Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies myy auton.

Vierailija
21.03.2017 |

Asutaan totaali korvessa. Minulla tonnin arvoinen auto käytössä, joka miehen nimissä. Nyt hän myy sen. Miehellä on iso kuorma-autoksi rekattu pakettiauto jota minulla ei ole lupa ajaa.
Linja-auto ei kulje. Täällä sitten kykitään päivät korvessa työttömänä. Melkein itku tulee.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja se kuorma-autokortti.

Ihme idiootteja taas paikalla.

Vierailija
62/64 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kontrolloi minua auton avulla, kun muutettiin hankalampaan paikkaan. Aina löytyi syy miksi hän tarvitsi autoa enemmän kuin minä. Ja auto oli siis yhteinen ja kulut menivät puoliksi. Ratkaisin asian ostamalla oman auton. Olisittepa nähneet sen naaman kun ilmoitin että tarvitsen kyydin SUN autossasi viimeisen kerran kun haen oman :D

Älkää jääkö tossuiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta sen enempää autoasiaan, totean että minusta miehen käytös kuulostaa vallankäytöltä ja kontrolloinnilta. Haluaa estää sua liikkumasta kotoa minnekään. Miettisin aivan hel*tin tarkasti kannattaako moiseen suhteeseen jäädä.

Vierailija
64/64 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja se kuorma-autokortti.

Kortin hankkiminen taitaa tulla kalliimmaksi kuin siitä autosta saatava rahamäärä. Tosin sitä ajokorttia kysytään niin harvoin, että ihan huoleti voi ajaa h-a-kortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän