Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei yli 50 vuotiaat, mikä on elämäntilanteenne?

Vierailija
21.03.2017 |

Olen utelias tietämään, mitä mun ikäiset puuhaa, vai puuhaako enää paljon mitään.

Itse olen täällä kilometritehtaalla ja puuhat on aika aika vähäiset.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoitajana 24/7.

Vierailija
2/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tai lomalla nyt. Asun yksin, aikuiset lapset, isoäiti, vanhenevat vanhemmat tarvitsevat apua yhä enemmän. Muutama vuosi tässä olikin että sai elää itselleen/itsekkäästi, nyt sekä lapset että vanhemmat tarvitsevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä (vuorotyö, joten keskellä viikkoa voi olla vapaita). Muutama sijoitusasunto, kesämökki, auto, koti kaikki velattomia. Ei lapsenlapsia. Hyvässä kunnossa oleva 82v äiti, joka pärjää omillaan. Aikaa mennä ja tulla, matkustella, harrastaa. Hienoa aikaa elämässä, kun on varaa ja mahdollisuuksia eikä tarvitse ajatella, mitä muut sanovat tai tarvitsevat.

Takana kohta 40 vuoden työputki, jonka on katkaissut 2 alle vuoden perhevapaata.

Vierailija
4/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, haaveilen sivubisneksestä, jostain tuottoisasta maahantuonnista.

erosin 20 v avioliitosta 42-vuotiaana ja parin sinkkuvuoden jälkeen olen uusissa naimisissa ja elän uusperhe-elämää. Omat lapset teinejä.

Matkustamme paljon, aina viiden tähden hotelli, shampanjaa arkenakin, syömme ulkona, elämme niin luksus-elämää kuin rahat riittää. Rahaa ei säästetä, vaan se käytetään. Lisäksi käyn kuntosalilla ja kävelemässä.

Syön verenpainelääkettä, mutta muuten ihan terve.

Vanhemmat ovat kasikymppisiä, mutta eivät vielä tarvitse minua avuksi.

Vierailija
5/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen utelias tietämään, mitä mun ikäiset puuhaa, vai puuhaako enää paljon mitään.

Miksi ihmeessä ei puuhaisi =)

Vierailija
6/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä (vuorotyö, joten keskellä viikkoa voi olla vapaita). Muutama sijoitusasunto, kesämökki, auto, koti kaikki velattomia. Ei lapsenlapsia. Hyvässä kunnossa oleva 82v äiti, joka pärjää omillaan. Aikaa mennä ja tulla, matkustella, harrastaa. Hienoa aikaa elämässä, kun on varaa ja mahdollisuuksia eikä tarvitse ajatella, mitä muut sanovat tai tarvitsevat.

Takana kohta 40 vuoden työputki, jonka on katkaissut 2 alle vuoden perhevapaata.

Hienoa, sinullahan menee ainakin päällisin puolin tosi hyvin ja kiva nähdä että meidän ikäisillä muillakin palstalaisilla riittää töitä.

Omaishoitajan työ on kyllä aikamoisen raskasta yleensä, onneksi omat vanhemmat ovat ainakin vielä aika hyvässä kunnossa, mutta toivon sinulle kovasti voimia, joka hoidat omaistasi 24/7!

Sensijaan appivanhemmat alkavat olla jo ihan liian huonokuntoisia asumaan kotona, mutta asuvat niin kaukana, ettemme voi heitä itse hoitaa, joten nyt täytyy vaan odottaa vapautuvia paikkoja hoitolaitoksissa.

T: Ap

Vierailija
7/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa. Jouduin pari vuotta sitten työttömäksi, mutta nyt olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Parin vuoden aikana oli sen verrran isoja vastoinkäymisiä, että olin niiden vuoksi melko masentunut. Nyt tuntuu, että tästä sittenkin selvitään, mieliala nousee samaa tahtia auringon kanssa.

Vierailija
8/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas, mieskin sairas.

Vierailija
9/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei puuhaisi =)

No siivoan tietysti, käyn kaupassa ym, mutta kun ei ole lapsia, ei eläimiä, ei ystäviä  - mies vaan, on  elämä aika kapeaksi käynyt...

Vierailija
10/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Olen jo kohta seuraavalla rajapyykillä, but still going strong.

Olen aikoinani sysätty eläkkeelle, terveydellisistä syistä. Olen kumminkin kuntoutunut, jopa ikäisiäni parempaan kuntoon. Teen osa-aikatöitä, milloin siltä tuntuu. Enimmäkseen olen kumminkin oma pomoni eli teen sitä, mitä huvittaa. Minulla on kaksi kotia, toinen Suomessa, toinen Etelä-Euroopassa.

