Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Marjukka ja Lauri sopisi hyvin yhteen, molemmilla niin outo kampaus jos nyt sitä Laurin harakanpesää voi kampaukseksi kutsua.
Laurilla on samanlainen keräpää kuin 90-l Bram Stocerin Draculalla.
Vierailija kirjoitti:
Aapon elämäntyyliä katsellessa vahvistuu käsitys siitä että maataloustukia voitaisiin leikata snadisti.
Joo totta, kaikki maajussit elelevät yhtä leveästi kuin Aapo. Maanviljelijöiden itsemurhatkin taisivat olla vain uutisankka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mari uusavuton pani väärästä reiästä kahvikoneeseen vettä. Aapo korotti ääntä ja Mari pelästyi. Ihan ok Aapolta. Täytyy kysyä jos ei tiedä. Ei ainakaan Maria valitse.
Kahvinkeitin on toki tärkeämpi kuin vaimo ehdokas. Jos tuollaisesta jo korottaa äänensä niin mitä tekee jos oikeasti suuttuu jostakin.
tyhmää on se jos ei kysy ja tekee kuitenkin oman päänsä mukaan. Itse olisin vielä kiroillut
Mistä tiedät kiroiliko Aapo kun huusi Marille. Nainen siis kuuluu maalla nyrkin ja hellan tai siis kahvinkeittimen väliin
Menny kyllä ihan maku Aaposta :(
Itse olen myös menettänyt makuni Lauriin. Aluksi olisin ollut jo itse "lähdössä" häntä tapaamaan ja olin kateellinen hänen ehdokkailleen, mutta nyt mieli on täysin muuttunut. Pitäkää vaan hyvänänne. Laurista sai kyllä alkuun paremman kuvan eli taitaa hänelläkin olla jonkinlainen pimeä puolikin. Myönnän myös, että hänen hiuksensa ovat myös näin jälkeen päin ajateltuna aika karmeat ja se kerällä pitäminen oikein kruunaa kaiken. On niitä siistejäkin rastoja.
Aapoa on jaksa katsella yhtään. Ulkonäkö tympii ja käytös myös. Lisäksi hänen kartanonsa ja autonsa ynnä muut ärsyttävät. En ole kateellinen, mutta itse en edes varakkaana eläisi niin leveästi.
Heikki on ulkonäkönsä puolesta ihan hyvä, mutta se persoona on sitten niin huono. En tulisi hänen kanssaan yhtään toimeen. Kitaraa soittavista miehistä (ylipäätään soittotaitoisista, koska itsekin soitan) kyllä pidän, mutta ainakaan laulutaitoa Heikillä ei ole.
Sannaa on jännä seurata ja miettiä mitä hän nyt taas keksii. Ihmeellistä, että hän on edes hakenut ohjelmaan mukaan, kun fiilis on kuin armeijassa kun hän läksyttää miehiä milloin mistäkin. Käy miehiä sääliksi. Pelkäisin varmaan itsekin Sannaa ja en uskaltaisi puhua mistään jos hän kerran ärähtäisi.
Olisin myös toivonut niitä oikeita maajusseja eikä mitään leikkijusseja.
Häntä-Heikillä on kovat luulot itsestään jyrsijän näköiseksi mieheksi. Ilmeisesti kotipitäjän tytöt olleet lovena ja on heitä autolla kyyditellyt, kuten joku kirjoitti aiemmin, ja nyt äijä luulee, että tuo tuijotus ja teennäinen lipominen tehoavat kaikkiin.
Ei voi olla totta. Jos täällä kritisoi rehellisesti sitä, että verorahoilla maksettuja maataloustukia nostavat henkilöt näyttävät elävän ökyelämää viestit poistetaan. Mikäköhän noissa viesteissä on sellaista, että ne tulee poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei pidä siitä Sonkajärven Sannako se oli nimeltään? Ärsyttävä ääni ja puhetyyli. Ja itsekin sanoi että on nirso. Ihmetyttää tuon ikäiset ihmiset, joilla ei oo kumppania vaikka sellasen muka haluaisivat, mutta sitten ei sitä rimaa voi yhtään alentaa muka.. "Ku siis mä oon niin nirso!!11!!". Olkoot sitten yksinään loppuelämän. Sanna vaikutti siltä että ei tarvi olla ku väärän väriset hiukset miehellä niin ei jatkoon. Ja vaikutti jotenkin liian topakalta. Varmaan äksy luonteeltaan.
Ehkä Sanna ei halua olla se joka otettuaan "ihan ookoo" miehen herää yksi aamu neljän vuoden kuluttua painajaiseen missä se "ihan ookoo" ei ole enää huumorillakaan ok. ja toista tenavaakin jo on tulossa sen sotkun keskelle. Jotkut ei viisaasti haali nurkkiinsa kaikkia maskotteja pelkästään siitä ilosta, että niistä on seuraa.
Ok maataloustuki on näemmä kielletty sana palstalla. Köyhät kyykkyyn.
Naurattaa kun täällä valitellaan kun ei oteta persoonallisempia ihmisiä mukaan ohjelmaan, koska "kyllä suomalaiset ymmärtäisivät eikä paheksuisi/haukkuisi". SILTI kun esimerkiksi Sanna menee omana itsenänsä treffeille niin valitellaan epäsiisteyttä??
Ei oo miestä noista Sannalle. Ei kai Sanna tälläydy treffeille, työkamppeet ne olla pitää maaseudulla.
Mua harmittaa että miten nämä maajussit tuntuu aina valitsevan "epäkiinnostavia" henkilöitä. Siis että eivät oikeesti sitten olekaan niin kiinnostuneita ehdokkaistaan.
Mites ne muut sieltä kirjepinkasta?
Ei sen kuuluisi olla niin vaikeaa analyysia että tykkäätkö jostain vai ei, kyllä sen tietää ja tuntee jos kipinää on. Niin jäykkää meininkiä että ihan nolottaa katsoa välillä :D
Luulen että maksimissaan Aapo saa tältä kaudelta säpinää pidemmäksi aikaa ja muiden yhteydenpito loppuu filmausten jälkeen. Harmi heille muille.
Vierailija kirjoitti:
Marjukka ja Lauri sopisi hyvin yhteen, molemmilla niin outo kampaus jos nyt sitä Laurin harakanpesää voi kampaukseksi kutsua.
Marjukalla kieltämättä aika villi fleda. Varmaan lähteny otsatukka vinoon vahingossa, ja päätti jatkaa samaa linjaa pään ympäri. Tai jotain. Mutta on kyllä melkonen näky.
Arvaatteko kuka? "Mää siis niinku, et sää niinku ja ku mää niinku, nii sit sää siin niinku, et sit mää niinku, et sit niinku sää ja mää niinku".
Ei tuota Aapon niikuttelua kuutele Erkkikään ... iholle pyrkii hyvin hanakasti.
Nykyaikaa kun eletään, niin minä voisin kuvitella Sannan kapiaiseksi johonkin varuskuntaan. Ja sitten jonain lauantai-iltana kun on otettu taksi viereiseen kaupunkiin, siellä jossain paikallisessa sitten syntyisi romanssi. Kaksi ihmistä kohtaisi aidosti, sattumalta. Kumpikin tajuaisi että tässä se on. Aamulla Sanna kysyisi ryppyisten lakanoitten keskeltä vähän krapulaisena: Niin mikä sun nimi oli?
Ja viereltä kuuluisi vähän unisella äänellä: Elina.
Tämmöisen kuvan vaan jostain sain päähän.
Mun mielestä Sanna on parasta tv-viihdettä pitkään aikaan. On kiva katsella naista joka uskaltaa sanoa asiat suoraan,ja on muutenkin sujuvasanainen (vrt.esim Aapo)
Jotenkin hauska hahmo kaikenkaikkiaan. Jämerä ja vahva.
Onko Aapo ottanut oppia jostain Bachelor-ohjelmasta,vai miksi ihmeessä hän niin innokkaasti käy naisiin kiinni? Minusta vähän mautonta,kun pitää kaikkia kopeloida. Säästäisi lähentelyt "valittuaan" varten sitten myöhemmin.
Siis mitä tämä Meri- tyttönen oikein ajatteli? Miksi hän lähti tuolle farmi-viikolle kun oli tavannut ennen sitä kiinnostavamman ihmisen?! Tuon jälkeen itselle nousi vaan oksennus suuhun, kyseistä tsirppaa katsellessa:/
Luin näitä kommentteja täältä ensin kun katsoin viime jakson ja eihän tuo jakso nyt niin paha ollut Sannan, Heikin ja Laurin osalta. Aapo puolestaan kyllä menetti nyt pisteitä vatvoessaan kahvikonesotkua. Huomasi Maristakin, että alkoi olla jo ihan kypsä siihen Aapon selitykseen.
Heikki oli mun mielestä tosi asiallinen siinä, kun kuuli Merin ilmoituksen pois lähdöstä. Eikä minusta Heikki halaillut ollenkaan liian läheisesti, aivan normaalisti.
Sanna kyllä kyseli paljon, mutta ei nyt ihan kamala ollut. Ja kehui myös treffikumppaniaan, kun sanoi että tarttuu tilan töihin tms. Ensi jakson klipissä Sanna vaikutti todella hiillostavalta Ringolle, joten mielenkiintoista katsoa sitten.
Lauri oli ihan ok. Joku täällä totesi, että suurin huoli näyttää aina olevan, että tyttö pitää Laurista, muttei Lauri tytöstä. Se itselläkin särähtää korvaan.
Sanna haluaa miehekkään miehen, mutta ei ymmärrä, että miehessä miehekkyys tulee esiin ja toteutuu parhaiten, kun naisessa on jotakin feminiinistä ja naisellista, olemuksessa ja käytöksessä. Nyt hän on kuin yksi pojista, jopa rankempi kuin monet pojat, ei siinä ole millekkään miehekkäille maneereille tilaa. Eikä naisellisuus tarkoita, että pitäisi sipsutella korkkareilla ja kiherrellä miehen jutuille, vaan erilaisuutta, joka synnyttää vetovoimaa suhteessa mieheen. Nyt näytetyn materiaalin perusteella Sanna täyttää itse tilan omalla jämäkkyydellään ja voimallisuudellaan, ei anna mahdollisuutta millekään kehittyä. Voihan tietenkin olla, että miehissä on ns. perässä vedettäviä tapauksia, mutta tuskin heidän luonteensa nyt tuolla on päässyt esiin. Sannan kaltaiset naiset jäävät monesti ns. hyviksi jätkiksi, eivätkä he edes itse ymmärrä miksi.