Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?
Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.
Kommentit (375)
Maraboun minttukrokanttisuklaa -arjen luksusta <3
Ostin kauan himoitsemani Jeffree Starin Beauty Killer -luomiväripaletin ja Skin Frostin. <3
Aika moni on näemmä ostanut michael korssin laukun..
Keitin iltapalaksi riisipuuroa. Rahallisestihan se on iltapala halvimmasta päästä, vaikka ostin oikein sitä Kiehu-maitoa, mutta työmääränsä vuoksi harvinaista herkkua. :)
Aino jäätelö. Minulla on harvoin varaa ostaa itselleni mitään herkkuja ja jos ostan esim. jäätelöä, niin se on yleensä jotain selkeästi halvempaa laatua kuin tuo 3.9 euroa maksanut vajaa litran purkki.
Noin kuukausi sitten ostin itselleni kaupasta uuden viherkasvin nimeltä rahapuu. Olen haaveillut sellaisesta pitkään ja kun sellainen tuli vastaan, niin päätin ostaa sen.
Miehelläni ja minulla oli 5-vuotispäivä, ja ostin sen kunniaksi suuren liljankukan maljakkoon. Maksoi 7 euroa, mutta on se sen arvoinen, kaunis kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoliput Santa Martaan. Tultiin ystävien kanssa viikonlopuksi surffaamaan. En ole surffannut vuosiin. Täällä on jo 30°c vaikka on vasta aikainen aamu. M29 ja latino
Ps. Naapurista kuuluu "Quiero que me cojas!" He ovat valvoneet koko yön 😳
Voisiko meillä olla salainen panosuhde? ;)
Mamacita! Sorry, mutta mun on pakko kieltäytyä 😘 M29 ja latino
Taitaa olla niin ettei M29 latinokaan ole enää kiinnostunut suomalaisista akoista kun on kolombialaista naista on tarjolla. Toi on muuten aika tavallinen loppu naisille jotka vierailevat Kolombiassa, paikallisia miehiä ei kertakaikkiaan kiinnosta kun ulkomaalaiset naiset on niin rumia.
Ja kylläpä suomalaiset naiset on sitten luusereita. Ei muuta kun kuulevat että on joku ulkomaalainen kyseessä niin heti epätoivoisesti pitää keskustelupalstallakin ruveta vonkaamaan,.
No no. Kolumbian naiset ovat kyllä uskomattoman kauniita, mutta suomalaiset ovat kauniita myös. Erityisesti suomalaisten kiehtovan vahvat kasvonpiirteet. Vau! Jos olisin sinkku niin voisin hyvinkin olla kiinnostunut suomalaisista naisista. Nyt olen onnellisesti parisuhteessa (ja isä myös), eikä siihen sovi salaiset panosuhteet, ei suomalaisten eikä kolumbialaisten kanssa.
Ja tuohon vonkauskommenttiin: mitään ei voi saada, jos ei uskalla edes yrittää! M29 ja latino
Iso tulppaanikimppu ihan itseäni varten. Ei edes vieraita tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Keitin iltapalaksi riisipuuroa. Rahallisestihan se on iltapala halvimmasta päästä, vaikka ostin oikein sitä Kiehu-maitoa, mutta työmääränsä vuoksi harvinaista herkkua. :)
Et sitten kypsytä vesihauteessa.
Ostin lähikaupasta kaksi halpaa ruukkunarsissia, siis KAKSI. Köyhällä on pienet ilot.
Kymmenen kerran sarjakortin hierontaan. Tuntuu ihanan luksukselta, vaikka yläselkäni hierontaa tarvitseekin.
Ostin kaiuttimet, joista tuli maksettavaa noin 10t€. Kaikki kuulostaa niistä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Moet skumppaa ja selektiivisiä meikkejä
Muistithan myös ladata näistä asetelmallisen kuvan instagramiin?
P.s. kyseessä on shampanja, ei skumppa (skumvin, kuohuviini)
Tarkemmin samppanja.
Samppanjat ovat kyllä kuohuviinejä, mutta kaikki kuohuviinit eivät ole samppanjoita.
Tää se jaksaa aina huvittaa, kun muka kulinaristit pitävät shampanjaa jonain kuohuviiniä hienompana, vaikka kyseessä on vain tietyltä alueelta kotoisin oleva kuohuviini.
Samppanja on moninkertaisesti kalliimpaa. Millä sen selität?
Tuo on yhtä järkevä kysymys, kuin että miten miten mersu voi olla moninkertaisesti kalliimpi kuin auto. Mersu on vain yhdenlainen auto, shampanja on tietyssä Ranskan maakunnassa tuotettu kuohuviini.
Samppanjan hinta on kuohuviiniä reilusti kalliimpi raaka-aineiden, työmäärän ja tilojen takia. Samppanjan laadukas valmistus (rypäleet poimitaan käsin, pulloja kierretään pari sataa kertaa käsin kellaroinnin aikana) tuntuu myös suussa upeana makuna ja pieninä, runsaina kuplina. Ylellisyysjuoma ei sittenkään tunnu niin arvokkaalta, kun tietää kuinka paljon vaivaa yhden samppanjapullollisen eteen on nähty.
Hinta ja laatu tuppaavat kulkemaan käsi kädessä. Jos ei joku erota shampanjaa ja halpiskuoharia tai Mersua ja Dusteria, niin sitten tietysti kannattaa pysyä halpistuotteissa. Itse mieluummin ostan vähemmän ja parempaa.
Boikotti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ostin MK laukun... 295e.
Michael Kors laukut tehdään koirannahasta, että onnea vaan hankinnallesi :-(
Ei tehdä, vaan ne ovat tismalleen samaa italialaista kestäväksi päällystettyä saffianonahkaa mitä mm. Prada käyttää laukuissaan, ja Pradat maksavat vähintään tonnin enemmän.
Sen sijaan luksusmerkki Hermes pääsi otsikoihin siitä miten kohtelee krokotiilinpoikasia joista tekevät laukkunsa eli kiskaistaan nahat vaan niiden päältä eläviltä, ja jätetään raadot kitumaan! Sitten myyvät niitä rääkkäyslaukkuja 20 000 euron hintaan rikkaille.
Otin hiustenleikkuun yhteydessä ripsien ja kulmien kestovärjäyksen. Yleensä räpellän itse, mutta toisen tekemänä tuntui luksukselta ja onnistuikin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Moet skumppaa ja selektiivisiä meikkejä
Muistithan myös ladata näistä asetelmallisen kuvan instagramiin?
P.s. kyseessä on shampanja, ei skumppa (skumvin, kuohuviini)
Tarkemmin samppanja.
Samppanjat ovat kyllä kuohuviinejä, mutta kaikki kuohuviinit eivät ole samppanjoita.
Tää se jaksaa aina huvittaa, kun muka kulinaristit pitävät shampanjaa jonain kuohuviiniä hienompana, vaikka kyseessä on vain tietyltä alueelta kotoisin oleva kuohuviini.
Samppanja on moninkertaisesti kalliimpaa. Millä sen selität?
Merkki on markkinointikikka. Ei tae laadusta.
Fiskarsin x27 halkomiskirveen. Oma x17 ei pystynyt kunnolla 50 cm pölkkyihin.
Ostin neilikoita