Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö jtn outoa mistä kukaan ei tiedä?

Vierailija
22.03.2017 |

Listataan tänne..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt niin outoa, mutta norossa tai muussa taudissa. Pikemminkin oireiden lievennettyä tykkään tartuttaa tautia eteen päin.

Olen monta kertaa tehnyt niin, että ripuloinnin jälkeen olen sotkenut tarkoituksella sormeni siihen ja pyyhkäissyt vain ulkoiset ripulit pois ja jättänyt kädet tietenkin pesemättä.

Olen sen jälkeen lähtenyt kaupaan ja pyöritellyt kädessä omenoita ja muita hedelmiä ja vihanneksia.

Eli ripuliin sotketuilla käsillä.

Olen tehnyt tätä monessa kaupassa.

Paikkakuntaa en kerro. Pk seudulla kuitenkin.

Enpä ole vähään aikaan päässyt tartuttelemaan, kun ei ole tautia ollut :)

Saatan myös tahallaan pyyhkäistä myös lasten keinuja ja kiipeilytelineitä, kaiteita ja oven kahvoja.

jumalauta sä olet päästäs pimee!!!

Vierailija
22/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki räänsyöjät? Yleensä tällaiset ketjut täyttyvät heti räkäänsä mussuttavista mammoista :D

Itse tanssin salaa kylppärissä, käyn keskusteluja päässäni ja elän mielessäni aivan eri elämää. Katselin toiselle minälleni Pinterestistä hius- ja vaatetyylejä sekä asuntoja, sisustuksia ja puutarhoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä ollenkaan

Vierailija
24/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt niin outoa, mutta norossa tai muussa taudissa. Pikemminkin oireiden lievennettyä tykkään tartuttaa tautia eteen päin.

Olen monta kertaa tehnyt niin, että ripuloinnin jälkeen olen sotkenut tarkoituksella sormeni siihen ja pyyhkäissyt vain ulkoiset ripulit pois ja jättänyt kädet tietenkin pesemättä.

Olen sen jälkeen lähtenyt kaupaan ja pyöritellyt kädessä omenoita ja muita hedelmiä ja vihanneksia.

Eli ripuliin sotketuilla käsillä.

Olen tehnyt tätä monessa kaupassa.

Paikkakuntaa en kerro. Pk seudulla kuitenkin.

Enpä ole vähään aikaan päässyt tartuttelemaan, kun ei ole tautia ollut :)

Saatan myös tahallaan pyyhkäistä myös lasten keinuja ja kiipeilytelineitä, kaiteita ja oven kahvoja.

jumalauta sä olet päästäs pimee!!!

Ruskean talollisen metodi.

Vierailija
25/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla kävellessä mulla on tapana - tai oikeastaan se on pienimuotoinen pakkomielle - muodostaa sanoja autojen rekkareista. Tyyliin jos se on GLF, sana on Golf-virta tai joku EGP on Egon Pönkitys....parhaita ovat sellaiset, jotka tulee ihan salama mieleen. Aika monesti töihin kävellessä tulee vastaan FKR, eli Fakiiri. Omistaja asunee saman kadun varrella tai on töissä lähistöllä.

Mäkin teen tätä!

Vierailija
26/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin kun piereskelen peiton alla en voi vastustaa haistelemasta niitä...

Vierailija
27/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön joskus harvoin itseä palkitakseni, yksikseni valmislihapullia kylminä suoraan pussista ja dippaan niitä kermaviili-dippijauhe-seokseen. Miten voikin salaherkkuna olla niin mainiota....

Hyi.

Vierailija
28/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen tosi tylsä ja "tavallinen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi