Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju

Vierailija
20.03.2017 |

Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.

Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)

Kommentit (1873)

Vierailija
1081/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö ketään muuta tuo treffikumppanien... köh, "koeajo" Aapon suhteen? Myönnän auliisti hullaantuneeni Aapoon, ja totta kai nyt formaatissa suo nyt jotakin kipinää olevan ainakin joidenkin välillä. Toisaalta taas Aapon hyvinkin intiimi pusuttelu useammankin ehdokkaan kanssa tuntuu aika härskiltä. Toki nyt jokainen "kilpailija" tietää, mihin on ryhtynyt, mutta...

Vai olenko se vain minä, joka haluan itse istua siinä sylissä ja teljetä muut daamit huoneisiinsa vaikka siirtelemällä painavia huonekaluja ovien eteen? :D 

Paitsi jos Aapo tällöin jatkaisi aiheesta Vedenkeitin, sulloisin suuhun vaikka sukan.

Eikö Aapo ollut koulutukseltaan DI ja joku noista tytöistä oli juristi. Kuka on???? Siis Aapon morsmaikuista. 

Vierailija
1082/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on topakka ja tottakai Sannalle täytyy olla myös topakka mies mutta ei noista oo. Huono tuuri Sannalla. Sanna kyllä löytää miehen mutta se4n täytyy olla MIES.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö ketään muuta tuo treffikumppanien... köh, "koeajo" Aapon suhteen? Myönnän auliisti hullaantuneeni Aapoon, ja totta kai nyt formaatissa suo nyt jotakin kipinää olevan ainakin joidenkin välillä. Toisaalta taas Aapon hyvinkin intiimi pusuttelu useammankin ehdokkaan kanssa tuntuu aika härskiltä. Toki nyt jokainen "kilpailija" tietää, mihin on ryhtynyt, mutta...

Vai olenko se vain minä, joka haluan itse istua siinä sylissä ja teljetä muut daamit huoneisiinsa vaikka siirtelemällä painavia huonekaluja ovien eteen? :D 

Paitsi jos Aapo tällöin jatkaisi aiheesta Vedenkeitin, sulloisin suuhun vaikka sukan.

Aapo (Aapon rahat) ei sytytä minua.

Vierailija
1084/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Aaposta sanon vaan sen verran, että ihminen joka tollain herkästi purskahtaa itkuun, kokee monta muutakin tunnetta yhtä äkisti ja voimakkaasti. Ja johan se sen osoitti huutamalla, kun farmiviikkoa oli takana mitä - kolme päivää? Itsekin olen mielestäni helposti kuohahtava, mutten kyllä ikinä huutaisi jostain kahvinkeittomokasta puolitutulle kumppaniehdokkaalle. Tai kellekään muullekaan.

Sanna on aika kova tyttö arvostelemaan. Olispa virkistävää kun joku noista ukoista antais samanlaisen palauteryöpyn hänelle. Sanna varmaan kyllä toteaisi että ovi on tossa, jos ei kelpaa.

Heikin alkutuotannot ja muut maajussilarpit on jotenkin lapsellisen sympaattisia. Samoin lapsellista mielewtästäni että kysyi Sannilta, olisiko hänestä Sannin lapsen kasvattajaksi. Heidän suhde vaikuttaa niin pintapuoliselta (yksipuoliselta jopa?), että vähän outoa kalastella vastauksia noin isoon kysymykseen. Halusi ehkä kehuja tyyliin "joo tottakai!"

Vierailija
1085/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari uusavuton pani väärästä reiästä kahvikoneeseen vettä. Aapo korotti ääntä ja Mari pelästyi. Ihan ok Aapolta. Täytyy kysyä jos ei tiedä. Ei ainakaan Maria valitse. 

Vierailija
1086/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta Aaposta sanon vaan sen verran, että ihminen joka tollain herkästi purskahtaa itkuun, kokee monta muutakin tunnetta yhtä äkisti ja voimakkaasti. Ja johan se sen osoitti huutamalla, kun farmiviikkoa oli takana mitä - kolme päivää? Itsekin olen mielestäni helposti kuohahtava, mutten kyllä ikinä huutaisi jostain kahvinkeittomokasta puolitutulle kumppaniehdokkaalle. Tai kellekään muullekaan.

Sanna on aika kova tyttö arvostelemaan. Olispa virkistävää kun joku noista ukoista antais samanlaisen palauteryöpyn hänelle. Sanna varmaan kyllä toteaisi että ovi on tossa, jos ei kelpaa.

Heikin alkutuotannot ja muut maajussilarpit on jotenkin lapsellisen sympaattisia. Samoin lapsellista mielewtästäni että kysyi Sannilta, olisiko hänestä Sannin lapsen kasvattajaksi. Heidän suhde vaikuttaa niin pintapuoliselta (yksipuoliselta jopa?), että vähän outoa kalastella vastauksia noin isoon kysymykseen. Halusi ehkä kehuja tyyliin "joo tottakai!"

No mutta Heikillä on menossa myös mieslarppi verrattuna näihin muihin että siitä pointsit.

Lauri on niin feminiininen ja epävarma ja kiemurteleva kuin kastemato, etten voi ymmärtää miten naiset ovat häneen lääpällään.

Aapon elämässä taas nainen tulee olemaan yksi kodinkone tai leikkikalu lisää, hän ei etsi tasaveroista kumppania.

Sanna taas on tuossa samassa suossa kuin niin moni muukin nainen - sitä haluaisi miehisen miehen rinnalleen, mutta kun on itse vahva, niitä vielä vahvempia miehiä on harvassa. Itse ratkaisin asian aikanaan ikäerolla, mutta tässä tapauksessa tuo vanhempi mieskin mamoilee eikä pistä peliin miehisiä elkeitään. 

Vierailija
1087/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mietin, olisikohan Aapo nuoleskellut myös Marin kanssa treffeillä mikäli ei olisi alla ollut tuota kahvikone-tappelua? Taisi mennä sen huutamisen myötä mahdollisuudet Mariin, tai ainakin Marin kiinnostus Aapoon. Jos alla ei olisi ollut riitaa, saati että puolet treffeistä olisi mennyt riidasta jankkaamiseen, niin olisiko Aapo yrittänyt suudella myös Maria siellä laavulla? Ainakin siellä golf-kentällä Aapon kädet sujahtivat tyylikkäästi Marin lantiolle.

Vierailija
1088/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna saa mut raivon partaalle. Aapo ei herätä tuntemuksia. Heikki on väärässä formaatissa. Lauri on vähän... noh. Aluksi vaikutti kivalta, mutta sitten kun hänen asunto näytettiin, niin jotenkin laski fiilistä. Ja se kun siellä veneessä Terhi? kehui, niin vastasi vaan että "Ai, selvä."

Vierailija
1089/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä tosiaan näe mistään jälkikäteen? Miksi katsomo ei voi olla yhtä hyvä palvelu kuin ruutu ja näyttää järkevän ajan noita nettipalvelustaan ennen kuin menee maksun taakse? Maksaako joku oikeasti nähdäkseen noita?

Huomasin vasta nyt, että uusi kausi on alkanut, mutta jaksoja ei näe ainakaan alusta asti enää. 

Vierailija
1090/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari uusavuton pani väärästä reiästä kahvikoneeseen vettä. Aapo korotti ääntä ja Mari pelästyi. Ihan ok Aapolta. Täytyy kysyä jos ei tiedä. Ei ainakaan Maria valitse. 

Kahvinkeitin on toki tärkeämpi kuin vaimo ehdokas. Jos tuollaisesta jo korottaa äänensä niin mitä tekee jos oikeasti suuttuu jostakin.

Vierailija
1091/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki vois tulla sisustamaan meidän kodin! <3

#alkutuotanto :D

Vierailija
1092/1873 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä tosiaan näe mistään jälkikäteen? Miksi katsomo ei voi olla yhtä hyvä palvelu kuin ruutu ja näyttää järkevän ajan noita nettipalvelustaan ennen kuin menee maksun taakse? Maksaako joku oikeasti nähdäkseen noita?

Huomasin vasta nyt, että uusi kausi on alkanut, mutta jaksoja ei näe ainakaan alusta asti enää. 

Vasta muuttui Katsomo tollaseksi että pitää kirjautua, pöljää, mutta ne on ilmaset tunnukset hei!