Eläkkeeni on hyvä ja pärjään taloudellisesti ilman huolia. Lapseni ovat aikuisia, vanhemmat kuolleet.

Olen tyytyväinen olooni arvosanalla 9. Kympiksi se kääntyisi, jos löydän sopivan puoliskon elämänkumppaniksi.

Tarjokkaista ei ole ollut pulaa, mutta olen hyvin itsenäinen, pärjäävä ja kai sen verran erikoinen ihminen, että ei helposti "kolahda". Iloisena kuljen silti kohti kevättä ja kesää! :)

Vierailija
11/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys prakaa pahasti, mutta eläkkeelle eivät päästä.

Työpaikka meni, ja nyt kilometritehtaalla. Kauhulla oottelen mitä meinaavat vanhalle vielä tyrkyttää.

Tulen kyllä omillani toimeen. Mutta ikävä välitila.

Aika menee lääkärillä ja mri-kuvissa rampatessa.

Ulkoilu tärkeää että terveys pysyisi edes jossain mallissa.

Vierailija
12/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän parasta aikaa elämässäni. Töissä olen jo siinä asemassa, että voin valita työtehtäväni, ei stressiä. Tienaan mukavasti, asunto on oma. Asun yksin. Urheilen lähes päivittäin, matkustan, käyn keikoilla, leffassa, teatterissa, näyttelyissä. Luen paljon, kirjoitan, meditoin. 

Vierailija
13/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kivaa. Teinilapset 2 kpl vielä kotona. Olen (onneksi) terve, urheilen töiden lisäksi paljon. Kuntosalia, joogaa ja lenkkeilyä, minulla on myös koira. Asumme isossa talossa ja rahaa on riittävästi, pystyy matkustamaan mm. Niin ja vakituinen työpaikka on... Rehellisesti en pidä erityisesti työstäni, mutta sekin menee paremman puutteessa. Niin ja mieskin löytyy. Hyvä kaverisuhde meillä😊.

Vierailija
14/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kivaa. Teinilapset 2 kpl vielä kotona. Olen (onneksi) terve, urheilen töiden lisäksi paljon. Kuntosalia, joogaa ja lenkkeilyä, minulla on myös koira. Asumme isossa talossa ja rahaa on riittävästi, pystyy matkustamaan mm. Niin ja vakituinen työpaikka on... Rehellisesti en pidä erityisesti työstäni, mutta sekin menee paremman puutteessa. Niin ja mieskin löytyy. Hyvä kaverisuhde meillä😊.

Vierailija
15/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremmassa kunnossa kuin nuorena, myös virkeämpi. Kenkää tuli pankkiryhmän YT:istä vuonna 2013 ja sen jälkeen elämä on ollut hakemusten kirjoittelua ja kuntoilua. Opiskelen omaksi ilokseni IT_alaa,, haen töitä, molemmat turhaan mutta kivaahan toi hakemusten kirjoittelu on. Päivisin kotona on siunattu rauha kun mies käy töissä ja lapsi koulussa, naatiskelen jonkun verran joskus.

Vierailija
17/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nuorinta lasta asuu kotona, yksi lapsenlapsi, eronnut mutta tapailen yhtä miestä joka asuu lähellä. On työpaikka, kesämökki, hyvä terveys. Luen paljon, teen käsitöitä ja remonttihommia, vapaaehtoistyötä ja toimin luottamustehtävissä. Viihdyn hyvin kotona mutta myös kaikenlaisissa tapahtumissa ja pidän kulttuurista ja historiasta. Rahaa on ihan mukavasti tällä hetkellä ja työpaikka eläkeikään asti. Ei huolia.

Vierailija
18/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista sinnittelyä päivästa toiseen. Seksitön ja läheisyydetön parisuhde, toista ei saa koskettaa ja nukumme omissa huoneissamme. Eläkeikä täyttyy syksyllä, mutta aion jatkaa töissä käyntiä vielä viisi vuotta sen jälkeen. Tuleehan siitä enemmän rahaa jälkeen jääville ja aivan sama mitä minä teen. Eläkkeen alettua olenkin jo valmis kuolemaan. Työni on siedettävää, mutta puolentoista tunnin työmatkat raskaita.

Vierailija
19/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas, fyysinen työ syö voimat, illat makaan sohvalla, fyysisiä sairauksia ja ylipainoa. Aikuiset lapset, rakastava puoliso ja lemmikkejä.sopivasti ystäviä. Paljon omaa aikaa,talous hataralla pohjalla, mutta parenemaan päin.koen olevani onnellinen.

Vierailija
20/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

How about a keksitty story?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan