Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri sai viime viikolla keskenmenon, nyt itkee jatkuvasti ikävää minulle

Vierailija
24.03.2017 |

En haluaisi olla ilkeä, mutta en jaksa kuunnella ruikutusta keskenmenostaan. Itse olen raskauden loppusuoralla ja supistuksia vähän väliä. Ymmärrän hyvin kaverin surun mutta tunnun olevan hänelle ainut tukipilari. Olenko kylmä jos jätän viesteihin vastaamatta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehno provo. Nyt synnytysopin perusteet lukuun, että seuraava olisi edes jotenkin kohdallaan.

Meinaatko, että eivät sairaalassa huomanneet kohtukuolemaa ennen synnytystä? Oliko ultrasta loppuneet paristot? :D

Vierailija
22/31 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet parhaat ystävykset, iloinneet siitä että lapsillanne on sitten niin pieni ikäero jne.

Saatat todellakin olla hänen ainoa tukipilarinsa. Yrittäisit edes asettua hänen asemaansa, voit tarvita tukipilaria joskus itsekin. Karma, tiedäthän.

oletteko ehkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos olet empaattinen ihminen (mitä et vaikuta aloituksen perusteella olevasi), niin tällöin toisen suru-uutiset voi ottaa hyvin raskaasti, mikä vaikuttaa jo omaan jaksamiseenkin. Lisäksi jos on hermoilevaa tyyppiä niin ehkä alkaa kehittelemään teorioita vastaavasta tapahtumasta itselle. Raskausaikana stressi ym. ei varmasti kovin hyväksi.

Mutta sinun suhtautumisesi kuitenkin kertoo ettet ole htvä ystävä saati empaattinen tälle ystävälle. Ai oikein toista viikkoa itkee. :-/ kuuntelisin ja jossakin kohtaa yrittäisin ehkä vihjaista, että voisi olla hyvä käydä jutttelemassa jossakin.

Vierailija
24/31 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla läheinen ystävä sinulle tai sitten olet tosi itsekeskeinen.

Vierailija
25/31 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ku omasi kuolisi kohtuun. Olisiko kiva ku ystäväsi ei jaksaisi jakaa suruasi kanssasi. Ei enään vastaisi sinulle?

Et ole hyvä ystävä.

Vierailija
26/31 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa ettei ap:n lapsen synnytys mene niinku strömsöössä, ehkä tuo sitten tajuaa.

Vierailija
27/31 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet. Lapseton ihminen luultavasti ei pystyisi yhtä hyvin "ymmärtämään" häntä, mutta sulle itsellesi on lapsi juuri tulossa?

Vaikka minä olen vela, yrittäisin lohduttaa ystävääni parhaani mukaan. En ole lasta kantanut, mutta suuria menetyksiä minäkin olen kokenut ja ystävän syvä suru tekisi myös minut hyvinsurulliseksi. Ai niin ja Ap, olet kylmä ihminen.

Vierailija
28/31 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se niin itkee? Eihän syntymätöntä lapsi ole mikään oikea lapsi, tai edes ihminen. Mikäli siis palstan aborttihulluja on uskominen.

Vierailija
29/31 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se niin itkee? Eihän syntymätöntä lapsi ole mikään oikea lapsi, tai edes ihminen. Mikäli siis palstan aborttihulluja on uskominen.

Niin, onhan alkuraskauden alkio ja lähes valmis, kohdun ulkopuolella selviävä vauva täysin sama asia. Että tota abortinvastustajien logiikkaa.

Vierailija
30/31 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi koki kohtukuoleman vain viikko sitten ja sä itsekin olet raskaana ja silti olet noin tunnekylmä häntä kohtaan. Ei helvetti mikä itsekeskeinen lehmä olet!

Vierailija
31/31 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP!!!