Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö jtn outoa mistä kukaan ei tiedä?

Vierailija
22.03.2017 |

Listataan tänne..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön salaa herkkuja

Vierailija
2/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itsekseni pitkiä, syvällisiä keskusteluja menneisyydestäni. Terapiaa ilman terapeuttia, tosi loistava olo aina jälkeenpäin.

Syön salaa paaaljon herkkuja... Toisten seurassa en pysty syömään mitään epäterveellistä. Otan kyllä vierailla keksin/pullan jos oikein tarjotaan, mutta senkin syöminen ahdistaa.

Tanssin siivotessani. Ei siis mitään pientä hetkutusta vaan oikein kunnon reivit! Jos verhot unohtuisivat auki, naapurit luulisivat että kouristelen.

Vierailija
4/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tanssin siivotessani. Ei siis mitään pientä hetkutusta vaan oikein kunnon reivit! Jos verhot unohtuisivat auki, naapurit luulisivat että kouristelen."

Päivän naurut!

Vierailija
5/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lakanoiden reunoja. Iltaisin kun makaan sängyllä ja yritän nukahtaa, laitan lakanan reunan kynnen väliin ja vedän edestakaisin. Ohuet lakanat on ihania. Eräänlaista aistiärsykkeiden hakemistahan tämä on. Olen pienestä lapsesta asti harrastanut tätä. Luultavasti on jotain autistisia piirteitä. Vääränlaiset lakanat, ne joissa on käännetty ja ommeltu ne reunat, laitan eteenpäin. Mun lakanoissa pitää olla se koneellinen päättely, muunlaisissa en kykene nukkumaan. :D 

Vierailija
6/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tällaisa palstoja.

Vierailija
7/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt niin outoa, mutta norossa tai muussa taudissa. Pikemminkin oireiden lievennettyä tykkään tartuttaa tautia eteen päin.

Olen monta kertaa tehnyt niin, että ripuloinnin jälkeen olen sotkenut tarkoituksella sormeni siihen ja pyyhkäissyt vain ulkoiset ripulit pois ja jättänyt kädet tietenkin pesemättä.

Olen sen jälkeen lähtenyt kaupaan ja pyöritellyt kädessä omenoita ja muita hedelmiä ja vihanneksia.

Eli ripuliin sotketuilla käsillä.

Olen tehnyt tätä monessa kaupassa.

Paikkakuntaa en kerro. Pk seudulla kuitenkin.

Enpä ole vähään aikaan päässyt tartuttelemaan, kun ei ole tautia ollut :)

Saatan myös tahallaan pyyhkäistä myös lasten keinuja ja kiipeilytelineitä, kaiteita ja oven kahvoja.

Jos mietit että onko tuo outoa, niin ei ole, vaan täysin sairasta. Annas kun arvaan, että olet mielenterveys-case...

Vierailija
8/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut todella ujo. Siksi mietin usein sanomisiani etukäteen ja mitä minulta mahdollisesti voitaisiin kysyä. Haluan olla spontaanimpi ja vastata miettimättä. Joskus myös juttelen itsekseni kuin keskustelisin jonkun muun kanssa, vaikka se olenkin "vain" minä itseni kanssa. Käytän "valmiiksi mietittyjä kommentteja" usein keskustelun avaamisessa, koska osaan tarttua toisten sanomiin juttuihin ja kehittää niistä lisää sanottavaa.

Lasken myös sanoja lukiessani - viisi sanaa kerrallaan. Kutsun sitä pasianssin pelaamiseksi ja pasianssi menee läpi jos lukemani teksti päättyy viidenteen sanaan. Saan siitä mielihyvää. Joskus huijaan ja poimin esim. sarjakuvalehden viimeiseltä sivulta sanan "loppu", mikäli tarinan viimeinen sana on neljäs sana. Mikäli tekstissä on erikoismerkkejä tai numeroita, niin niille olen luonut omat "lukumäärät". Tarkoitan lähinnä @, %, & tai Copyright-merkkejä. Lyhenteet taas lasken tuplana - esim. ns. "niin sanottu" on neljä sanaa.

Vierailija
9/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittelen illalla ennen nukahtamista tarinoita päässäni. Fantasiaa, satuja, romansseja, suuria tragedioita. En siis kirjoita ollenkaan, mielessäni vain kehittelen näitä. Mukava nukahtaa tällä tavoin!

Vierailija
10/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun itsekseni pitkiä, syvällisiä keskusteluja menneisyydestäni. Terapiaa ilman terapeuttia, tosi loistava olo aina jälkeenpäin.

