Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Odottelen jo innolla illan jaksoa :)
Komea amis(viiksi)look Sannalla tuossa klipissä, missä toteaa, että Petri on liian kiltti ja olisi tossun alla, ei johtanut tilannetta eikä keskustelua, ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ok maataloustuki on näemmä kielletty sana palstalla. Köyhät kyykkyyn.
Mitä hittoa sä selität? Siellähän sun viestis vieläkin on edellisellä sivulla
Lauri käyttää ajan vaan siihen hohhailuun että "mitähän sitä tekis" ja "on vaikee valinta" ja "huomenna sitten ..."
sen sijaan voisi vaan yrittää tutustua tohon daamiinsa ja relax ja have fun
Mitäs tuo nutturapää oikein pohjustaa? Toivottavasti ei oo noin kryptinen ilman kameroita.
... onko minulla liian hyvä naismaku? pohdiskelee hän :)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuo nutturapää oikein pohjustaa? Toivottavasti ei oo noin kryptinen ilman kameroita.
... onko minulla liian hyvä naismaku? pohdiskelee hän :)
"Minusta ei riitä kaikille"
No shit.
Pohtii ihan liikaa.
Terhistä tulee sellaiset vibat et on liian takertuva. Ja sellaista Lauri taitaa juuri karttaa...
Lauri sanoi toista ja eleet osoitti ihan muuta. On selvää että tuo punatukka ei ole hänen valintansa.
Mä uskon vieläkin että se Terhi on se valinta ollut jo pitkään. Ei siksi että Lauri olisi aina sen lähellä vaan juuri siksi että se Terhi uskaltaa olla niin etäällä Laurista koko ajan.
Tai sitten Lauri ei valitse ketään noista. Näen jo otsikot, joissa lauri toteaa et "tarvitsen lisää aikaa"
Kosiomiehet kömpivät bussista työleirilleen... kaunis kesäpäivä heillä
Lähtikö Ringo paskaisilla housuilla treffeille?
Hirvee vikalista tässäkin miehessä. :D
Kiva jallittaa ukko keskelle järveä ja sitten alkaa ripittämään ja parantamaan sitä.
En vaan pääse ton Ringo-nimen yli... en osaa suhtautua vakavasti tyyppiin joka kutsuu itseään Ringoksi. Sori Ringot
Mun mielestä Ringo oli kivanoloinen deiteillä!
Varmaankin Heikki!