Kaveri sai viime viikolla keskenmenon, nyt itkee jatkuvasti ikävää minulle
En haluaisi olla ilkeä, mutta en jaksa kuunnella ruikutusta keskenmenostaan. Itse olen raskauden loppusuoralla ja supistuksia vähän väliä. Ymmärrän hyvin kaverin surun mutta tunnun olevan hänelle ainut tukipilari. Olenko kylmä jos jätän viesteihin vastaamatta?
Kommentit (31)
Olet ja lisäksi idiootti.
"Ymmärrän hyvin kaverin surun mutta tunnun olevan hänelle ainut tukipilari. "
Et selvästikään ymmärrä.
Tosin taisitkin olla vain tyhmä trolli.
Olet. Lapseton ihminen luultavasti ei pystyisi yhtä hyvin "ymmärtämään" häntä, mutta sulle itsellesi on lapsi juuri tulossa?
Luulisi raskaana olevan ymmärtävän paremmin...
Jos jätät vastaamatta niin joo, olet kylmä. Koita jotenkin ilmaista, että ehkä kaverisi pitäisi avautua jollekkin muulle kuin sinulle
No älä sitten ainakaan hänelle mene itse itkemään jos nyt lapsellesi käy jotain
Miten sun supistukset liittyy tähän? Olet kylmä.
Ymmärrän sekä sinua että ystävääsi. Serro hänelle, että toivot hänen saavan asiantuntevaa apua suruunsa.
Etsi netistä joku psykologin puhelinnumero, ja lähetä se hänelle. Kerro myös, että sinulla on juuri nyt omassa elämässäsi niin paljon uutta, ettet ihan kamalasti jaksa perheen ulkopuolisia asioita.
Enpä minä tunne olevani millään tavoin kylmä. Hautajaisiin en todellakaan aikonut mennä. Syystä että itse raskaana, maha pystyssä. Tuotan vain pahaa oloa kaikille. Muutenkin pitää ostaa vauvalleni vaatteita ja sänky silloin. Tässä on myös omat vauvajuhlat tulossa eikä jaksaisi synkistellä. No voin minä kyllä vastata puheluihin, mutta ne puhelut ovat pelkkää jatkuvaa itkua. Ap.
Ok, ap:n viimeisin viesti paljasti provoksi. Oma vauva sitä, oma vauva tätä, MINÄ olen raskaana, minäminäminä ja kummasti se vaatteiden osto menee juuri hautajaispäivälle (en tiennyt että myös keskenmenneet haudataan?).
Vierailija kirjoitti:
Enpä minä tunne olevani millään tavoin kylmä. Hautajaisiin en todellakaan aikonut mennä. Syystä että itse raskaana, maha pystyssä. Tuotan vain pahaa oloa kaikille. Muutenkin pitää ostaa vauvalleni vaatteita ja sänky silloin. Tässä on myös omat vauvajuhlat tulossa eikä jaksaisi synkistellä. No voin minä kyllä vastata puheluihin, mutta ne puhelut ovat pelkkää jatkuvaa itkua. Ap.
Hautajaiset? Siis kuinka pitkällä raskaus oli ennen keskenmenoa?
Jos tää nyt ei ole provo niin kaverisi on saanut keskenmenon todella myöhäisillä viikoilla jos hautajaisetkin pidetään.
Olet kylmä minä, minä ihminen!
Mieti jos sinun vauvasi kuolisikin kohtukuoleman nyt loppuvaiheessa. Älä vain ulise kenellekkään asiasta! Jokaisella meillä on aina omat asiamme elämässä. Useat meistä pystyy silti tukemaan myös ystäviään.
Oliko raskaus missä vaiheessa? Alussa, lopussa vai missä?
Vierailija kirjoitti:
Ok, ap:n viimeisin viesti paljasti provoksi. Oma vauva sitä, oma vauva tätä, MINÄ olen raskaana, minäminäminä ja kummasti se vaatteiden osto menee juuri hautajaispäivälle (en tiennyt että myös keskenmenneet haudataan?).
Jos haudataan, niin kyseessä on kohtukuolema eikä keskenmeno. Joten ap on provo, miten kehtaa provoilla tällaisella aiheella. Ap on kuvottava ihminen .
Vierailija kirjoitti:
Jos tää nyt ei ole provo niin kaverisi on saanut keskenmenon todella myöhäisillä viikoilla jos hautajaisetkin pidetään.
Mieti jos sinun vauvasi kuolisikin kohtukuoleman nyt loppuvaiheessa. Älä vain ulise kenellekkään asiasta! Jokaisella meillä on aina omat asiamme elämässä. Useat meistä pystyy silti tukemaan myös ystäviään.
Eipä ole provo. Rv32 synnytti kuoleen vauvan. Vauva ei potkinut eikä liikkunut. Sitten paljastui ,että oli kuollut kohtuun :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos sinun vauvasi kuolisikin kohtukuoleman nyt loppuvaiheessa. Älä vain ulise kenellekkään asiasta! Jokaisella meillä on aina omat asiamme elämässä. Useat meistä pystyy silti tukemaan myös ystäviään.Eipä ole provo. Rv32 synnytti kuoleen vauvan. Vauva ei potkinut eikä liikkunut. Sitten paljastui ,että oli kuollut kohtuun :(
No hehheh.
Btw, näin jatkoa ajatellen kannattaa muistaa, että keskenmeno ja kohtukuolema ovat kaksi täysin eri termiä. Rv. 22 asti puhutaan keskenmenosta, sen jälkeen tapahtuvaa nimitetään kohtukuolemaksi. Mutta josko et enää röllaisi tällä aiheella.
Olet kylmä.