Syön salaa paaaljon herkkuja... Toisten seurassa en pysty syömään mitään epäterveellistä. Otan kyllä vierailla keksin/pullan jos oikein tarjotaan, mutta senkin syöminen ahdistaa.

Tanssin siivotessani. Ei siis mitään pientä hetkutusta vaan oikein kunnon reivit! Jos verhot unohtuisivat auki, naapurit luulisivat että kouristelen.

Täysin samaa täällä poislukien tuo siivous! Minä käyn terapiakeskusteluja yksinäni siivotessa.

Vierailija
11/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään outoa. Vaikea listata mitä näkee.

Vierailija
12/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kyllä muutama tietää, mutta dippaan popkorneja kokiksessa. Hyvältä maistuu!

Vierailija
13/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehittelen illalla ennen nukahtamista tarinoita päässäni. Fantasiaa, satuja, romansseja, suuria tragedioita. En siis kirjoita ollenkaan, mielessäni vain kehittelen näitä. Mukava nukahtaa tällä tavoin!

Minä teen tätä samaa, kun on tylsää niin muutenkin. Tosin mielikuvitus on karissut teiniajoista, ja nyt luen välillä kirjoja vaihteluksi ja uusien ideoiden saamiseen omiin tarinoihin.

Vierailija
14/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt niin outoa, mutta norossa tai muussa taudissa. Pikemminkin oireiden lievennettyä tykkään tartuttaa tautia eteen päin.

Olen monta kertaa tehnyt niin, että ripuloinnin jälkeen olen sotkenut tarkoituksella sormeni siihen ja pyyhkäissyt vain ulkoiset ripulit pois ja jättänyt kädet tietenkin pesemättä.

Olen sen jälkeen lähtenyt kaupaan ja pyöritellyt kädessä omenoita ja muita hedelmiä ja vihanneksia.

Saatan myös tahallaan pyyhkäistä myös lasten keinuja ja kiipeilytelineitä, kaiteita ja oven kahvoja.

Jos olet aivan tosissasi eli hyvin sairas ihminen, niin muutama seikka. Noro-virus voi olla vauvalle tai taaperolle henkeä uhkaava tila, joka vaatii sairaalahoitoa (tiputus). Itse jouduin vatsataudin takia sairaalaan kuusivuotiaana. Vanhuksilla tai pitkäaikaissairailla (syöpä tms.) vakava suolistoinfektio voi johtaa kuolemaan.

Muillakin nämä taudit aiheuttavat paljon haittaa ja sairaspoissaoloista johtuvia kustannuksia, jotka yritykset ja yhteiskunta eli me kaikki maksamme. Sinunkin terapiaasi, jota varmasti tarvitset kipeästi, jäisi enemmän veroeuroja, jos sairastaisimme vähemmän.

Mutta joo, olet todella häiriintynyt.

Vierailija
15/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kyllä muutama tietää, mutta dippaan popkorneja kokiksessa. Hyvältä maistuu!

Minä taas ranskalaisia pehmikseen. Olen "tartuttanut" tavan myös mieheeni ja teini-ikäisiin lapsiimme.

Vierailija
16/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus harvoin itseä palkitakseni, yksikseni valmislihapullia kylminä suoraan pussista ja dippaan niitä kermaviili-dippijauhe-seokseen. Miten voikin salaherkkuna olla niin mainiota....

Vierailija
17/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kävellessä mulla on tapana - tai oikeastaan se on pienimuotoinen pakkomielle - muodostaa sanoja autojen rekkareista. Tyyliin jos se on GLF, sana on Golf-virta tai joku EGP on Egon Pönkitys....parhaita ovat sellaiset, jotka tulee ihan salama mieleen. Aika monesti töihin kävellessä tulee vastaan FKR, eli Fakiiri. Omistaja asunee saman kadun varrella tai on töissä lähistöllä.

Vierailija
18/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täsmälleen sama tapa!! :)

Vierailija
19/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle <3 syön tässä samalla ja arvaa menikö ruokahalu..

Vierailija
20/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää sanoa tämä ääneen vaikka kukaan tässä maailmassa sitä ei tiedä.. mä rrrrraaaaaakastan syödä kylmiä nakkeja! Voin vetää ihan kevyesti kilon kerralla.

Jos mieheni niitä ostelee katselen kainoten viereltä ja päässäni kuuluu oih.. maistusi. Mutta en halua että kulaan tästä mitään tietää. Yksin niitä salaa ostan ja jos olen yksin voi syödä koko viikonlopun vaan nakkeja! 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme