Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Se Sanna on kyllä ärsyttävä ja sellanen "kova" olevinaan. Tosiaan Sanna ja Heikki vastakkain.
.. vieläkin harmittaa, ettei se sympaattinen Jari päässyt ohjelmaan :(
Luin joskus palautetta Laurin vuokramökeistä ja palaute oli pelkkää positiivista, siisteyttäkin kehuttiin paljon. Outoa, että mökkinsä jaksaa siivota mut itse asuu kuin sikolätissä. Olisi edes kuvauksia varten vähän panostanut...
Unohtuuko teiltä aina että se Aapokin on kisassa? On jotenkin niin huomaamaton ettei jää mieleen, muistan aina että on se rastatukka, lirkuttava trubaduuri ja se akka. Sitten jään miettimään että oliko vielä yksi. Ja on, se Aapo.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että mitä ne siellä playboy-Heikin tiluksilla tekee sitten farmiviikolla? Kuopsuttaa kasvimaata, maalaa taloa ja käy latotansseissa, ehkä ajaa traktorilla postilaatikolle?
Tuskin sillä trubaduurilla mitään traktoria onkaan, päältä ajettava ruohonleikkuri korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus palautetta Laurin vuokramökeistä ja palaute oli pelkkää positiivista, siisteyttäkin kehuttiin paljon. Outoa, että mökkinsä jaksaa siivota mut itse asuu kuin sikolätissä. Olisi edes kuvauksia varten vähän panostanut...
Entäs jos se onkin testi? Entäs jos olisikin vaikka aiemmin siivoushullun exän kanssa vuosikausia tapellut siisteydestä ja nyt testaa heti alussa että kuka naisista alkaa räpättämään siitä (jopa luovuttaa)?
En itse nähnyt ohjelman lopussa mitään törkyä kun niin nopeasti vilautettiin, joku sukkako oli ihan väärässä paikassa? Mutta niin on meilläkin. Noh, ensi jaksossa sitten selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti, pussailun jälkeen voisi kehua toista, esim. "Tunnut hyvälle", tai katsoa silmiin tai vaan hymyillä toiselle. