Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Kuka tietää tippuneen Karin sukunimen?! On nimittäin senverran tutunnäkönen kaveri ja etunimikin täsmäis....
Kyllä Sannan käyttäytyminen on sen verran outoa, että ei voi kuin ihmetellä.
Heikki tullaan vielä niin näkemään jossain naimaohjelmassa esim. Peräkammarin nahjus.
Kunhan mietin: olisiko Laurin "läävä" vain käsikirjoitettua? Minun on jotenkin vaikeaa uskoa miten aktiivinen lyhyttä vuokraamista harrastava olisi noin epäsiisti. Saati jos tietää että kamerat ja morsiamet ovat tulossa kylään. Onko tuo vain tuotantotiimin epätoivoinen yritys luoda "tosi-tv:tä". Tiedä häntä.
Samaisen foliohatun kun vetää vielä syvempään päähän, voi miettiä olisiko Heikin pusukin ollut samanlaista käsikirjoitettua höttöä. Tosin eipä tuo limanuljaska-trubaduuri varmasti yhtään ole hanttiin laittanut jos olisi tuotannon luvalla imuttelemaan jotain tyttöä. Joka jaksoon kun pitää saada yksi kohahduttava asia, tämän viikon jaksossa se oli Heikin pusu, ensi viikolla Laurin likainen kämppä. Sitä seuraavalla viikolla varmaan Sannan tai Aapon kohupaljastus.
Voiko jostain seurata, miten niillä ei ohjelmaan päässeillä maajuseilla menee? Sillä hauskalla viisikymppisellä miehellä ja sillä suloisella koirankasvattajalla.
Vierailija kirjoitti:
Sannan keskustelu olisi ihan toisenlaista jonkun toisenlaisen miehen seurassa, näin ainakin luulen.
Tai sitten ei. Sanna vaikuttaa niin itseriittoiselta ihmiseltä joka osaa hoitaa tilansa itse ja loppu aika kuluu harrastuksissa, ettei se siihen mitään miestä tunnu tarvitsevan. Yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mietin: olisiko Laurin "läävä" vain käsikirjoitettua? Minun on jotenkin vaikeaa uskoa miten aktiivinen lyhyttä vuokraamista harrastava olisi noin epäsiisti. Saati jos tietää että kamerat ja morsiamet ovat tulossa kylään. Onko tuo vain tuotantotiimin epätoivoinen yritys luoda "tosi-tv:tä". Tiedä häntä.
Samaisen foliohatun kun vetää vielä syvempään päähän, voi miettiä olisiko Heikin pusukin ollut samanlaista käsikirjoitettua höttöä. Tosin eipä tuo limanuljaska-trubaduuri varmasti yhtään ole hanttiin laittanut jos olisi tuotannon luvalla imuttelemaan jotain tyttöä. Joka jaksoon kun pitää saada yksi kohahduttava asia, tämän viikon jaksossa se oli Heikin pusu, ensi viikolla Laurin likainen kämppä. Sitä seuraavalla viikolla varmaan Sannan tai Aapon kohupaljastus.
Lauri on sottapytty. Mökit on siistit tietenkin, koska niillä tehdään bisnestä. T. Laurin tunteva.
en tykkää Pimiästä, mutta ei ole ihan niin hirveä, kuin kuvittelin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko jostain seurata, miten niillä ei ohjelmaan päässeillä maajuseilla menee? Sillä hauskalla viisikymppisellä miehellä ja sillä suloisella koirankasvattajalla.
Niistähän uutisoitiin heti sen jakson jälkeen, kun heidät tiputettiin Haikon reissusta. Kukaan ei löytänyt kumppania. Lue maikkarin sivuilta.
Lauri on kyllä mielenkiintoinen persoona :D
Lauri valitsee sen vaaleatukkaisen jolla hieman huono iho. Nähty slinnassa yhdessä. Tai sitten hengaavat kavereina muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lauri valitsee sen vaaleatukkaisen jolla hieman huono iho. Nähty slinnassa yhdessä. Tai sitten hengaavat kavereina muuten vaan.
Molemmat kotoisin Savonlinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri on sottapytty. Mökit on siistit tietenkin, koska niillä tehdään bisnestä. T. Laurin tunteva.
Meilläkin mökkejä jotka pidetään siistinä, niinpä ei sitten kotona jaksa siivota.
Terveisin vuokramökin siivooja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan keskustelu olisi ihan toisenlaista jonkun toisenlaisen miehen seurassa, näin ainakin luulen.
Tai sitten ei. Sanna vaikuttaa niin itseriittoiselta ihmiseltä joka osaa hoitaa tilansa itse ja loppu aika kuluu harrastuksissa, ettei se siihen mitään miestä tunnu tarvitsevan. Yhtään mihinkään.
Kommentoin aikaisemmin, että Sannan elekieli vaikutti siltä, ettei ollut kovinkaan kiinnostunut kenestäkään. ja pakko jatkaa vähän puolustelua. Ehkä Sanna on keksinyt itselleen harrastuksia ja tekemistä, ettei tarvitsisi kökkiä yksin kotona ja surra sitä, ettei ole kumppania? Minä teen vähän samaa. Jos kuitenkin oikeasti kiva mies löytyy, niin kyllä sitä aikaa saa raivattua. Sitten vähännetään niitä harrastuksia. Elämäntilanteet ja asenteet muuttuu. Tuskin Sanna olisi lähtenyt mukaan julkiseen ohjelmaan, jos ei olisi valmis sitoutumaan. Ei vaikuta miltään julkisuudenhaluiselta, että olisi vain sen takia ohjelmassa.
Ei vaikuttanut siltä, että tuossa porukassa kukaan kolahti kummemmin. Tai sitten on epävarmuutta itsestään. Moni saattaa vaikuttaa päällepäin menevältä ja itsevarmalta, mutta jos ei ole paljoa kokemusta miehistä ja seurustelusta, niin ei välttämättä osaa jutella heti syvällisiä ja tapittaa silmiin. Epävarmuutta lisää vielä kamerat, jotka kuvaavat.
Haluan siis sanoa, että älkää heti vetäkö johtopäätöksiä jostain ylimielisyydestä. Voi olla sitäkin, mutta antakaa nyt vähän armoa.
Toivoisin että Lauri valitsisi sen oranssi hiuksisen, jolla on lapsi entuudestaan. Hän vaikuttaa jotenkin empaattiselta ja mukavalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuon Sannan miehet ovat ihan järkyttäviä.
Suuri on tasoero tämän Sannan ja hänen sulhoehdokkaidensa välillä. Niin ulkonäöllisesti kuin älyllisestikin.
Onko tämä yleensäkin se tasoero suomalaisten naisten ja miesten välillä... Naiset ovat huomattavasti tasokkaampia!
En tajua miten Sanna viitsii edes jatkaa ohjelmaa, kun miehet ovat tuota tasoa.
Huomasitteko esim. eilisessä illanvietossa, kaikkien pukeutuminen oli Sannan ryhmässä ihan samantasoista. Sannalla oli bootsit hameen kanssa, ja hameen kanssa olisi sopinut ehkä paremmin jotenkin samantyylinen paita. En sano, että mitään vikaa kenenkään pukeutumisessa, mutta että voi sanoa olevan suurta tasoeroa Sanna vs. miehet.
Tuotannolla on selkeesti näppinsä pelissä Sannan vaatteiden kanssa. Nyt kun on tukka nätisti ja meikkiä naamalla ja jotain hempeää päällä, hän näyttää olevan jotenkin vieraalta. Ei ole yhtään hänen tyylinsä tuollainen. Ei ainoa naispuolista jussitarta tarvitsisi yrittää juontajan näköiseksi pukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna vastailee kysymyksiin "niinpä, niinpä, niinpä" ja valittelee keskustelujen pinnallisuutta. Ehkä toisenlaisen miehen seurassa vastaukset olisivat innokkaampia "niinPÄ, juurikin näin, totTA".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kotoisin Savonlinnasta.
No ihaks tosi??
En niiko kestä niiko tota Aapon niiko niikottelua.
Lauri ottaa Terhin
Aapo Lauran
Heikki Neijan
Sanna Ari-Matin.
Näin näkisin elekielestä tässä kohtaa ohjelmaa, jos ei sitten farmiviikko muuta tunteita.