Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju

Vierailija
20.03.2017 |

Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.

Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)

Kommentit (1873)

Vierailija
461/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti, pussailun jälkeen voisi kehua toista, esim. "Tunnut hyvälle", tai katsoa silmiin tai vaan hymyillä toiselle. Siis jos on tunteita mukana. Kuka kysyy toiselta "miltäs tuntui?". Ihan kuin "kehu mua, oon paras. Kiitos, ja seuraava kokelas jonosta". HYI hitto !

Vierailija
462/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on ärsyttävin realityhahmo ihan vähään aikaan; ei minkään näköinen silti arvostelee miehet millin tarkkuudella päästä varpaisiin. Perusnegatiivinen valittaja, jonka suu koko ajan väärinpäin. Ei tuollaisen kanssa kukaan mies pitkään jaksa ei tarvitsekaan.

Heikki vetää Unelmien poikamies -roolia, ei uskalla olla oma itsensä ollenkaan. Ei pisteitä sinnekään.

Lauri ja Aapo ihania, aitoja, kohteliaita ja huomaavaisia "isäntiä" - peukut pystyssä että löytävät emännän rinnalleen =)  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti, pussailun jälkeen voisi kehua toista, esim. "Tunnut hyvälle", tai katsoa silmiin tai vaan hymyillä toiselle. Siis jos on tunteita mukana. Kuka kysyy toiselta "miltäs tuntui?". Ihan kuin "kehu mua, oon paras. Kiitos, ja seuraava kokelas jonosta". HYI hitto !

Oli kyllä epäromanttisin suudelma minkä olen koskaan nähnyt =) Voi Heikki... 

Vierailija
464/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri teki ainoan oikean järkevän ratkaisun pudottaessaan Eevan. Eeva on parikymppinen Tampereelta ja todennäköisesti opiskelee vielä vuosia. Miten siinä mitään suhdetta pitää yllä?

Vierailija
465/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki on järkevä kun ei halua luopua lapsuuden kodistaan. Musta on hienoa että pysyy siinä asiassa jämäkkänä. Ei ole niin naisen perässä juoksija että muuttaisi tämän luokse :). Ehkä tämä asia saa jotkut "kiusaamaan" häntä tälla palstalla. Enpä ihmettelisi jos olisi pudonneet morsianehdokkaat asialla.

Vierailija
466/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt jotain tajunnanvirtaa;

Terhiä käy vähän sääliksi, on niin selvästi ihastunut ja omalla tavallaan söpö. Voi Lauri häneen päätyäkin, mutta näkisin että Terhille parempikin mies löytyisi kuin moinen hampuusi. Aika jäätävää ettei saanut kämppäänsä siivottua.

Sannan miehet - huhhuh. Tämä nyt on anonyymi palsta mutta riittäisi juttua varmaan kunnianloukkaussyytteeseen asti. Kauhavan jantterissa sentään on jotain potentiaalia jos homma tuosta jotenkin rentoutuu. Ei Petrikään nyt toivoton tapaus ole, mutta luulen kyllä että ikäero ei ole eduksi vaikka tällä palstalla "hopeaketuista" huudellaankin :P

Heikin show ei nyt oikein vakuuta, mutta ymmärrettävästi tuossa tilanteessa uppoaa yleisöönsä. Pitää toivoa ettei jätä jälkeensä kovin katkeria naisia. Toivottavasti Kuopion flikka ei ainakaan kapsahda liian pahasti..

Aapo on melko tylsä mutta ihan sympaattinen kaveri, naiset tuntuvat olevan samasta muotista joten ei kai siinä.. Toivottavasti päätyy Lauraan. Siinä Aapon 27v mimmissä on muuten jotain omituista, mutten osaa sanoa mitä.

Pakko nyt vielä sanoa, kuinka voi olla niin laihaläski ettei edes saatanan ruma pukinparta onnistu peittämään kaksoisleukaa. Siinä.

Vierailija
467/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä epäromanttisin suudelma minkä olen koskaan nähnyt =) Voi Heikki... 

Tarkoitus on kai ottaa selvää nopeasti kenen kanssa synkkaa. Aikaa ei ole paljon. Jos ehdokkaat ovat ujoja/eivät anna itsestään mitään esim siksi kun eivät vielä uskalla antaa tunteilleen valtaa, on paras tapa kysyä rohkeasti itse. Miltä susta tuntuu? Tuntuiko suudelma hyvältä/pahalta? Luulen, että heille itselleen jäi sen jälkeen vahva tunne, joko positiivinen tai negatiivinen, muttei sitä muille kerrota. Vielä.

Vierailija
468/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittasivat Sannan ja Heikin yhteen. Siitä gigololle luu kurkkuun. 😁

Minulla ei tule Sannasta kovin kummoinen kuva. Perusjustiina, josta joku tossukkamies käyttäisi nimeä hallitus. Puhuu paljon, mutta mitä jää mieleen? Jutut ei ole hauskoja, mutta Sannaaa itseään näyttää huvittavan vähän kaikki. Hiukan alentavasti suhtautuu minusta miehiin. Kiva olisi nähdä jotain aitoutta hänestä.

Se Kari sanoi hyvin Sanasta, että voisi alkaa poliitikoksi kun vastaa niin diplomaattisesti. Toki tuossa vaiheessa ei voi kertoa kaikkea, mutta ruudun välityksellä tulee kuva ettei Sanna hirveästi edes yritä tutustua miehiin persoonina. Jatkoonkin päästi sen törkyturvan, mitä ihmettä!?

Vierailija
469/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuon Sannan miehet ovat ihan järkyttäviä.

Suuri on tasoero tämän Sannan ja hänen sulhoehdokkaidensa välillä. Niin ulkonäöllisesti kuin älyllisestikin.

Onko tämä yleensäkin se tasoero suomalaisten naisten ja miesten välillä... Naiset ovat huomattavasti tasokkaampia!

En tajua miten Sanna viitsii edes jatkaa ohjelmaa, kun miehet ovat tuota tasoa.

Huomasitteko esim. eilisessä illanvietossa, kaikkien pukeutuminen oli Sannan ryhmässä ihan samantasoista. Sannalla oli bootsit hameen kanssa, ja hameen kanssa olisi sopinut ehkä paremmin jotenkin samantyylinen paita. En sano, että mitään vikaa kenenkään pukeutumisessa, mutta että voi sanoa olevan suurta tasoeroa Sanna vs. miehet.

Vierailija
470/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuon Sannan miehet ovat ihan järkyttäviä.

Suuri on tasoero tämän Sannan ja hänen sulhoehdokkaidensa välillä. Niin ulkonäöllisesti kuin älyllisestikin.

Onko tämä yleensäkin se tasoero suomalaisten naisten ja miesten välillä... Naiset ovat huomattavasti tasokkaampia!

En tajua miten Sanna viitsii edes jatkaa ohjelmaa, kun miehet ovat tuota tasoa.

Huomasitteko esim. eilisessä illanvietossa, kaikkien pukeutuminen oli Sannan ryhmässä ihan samantasoista. Sannalla oli bootsit hameen kanssa, ja hameen kanssa olisi sopinut ehkä paremmin jotenkin samantyylinen paita. En sano, että mitään vikaa kenenkään pukeutumisessa, mutta että voi sanoa olevan suurta tasoeroa Sanna vs. miehet.

Siis ei voi sanoa olevan suurta tasoeroa...

Vierailija
471/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin tytöt ovat ilmeisesti niin nuoria ja ihastuneita, että eivät näe Heikin herrasmieslarppauksen teennäisyyttä? 

Vierailija
472/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapo käy hitaalla. Toinen hitaalla kävijä on Eeva. 

Vierailija
473/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin taloa kuvailtiin kodikkaaksi. :DDD

Vierailija
474/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Aapo valitsee Lauran.

Laurille Marjukka tai Terhi.

Sannan ja Heikin on parempi jatkaa sinkkuina.

Vierailija
475/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin naisista ei minusta kukaan ole sopiva Laurille. Sympaattisia naisia, mutta eivät kukaan minusta yhtään Laurin tyylisiä. Se tiputettu Eeva oli ulkoisesti kuin Laurille tehty, mutta 10v ikäero tuossa elämänvaiheessa on on paljon, ja se näkyi kyllä heidän välisessä vuorovaikutuksessa. Ihmetyttää myös se Laurin kuvottava sikolättitalo. Ei sen vertaa tajua, että naisvieraita varten edes siivoaisi sotkunsa. Laurin kohdalla ei kyllä voi puhua edes mistään perus tavarat hujan hajan meiningistä. Se talo oli oikeasti saastainen. Meni vähän maku Laurista. 

Vierailija
476/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittasivat Sannan ja Heikin yhteen. Siitä gigololle luu kurkkuun. 😁

Minulla ei tule Sannasta kovin kummoinen kuva. Perusjustiina, josta joku tossukkamies käyttäisi nimeä hallitus. Puhuu paljon, mutta mitä jää mieleen? Jutut ei ole hauskoja, mutta Sannaaa itseään näyttää huvittavan vähän kaikki. Hiukan alentavasti suhtautuu minusta miehiin. Kiva olisi nähdä jotain aitoutta hänestä.

