Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina täysin välinpitämätön kun olen sairas,nyt päätin että minäkään en hoivaa enkä hemmottele häntä

Vierailija
13.10.2024 |

En hae Mäkkiruokaa enkä nenäsuihketta.En hiero jalkoja enkä silitä selkää. Jos kitisee asiasta muistutan,ettei voinut hakea minulle jäätelöä kaupasta jonne on kilometri kun olin kuumeessa ja kurkkukivussa. Eikå pitänyt sylissä kun kuume nousi ja anelin halaamaan että lämpiäisin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu peli. Parempi olisi kuitenkin, että eroat heti, kun kuitenkin tulevaisuudessa aiot erota.

Vierailija
2/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole äitisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole äitisi. 

Senhän tuo mies on käytöksellään jo kertonut! Joten  kaikki hyvin, kun Ap muistaa, ettei hänkään ole miehen äiti. 

Vierailija
4/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuitenkin muuten mukava mies?

Vierailija
5/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä naisten flunssa on pieni nuha ja miesten flunssa on kuoleman kielissä kamppailua.

Vierailija
6/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! 

Vierailija
7/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Hän on aikuinen ihminen, hoitakoon itsensä. 

Vierailija
8/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä puoliso vois enemmän huomioida, jos saa itsekin huomiota sairaana.

Vierailija
9/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! 

Provo

Vierailija
10/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, jos olisit vakavasti sairas.  Flunssa on vielä pientä. Huono merkki, jos ei kykene auttamaan.

Toisaalta, minä en kyllä kuumeessa änkeäisi kenenkään syliin tartuttamaan vaan omaan sänkyyn vällyjen alle.

Vierailija
11/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on saatanan heikkoja vetelyksiä millä ei ole mitään käsitystä oikeasta kivusta ja tuskasta, joten anna sen oppia  vaikka rankemman kautta. 

Vierailija
12/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, jos olisit vakavasti sairas.  Flunssa on vielä pientä. Huono merkki, jos ei kykene auttamaan.

Toisaalta, minä en kyllä kuumeessa änkeäisi kenenkään syliin tartuttamaan vaan omaan sänkyyn vällyjen alle.

Ei kuume tartu.

Vierailija
13/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli yksi syy miksi eksäni on eksä.

Vierailija
14/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuume tartu.

Mutta virus, joka kuumeen on aiheuttanut, tarttuu. 

Vierailija
15/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole äitisi. 

Mutta sinun mielestäsi naisen pitää silti olla äitinä miehelle. Ei kai?

Vierailija
16/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! 

Provo

Sitä tapahtuu ihan oikeasti. Nimimerkki Kokemusta on.

Vierailija
17/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitänyt sylissä. Onko mahdollista, että painolla oli jotakin tekemistä asian kanssa?

Vierailija
18/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Olin nuorena naisena tilanteessa, että mies yritti estää minua menemästä lääkäriin ja vakuutteli, että minä vain teeskentelen ja en ole todellisuudessa sairas. Kun sitten vihdoin pääsin lääkäriin, hän olisi halunnut ottaa minut sisään sairaalaan suoraan vastaanotolta. En voinut mennä sairaalapotilaaksi, kun kotona oli kaksi pikkulasta, joita naapuri hoiti  ollessani lääkärissä. Aviomieheni lähti samana päivänä matkalle, joka sinänsä oli tärkeä matka, mutta sitä olisi ehkä voinut siirtää. Jäin naapureiden hyväntahtoisuuden armoille. Lopulta joku heistä hälytti apua kunnalta, jolloin apuun tuli kodinhoitaja. Itse makasin sängyssä, koska kaikki turha liikkuminen oli kielletty.

Vierailija
19/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä naisten flunssa on pieni nuha ja miesten flunssa on kuoleman kielissä kamppailua.

Sellaiset miesvihat sitten voimaantuneella AV-mammalla.

Vierailija
20/27 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kuollut jos mieheni olisi luullut koronaa pikku flunssaksi, eikä olisi uskonut että kun sanoin että nyt on paha. Haluan sairaalaan.