa settiä. Se tuijotuski oli pelottava.

Päihtyneet ihmiset ovat juurikin äänekkäitä toljottajia.

Mielenterveysongelmainen on usein hiljainen, huomaamaton ja harmiton. Skitsofreniaakaan ei välttämättä näe päällepäin. Ihme leimaamista.

Vierailija
14/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsit takasin Tampereelle, herttaisien junttien pariin.

Tyylipuhdas helsinkiläisluuserin vastaus, 5/5! Adjektiivi taipuu "herttaisten". Mikä on herttaisä, osaako joku stadilainen vastata? 🤔

Vierailija
15/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti et pelotti! kirjoitti:

Tänäänkin siellä oli yks punatakkinen mies joka huus jotai tosi sekavaa settiä. Olin aivan varma et kohta hyökkää harhoissaan meijän päälle. Onneks kuitenkin lähtii junaa kohti kävelee.

Oliko Kontulan Jedi ja musta Stormtroopperi??

Vierailija
16/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväen voisi kyllä siivota pois kunnon ihmisten silmistä. Jos ei osaa olla kunnolla niin eikun putkaan vaan!

Vierailija
17/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko maan hallintokoneisto ja tärkeimmät virastot nyt vain sattuvat olemaan Helsingissä. Asut itse luultavasti jossain Mellunmäen perukoilla tai muussa kuusessa ja se on elämäsi suurin saavutus.

Vierailija
18/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko maan hallintokoneisto ja tärkeimmät virastot nyt vain sattuvat olemaan Helsingissä. Asut itse luultavasti jossain Mellunmäen perukoilla tai muussa kuusessa ja se on elämäsi suurin saavutus.

Joo ne ovatkin siinä rautatieasemalla

Vierailija
19/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hörhöt aina siellä steissillä hengaile. Joskus ovat junassakin.

Vierailija
20/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule Helsinkiin. Täällä on rosoinen kaupunkikuva niin kuin kaikissa vähänkin isommissa kaupungeissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän