Ikäsi ja kuinka usein sua yritetään iskeä edes seksiseuraksi
Kommentit (24)
37, aviomies vonkaa hyvällä menestyksellä viikottain ;)
58, päivittäin tai lähes päivittäin. Olen mies.
N51, ei ole koskaan yritetty iskeä tai sitten en tunnista iskuyrityksiä.
37 N ja vähintään kerran viikossa, useimmin seksiseuraksi, melko usein parisuhdemielessä.
Naimisissa olen. Yritykset tapahtuvat ihan arkisissa tilanteissa, töissä, lasten harrastuksissa, kaupassa, uimahallissa jne.
En tiedä miksi, olen ihan peruspirkon näköinen. Varsinkin nyt kevään tulon huomaa villiintyneistä miehistä, tuntuvat olevan kovinkin kiimoissaan.
Baarissa joka kerta kun sinne eksyn eli about joka toinen viikko. Deittipalstoilla ehkä muutaman kerran viikossa. Mutta sitä päivää edelleen odottelen että joku noista haluaisi muutakin kuin seksiseuraa :(
N32
Mies, 38 ja noin kerran kuukaudessa.
Ei kyllä kauhean usein seksiseuraksi vongattu ole. Edes nuorena ja hoikkana ja nättinä. Mä näytän niin kiltiltä tytöltä, et miehet yleensä haluaa ennemmin suojella mua ku vaan panna.
47 ja ei enää vuosikausiin, ei edes oma mies. Jos joku vonkaisi niin olisin mukana saman tien.
En kyllä ole huomannut moista sen jälkeen kun olen lakannut käymästä edes kerran vuodessa jossain yökerhossa, eli en ole lähellä valomerkkiä kenenkään epätoivoisen viimeinen oljenkorsi. Kyllä jotkut joskus flirttailee, mutta ei se tarkoita että haluaisi mun kanssa seksiä. Jos en olisi naimisissa niin kyllä oli alapää jo kasvanu umpeen.
N42
Mietin, ettei koskaan... mutta kait kolme kertaa. Kun olin tosi nuori, niin joku humaltanut nelikymppinen nainen baarissa tuli iskemään ja ällöttää vieläkin muistella, sitten joku nainen luuli mua joksikin nimekkääksi henkilöksi, en tajua sitä juttua, ehkä halusivat keppostella... ja sitten homoseksuaali yritti tulla iskemään kerran. Kaikki absurdeja ja outoja tilanteita, sekä lievästi epämukavia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kauhean usein seksiseuraksi vongattu ole. Edes nuorena ja hoikkana ja nättinä. Mä näytän niin kiltiltä tytöltä, et miehet yleensä haluaa ennemmin suojella mua ku vaan panna.
Ap kysyikin "iskeä, edes seksiseuraksi". Sinua ei siis ole koskaan yritetty iskeä?
N57, enpä ole huomannut viime vuosina. Viimeisestä selkeästä yrityksestä jo kymmenisen vuotta. Mies tuli samalla junalla kanssani, lähti kävelemään yhtä matkaa, koko ajan jutteli kuinka ihana olen. Lopulta minun piti hieman harhauttaa häntä, ettei osannut kotiovelleni.
34, joka kerta kun baariin erehdyn ilman miestä.
Ei koskaan.
Mies 32, parisuhteessa
36, ei ikinä. Voi johtua ainakin osaltaan siitä, kun en käy missään.
Vierailija kirjoitti:
47 ja ei enää vuosikausiin, ei edes oma mies. Jos joku vonkaisi niin olisin mukana saman tien.
Annatko pillua?
57. Aina kun menen baariin yksin. En edes mene kuin silloin jos jaksan häätää pois tai toisinaan heittää kilteille kohteliasta läppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyikin "iskeä, edes seksiseuraksi". Sinua ei siis ole koskaan yritetty iskeä?
On yritetty iskeä, mutta yleensä ei vain seksiseuraksi. Joka kerta ku baariin menee niin kyllä siellä jotain lähestymisia tulee.
34, ei vielä ole vongattu.