Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelen yliopistossa ja muutamat naisopiskelijat PELKÄÄ minua. Mitä voin tehdä sille?

Vierailija
23.03.2017 |

Tiedekunta on pieni ja syksyllä aloitti hiukan yli 10 ihmistä joista neljä oli naisia. Ensimmäisen jakson aikana tervehdittiin toisillemme ja kaikki vaikutti hyvältä. Minulla ei ollut näille naisille mitään varsinaista asiaa enkä siis lähestynyt heitä mitenkään. Joskus ensimmäisen jakson lopussa kaikki neljä lakkasi tervehtimästä oma-aloitteisesti ja pian minäkin lopetin.
Kukaan niistä ei istu minun lähelle luennoilla, lukusalissa tai ruokalassa jos ne saapuu kun olen paikalla ja ne selvästi kokee lästäoloni ahdistavana. Ne PELKÄÄ minua. Voinko tehdä sille jotain.?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat eri tuloksen, loogista on että pitää toimia toisin.

Aloita sillä, että tervehdit heitä ja katsot silmiin kun niin teet. Aamulla sanot huomenta, muuten pitkin päivää moi, tai nyökkäät. Kun otat tämän tavaksi joka aamu, he tottuvat siihen ja alkavat moikata sinulle. Jos pystyt, yritä jossain vaiheessa hymyillä samalla lyhyesti. Ei heti tarvitse, kun jotenkin mulle jäi kuva, ettei se ole sulle luontaista.

Kun ootte tottuneet tervehtimään puolin ja toisin, lavenna sitä repliikeillä "oliko hyvä viikonloppu" tai "satoipa siellä kauheasti/ hieno ilma, harmi olla sisällä" niin he voivat vastata siihen jotain. Ja hymyillä.

Näillä pääset jo pitkälle.

Yritä opetella heidän nimet, ja erottamaan heidät toisistaan.

Kun he vastaavat sinulle, yritä muistaa siitä jotain, esim kuka puhui koirastaan, kuka pyöräilee jne.

Tällä jo pitäisi pärjätä pitkälle.

Vierailija
22/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 korjaa *vika* ei välttämättä ole sinussa

Aurinkoista opiskelupäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on että naiset ja miehet juttelevat toisilleen vain ja ainoastaan saadakseen seksiä.

Työasioista, harrastuspuuhasteluista, politiikasta tai säästä puhuminen vain puhumisen vuoksi on tyhjää mt illuusiota.

Joudut valitettavasti hyväksymään sen että tytöt eivät näe sinua potentiaalisena parittelukumppanina eivätkä siksi käytä energiaa kaveri-illuusion luomiseen ja torppaavat pyrkimyksesi pukille pääsystä tällaisella laillisella ignooraus syrjinnällä.

Hyvää siinä on se että tuskin muutut mustasukkaiseksi kun huomaat heidän valinneen toisia uroksia siitosharjoittelijoiksi.

Vierailija
24/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joskus jotain muutakin päälle ettei aina samaa binladen -kaapua. Parrankin voisit ajaa joskus.

Vierailija
25/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita joskus jotain muutakin päälle ettei aina samaa binladen -kaapua. Parrankin voisit ajaa joskus.

Kalashnikov on myös hyvä jättää luentojen ajaksi kaappiin. 

Vierailija
26/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat tietenkin että vihaat naisia, etkä alennu edes puhumaan heille.

Vierailija
27/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tiedekunnassa, jossa oli vain muutama mies. Mua jännitti, että miehet haluaa olla enemmän kuin kavereita jos lyöttäyttyivät mun seuraan vaikka käyttäytyivät hyvin ja olivat kivoja. Jännitti että muut opiskelijat ajattelisivat pahaa minusta. Vika oli tietysti ihan mun omassa päässä ja omissa (vanhoissa yliopiston ulkopuolisissa) kavereissa, jotka usein syyttivät flirttailemisesta jos hymyilin ja olivat vihaisia jos heidän ihastuksensa yrittikin iskeä minua. Opiskelukaverisi eivät varmaan ole näin vainoharhaisia!

Viestit käytökselläsi ettet halua seuraa. Mene rohkeasti mukaan. Tuppaudu mukaan keskusteluihin. Mene luokkaan ja ruokslaan viimeisten joukossa ja istu jonkun viereen ja viritä tyhjänpäiväistä keskustelua vaikka opinnoista, kahvista... mistä vain. Tai yritä aloittaa alusta. "Niin mehän ei oikeastaan juteltu viime jaksolla... mä oon xxx (jos eivät tiedä nimeäsi)... pitääpä liittyä seuraan useammin tms"

Nuoret naiset myös päättelevät hölmöjä asioita vaatetuksesta. Leijona-riipus=persu rasisti, pitkätukka hevarihuppari=äijämäisiä ajatuksia ja pitää naisten juttuja hömpötyksenä jne. Kestää aikansa kasvaa näistä ajatuksista ulos.

Aluksi on parasta myötäillä keskusteluissa. Jos naiset puhuvat kynsilakasta, älä poistu keskustelusta, kysy vaikka jotain aiheen läheltä "kumpi parempi kynsille, sakset vai viila?" kyllä keskustelu kohta kääntyy toiseen suuntaan.

Itse päädyin 98% miesvaltaiselle alalle. Eikä minulla ole oikein mitään yhteistä näiden miesten kanssa. Mutta pitää vaan yrittää! Silmänruoka, kuuma kissa, istu sedän polvelle, käyttäisit enemmän mekkoja, blondivitsit yms. ovat seitsemässä vuodessa loppuneet.

Vierailija
28/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja niihin auto tai formulakeskusteluihin, jotka ei kiinnosta pätkääkään, oon aina silti sanonut jotain tyhjänpäiväistä. Kovaa joituu pinnistelemään, että jotakin keksii. Se on sosiaalisten suhteiden rakentamista ja pakollinen osa työelämää.

Vierailija
29/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uudestaan tervehtiminen!

Jos puhut naisista rumasti poikaporukoissa... Saaks siltä pillua? Kato mikä perse! Panin sitä muijaa vessassa... Niin lopetapa heti. Pikkulinnut kertoo nää hölmöjen jutut eteenpäin ja naiset todella halveksivat näitä tyyppejä.

Vierailija
30/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tapahtuiko ensimmäisen jakson aikana jotain? Heititkö ehkä omasta mielestäsi hyvää läppää naisista tms?

Ei. Minulla ei ollut niille asiaa enkä sanonut niille mitään.

No se voi olla syy. 

Jep. Eli tätä ei voi mies voittaa:

Otitko kontaktia -> siinä syy

Et ottanu kontaktia -> siinä syy

Ei kannata täällä kysyä, täällä kaikki kääntyy miehen viaksi. Jos mitään omistusta ei ole tapahtunut, veikkaan et kyseessä on sellanen pikkusieluisten juoruporukka, jossa joku on keksinyt vaan jostain kumman syystä susta jotain inhottavaa sanottavaa ja noin se sit näkyy. Ei kukaan uskalla tehdä muutakaan. Kuulostaa ihan yliopistokiusaamiselle

Vierailija
31/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita uudestaan tervehtiminen!

Jos puhut naisista rumasti poikaporukoissa... Saaks siltä pillua? Kato mikä perse! Panin sitä muijaa vessassa... Niin lopetapa heti. Pikkulinnut kertoo nää hölmöjen jutut eteenpäin ja naiset todella halveksivat näitä tyyppejä.

Jännä et naiset kertoo itse aika ronskeja juttuja. Ja jos ei omista tai naispuolisista tutuista, ni sit miespuolisista ystävistä kuka teki bileissä mitäkin ja kenen kanssa. Termit on just tuollaisia ku sulla.

T. Yliopistossa istun näiden tulevaisuuden toivojen seurassa jatkuvasti

Vierailija
32/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa et täällä ei otetan edes huomioon sitä mahdollisuutta et ne naiset vois olla ilkeitä paskoja. Se on ihan mahdollista. Ei ap:ssa ole välttämättä mitään vikaa.

Vierailija
33/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katkera kirjoitti:

Fakta on että naiset ja miehet juttelevat toisilleen vain ja ainoastaan saadakseen seksiä.

Työasioista, harrastuspuuhasteluista, politiikasta tai säästä puhuminen vain puhumisen vuoksi on tyhjää mt illuusiota.

Joudut valitettavasti hyväksymään sen että tytöt eivät näe sinua potentiaalisena parittelukumppanina eivätkä siksi käytä energiaa kaveri-illuusion luomiseen ja torppaavat pyrkimyksesi pukille pääsystä tällaisella laillisella ignooraus syrjinnällä.

Hyvää siinä on se että tuskin muutut mustasukkaiseksi kun huomaat heidän valinneen toisia uroksia siitosharjoittelijoiksi.

What the fuck? Meillä ainakin syntyi opiskeluaikoina ryhmässä pari ja edelleenkin molempia osapuoli kiinnosti keskustella muiden kanssa ja itse asiassa oltiin todella tiivis ryhmä koko opiskeluajan ja meillä oli hemmetin hauskaa. Käy niin sääliksi teitä jotka näette ihmiset vain ja ainoastaan seksivälineinä.

Vierailija
34/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tässä on taas kaikki vetovastuu miehen harteilla?

Mikä vetovastuu?

Ne tytöt on ehkä menneet sinne ihan vaan opiskelemaan. Sellaisiakin tyttöjä on (itse asiassa suurin osa) jotka menee yliopistoon opiskelemaan itselleen tutkinnon, ei etsimään poikaystävää tai edes uusia parhaita kavereita.

Varmaan tarkoitettiin vetovastuuta yleisestä ilmapiiristä? Kyse on hyvin tiiviistä porukasta. Selvää on, että tuollainen vaikuttaa koko porukkaan. Kyllä työelämässäkin täytyy tulla toimeen eri ihmisten kanssa. Vastuu on kaikilla, mut koska ap:ta häiritsee tämä, niin ap:n täytyy varmaan ottaa asia jollain tavalla puheeksi

Vierailija
35/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä haiset.

Apua, tää on niin hyvä & kova! Siis ihan oikeastikin syy voi olla tässä, siis osasyy, ja siihen päälle puhumattomuus ja jonkinlainen tylyys.

Mua ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä miten ihmiset ei tajua että ne haisee. Tai siis, ehkä sitä ei sit vaan jotenkin itse tajuakaan, mutta sanotaanko nyt näin että jos et käytä deodoranttia, peseydyt kerran viikossa, ja peset vaatteesi ehkä kerran kuussa, niin sinä haiset. Et välttämättä hielle (hien eritys on jokaisella erilaista) mutta sellaiselle tunkkaiselle ihorasvalle ja hilseelle ja lialle. Oikeasti ihmiset, kun liikutte ihmisten ilmoilla niin peseytykää 4 päivän välein vähintään (ja hiukset pestään shampoolla ja kainalot saippualla), tuulettakaa ahkerasti vaatteitanne, vaihtakaa puhtaat kalsarit ja sukat kerran päivässä, puhdas aluspaita saman neljän päivän välein, ja housut ja päälipaita pitää pestä vähintään kahden viikon välein.

Tsemppiä!

Vierailija
36/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla he selvästi pelkäävät?

Vierailija
37/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini ei enää moikkaa minua joka päivä. Luuleeko se että olen sarjamurhaaja? :/

Itsekin pelkään, että tietääkö. 

Vierailija
38/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo haittaa sinua jos teillä ei ole mitään puhuttavaa? Kyllähän se tuntuu oudolta jos toinen yrittää ottaa kontaktia, vaikka tapaamiset aina päättyvät vaivaannuttavasti. Sitä alkaa miettimään, että onko tuo ihan päästään terve, kun haluaa tällaisia kohtaamisia järjestää.

Kyllä minäkin ensimmäisenä päivänä lähdin yhden naisen kanssa samaa matkaa yliopistolta, juteltiin ja meillä oli hauskaa. Seuraavana päivänä emme kuitenkaan puhuneet mitään ja nainen vaikutti ehkä jopa hieman suuttuneelta siitä, että en huomioinut häntä enää. Se sitten jäi kokonaan, enkä muistaakseni jutellut tuolle naiselle enää kertaakaan opiskelujen aikana. Syy miksi en hänelle jutellut oli se, että minusta meillä oli pientä flirttiä ilmassa ja minä seurustelin. Toisekseen minulle tuli jo ensimmäisenä päivänä hyvä porukka, joten en oikein edes tajunnut huomioida häntä. 

Vierailija
39/41 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä haiset.

Apua, tää on niin hyvä & kova! Siis ihan oikeastikin syy voi olla tässä, siis osasyy, ja siihen päälle puhumattomuus ja jonkinlainen tylyys.

Mua ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä miten ihmiset ei tajua että ne haisee. Tai siis, ehkä sitä ei sit vaan jotenkin itse tajuakaan, mutta sanotaanko nyt näin että jos et käytä deodoranttia, peseydyt kerran viikossa, ja peset vaatteesi ehkä kerran kuussa, niin sinä haiset. Et välttämättä hielle (hien eritys on jokaisella erilaista) mutta sellaiselle tunkkaiselle ihorasvalle ja hilseelle ja lialle. Oikeasti ihmiset, kun liikutte ihmisten ilmoilla niin peseytykää 4 päivän välein vähintään (ja hiukset pestään shampoolla ja kainalot saippualla), tuulettakaa ahkerasti vaatteitanne, vaihtakaa puhtaat kalsarit ja sukat kerran päivässä, puhdas aluspaita saman neljän päivän välein, ja housut ja päälipaita pitää pestä vähintään kahden viikon välein.

Tsemppiä!

Täh?

Nuori mies - suihkuun joka päivä ja myös kalsarit sukat ja paita vaihtoon päivittäin !

Vierailija
40/41 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tänään eikä niiltä saa ulos kun sitä vaivalloista, vaimeaa tervehdystä.