Se Kari sanoi hyvin Sanasta, että voisi alkaa poliitikoksi kun vastaa niin diplomaattisesti. Toki tuossa vaiheessa ei voi kertoa kaikkea, mutta ruudun välityksellä tulee kuva ettei Sanna hirveästi edes yritä tutustua miehiin persoonina. Jatkoonkin päästi sen törkyturvan, mitä ihmettä!?

Totta. Sannasta tulee kuva, että hän puhua pälättää vain muodon vuoksi eikä häntä kiinnosta edes, mitä toinen sanoo. Ei siis osaa kuunnella toista ihmistä. Itsekkään tuntuinen naureskelija, joka tuntee ylemmyyttä valitsemiaan miehiä kohtaan. Miksi hän sitten valitsi nämä? Ulkonäöltään Sanna on homssuinen, mutta eipä ole miesehdokkaatkaan mitään mistereitä.  Lukuunottamatta Petriä, joka on ihan siedettävän näköinen, mutta liian fiksu Sannalle.

Vierailija
477/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hippi-Eeva oli ihana, harmi kuin tippu. Ja yllätyin sen hänet tiputtaneen miehen valinnasta (en muista nimeä), luulin että Eeva oli hänenkin lemppari!

Eeva ei puhunut jaksoissa juuri ollenkaan. Häntä taidettiin haastatellakin vähemmän kuin muita? En yllättynyt valinnasta kun ei hän Laurinkaan kanssa puhunut oikein mitään.

Jatkan vielä, että oli silti harmi että Eeva joutui lähtemään! Hän erottui ohjelman muista ehdokkaista ja olisin mielelläni seurannut hänen ja Laurin treffailua. Nyt Lauri on oikeastaan ainut kiinnostava henkilö tuossa ohjelmassa.

Laurilta kyllä putosi pisteet, kun näytettiin lopussa hänen sotkuinen kotinsa. Miten aikuinen mies voi elää tuolla tavalla?! On siinä morsianehdokkaalla tulevaisuuden haastetta, kun siivoaa tämän kaverin jäljiltä sotkut.

Vierailija
478/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hippi-Eeva oli ihana, harmi kuin tippu. Ja yllätyin sen hänet tiputtaneen miehen valinnasta (en muista nimeä), luulin että Eeva oli hänenkin lemppari!

Eeva ei puhunut jaksoissa juuri ollenkaan. Häntä taidettiin haastatellakin vähemmän kuin muita? En yllättynyt valinnasta kun ei hän Laurinkaan kanssa puhunut oikein mitään.

Jatkan vielä, että oli silti harmi että Eeva joutui lähtemään! Hän erottui ohjelman muista ehdokkaista ja olisin mielelläni seurannut hänen ja Laurin treffailua. Nyt Lauri on oikeastaan ainut kiinnostava henkilö tuossa ohjelmassa.

Laurilta kyllä putosi pisteet, kun näytettiin lopussa hänen sotkuinen kotinsa. Miten aikuinen mies voi elää tuolla tavalla?! On siinä morsianehdokkaalla tulevaisuuden haastetta, kun siivoaa tämän kaverin jäljiltä sotkut.

Laurin koti on todella iso ja ohjelma ei näyttänyt sitä alussa eli varmaan oli sotkuinen silloinkin.

Ulkopuolista siivouspalvelua voisi olla hyvä käyttää mikäli ei siivooja ole joku tytöistä.

Vierailija
479/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, kun Sanna valittaa ehdokkaistaan et heistä ei saa oikein mitään irti. Ja kaikki ehdokkaat sanoo samaa Sannasta. :D

Vierailija
480/1873 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Sannasta sellanen kuva, että kun häntä ei kiinnosta oikeastaan kukaan valituista ja heistä ei saa mitään irti, niin ei Sannakaan halua avautua, hänelle riittää pintapuolinen kesskustelu kun nyt jo melkein tietää, ettei kukaan jatka ohjelman jälkeen hänen kanssaan. Eli on tahallaan "pintapuolinen" ja kiertelee ja kaartelee, kun ei katso tarpeelliseksi näille ko. ihmisille antaa sen syvempää kuvaa ja tietoa itsestään.

Minä itse nimittän toimin josksu noin: ensin saatan yrittää syvempää keskustelua, mutta kun en saa juttukaveria siihen ja kaveri ei muutenkaan kiinnosta niin siirrän keskustelutason yleiselle.

Sannan keskustelu olisi ihan toisenlaista jonkun toisenlaisen miehen seurassa, näin ainakin luulen.