Vierailija
1093/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on hauska muuten, mutta tähän ohjelmaan ei ole panostettu. Tehty niin halvalla kuin mahdollista.  Muistan alkuaikojen ohjelmia, niissä oli enemmän mukana ihmisiä ja kuvattu tilan arkea oikeesti, tosin silloin taisi mukana olla oikeita lantsareita, eikä näitä vaan "maalla asuvia". Tämän ohjelman nimi pitäsi olla "maalle kumppani"... Ja arkikuvaukset pitäisi olla työsesonkin ulkopuolella. Nykyinen aikataulu karsii kaikki oikeesti maajussit pois, koska kesä on heillä kiireinen ja aikataulu säistä riippuvainen. Nytkin jäi pois niitä "oikeita" jusseja aikataulusyistä. Ohjelma on jo nyt niin karsittu, että joko siihen panostetaan uudelleen, tai loppuu koko homma. Olisi kiva jos tehtäisiin " kaikkien aikojen pareista" ohjelma, jos suostuvat enää ?  Ja munamies Aapo on ihan Varsinais-Suomen puolelta, ei satakunnasta.  Ja en yhtään ihmettele jos Sanna on yksin, aika tiukka muija, pelottavakin lausunnoissaan. Eikä paljoa ole panostanut treffeihin, edes kohteliasuudesta. Esittelyjaksossa olikin ihan toinen meininki, kovasti laitettu ja puunattu oli silloin.

Vierailija
1094/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikissä on ollut alusta saakka joitain...hmmm...luotaantyöntävää ja mietin että mikä ihme siinä on, kaikin puolin kuitenkin aivan soppelin oloinen poika. Mutta hän on liian sellaisen ryhti-/hymy-/pyhäkoulupojan oloinen, joita koulussa jo karsastin.

Vierailija
1095/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapon elämäntyyliä katsellessa vahvistuu käsitys siitä että maataloustukia voitaisiin leikata snadisti.

Vierailija
1096/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapon elämäntyyliä katsellessa vahvistuu käsitys siitä että maataloustukia voitaisiin leikata snadisti.

Taitaa kananmunan hinnasta noin 10% jäädä tuottajan taskuun. Ilman maataloustukia meillä ei olisi käytännössä enää lainkaan omavaraista tuotantoa.

Vierailija
1097/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tulee Sannista mieleen Anneli Auer?

Vierailija
1098/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se ylimielinen wannabe-hippi Lauri. Aluksi katoin, että on ihan söpön näköinen poika, mutta hitot.

Yhtä lailla ärsyttää tyttöjen suhtautuminen Lauriin; Terhi ja se punatukkainen tuntuu lähes fanittavan tuota "boheemia meininkiä". Oliko se juuri Terhi, joka mallinuken palaset nähdessään sanoi jotain tyyliin: "Ovatkohan nämä Laurin itse tekemiä taideinstallaatioita?". Voi apua, ei kaikki sotkujen keskellä viihtyvät ole automaattisesti taiteilijoita... Tuonkin kommentin olisi ymmärtänyt sarkastisena heittona, mutta vaikutti tyttö olevan ihan tosissaan.

Ja se Laurin ylimielisyys... Poika "pelkää", että kaikki ihastuu siihen (nyt mulla alkoi soimaan päässä "särkyneitä sydämiä kaikkialla tallaat, missä kuljetkaan...") :D Ja noi tytöt vaan heittää bensaa liekkeihin. Kuten se venekohtaus, jossa Terhi kehui Laurin ulkonäköä, jonka jälkeen sanoi jotain tyyliin: "Et taida olla tottunut kehuihin". Ja mitä se pelle vastas: "Oon kuullut niitä vähän liikaakin." Aaaargh.

Marjukka vaikuttaa ihan fiksulta ja huomattavasti kypsemmältä kuin Lauri. Vähän ihmettelen, mitä se tossa kakarassa edes näkee. Marjukan mahdollinen ihastuminen ei myöskään näy koiranpentumaisena läähätyksenä.

Kaikki mammat varmasti tietää, että paras keino karkottaa mies jo alkumetreillä, on näyttää kuinka ihastunut todellisuudessa on. Ja toimiihan tämä toki toistekin päin. Terhillä ja punatukkaisellakin olisi voinut olla mahdollisuuksia jos olisivat vetäneet viileämpää linjaa ja yksin ollessaan piirrelleet sydämiä päiväkirjoihin.

Vierailija
1099/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjukka ja Lauri sopisi hyvin yhteen, molemmilla niin outo kampaus jos nyt sitä Laurin harakanpesää voi kampaukseksi kutsua.

Vierailija
1100/1873 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeitin on toki tärkeämpi kuin vaimo ehdokas. Jos tuollaisesta jo korottaa äänensä niin mitä tekee jos oikeasti suuttuu jostakin.

tyhmää on se jos ei kysy ja tekee kuitenkin oman päänsä mukaan. Itse olisin vielä kiroillut