Mies on aina täysin välinpitämätön kun olen sairas,nyt päätin että minäkään en hoivaa enkä hemmottele häntä
En hae Mäkkiruokaa enkä nenäsuihketta.En hiero jalkoja enkä silitä selkää. Jos kitisee asiasta muistutan,ettei voinut hakea minulle jäätelöä kaupasta jonne on kilometri kun olin kuumeessa ja kurkkukivussa. Eikå pitänyt sylissä kun kuume nousi ja anelin halaamaan että lämpiäisin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole äitisi.
Senhän tuo mies on käytöksellään jo kertonut! Joten kaikki hyvin, kun Ap muistaa, ettei hänkään ole miehen äiti.
Miesten mielestä naisten flunssa on pieni nuha ja miesten flunssa on kuoleman kielissä kamppailua.
Mun mielestä puoliso vois enemmän huomioida, jos saa itsekin huomiota sairaana.
Mieti, jos olisit vakavasti sairas. Flunssa on vielä pientä. Huono merkki, jos ei kykene auttamaan.
Toisaalta, minä en kyllä kuumeessa änkeäisi kenenkään syliin tartuttamaan vaan omaan sänkyyn vällyjen alle.
Miehet on saatanan heikkoja vetelyksiä millä ei ole mitään käsitystä oikeasta kivusta ja tuskasta, joten anna sen oppia vaikka rankemman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, jos olisit vakavasti sairas. Flunssa on vielä pientä. Huono merkki, jos ei kykene auttamaan.
Toisaalta, minä en kyllä kuumeessa änkeäisi kenenkään syliin tartuttamaan vaan omaan sänkyyn vällyjen alle.
Ei kuume tartu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuume tartu.
Mutta virus, joka kuumeen on aiheuttanut, tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole äitisi.
Mutta sinun mielestäsi naisen pitää silti olla äitinä miehelle. Ei kai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Provo
Sitä tapahtuu ihan oikeasti. Nimimerkki Kokemusta on.
Ei pitänyt sylissä. Onko mahdollista, että painolla oli jotakin tekemistä asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Olin nuorena naisena tilanteessa, että mies yritti estää minua menemästä lääkäriin ja vakuutteli, että minä vain teeskentelen ja en ole todellisuudessa sairas. Kun sitten vihdoin pääsin lääkäriin, hän olisi halunnut ottaa minut sisään sairaalaan suoraan vastaanotolta. En voinut mennä sairaalapotilaaksi, kun kotona oli kaksi pikkulasta, joita naapuri hoiti ollessani lääkärissä. Aviomieheni lähti samana päivänä matkalle, joka sinänsä oli tärkeä matka, mutta sitä olisi ehkä voinut siirtää. Jäin naapureiden hyväntahtoisuuden armoille. Lopulta joku heistä hälytti apua kunnalta, jolloin apuun tuli kodinhoitaja. Itse makasin sängyssä, koska kaikki turha liikkuminen oli kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä naisten flunssa on pieni nuha ja miesten flunssa on kuoleman kielissä kamppailua.
Sellaiset miesvihat sitten voimaantuneella AV-mammalla.
Minä olisin kuollut jos mieheni olisi luullut koronaa pikku flunssaksi, eikä olisi uskonut että kun sanoin että nyt on paha. Haluan sairaalaan.
Reilu peli. Parempi olisi kuitenkin, että eroat heti, kun kuitenkin tulevaisuudessa aiot erota.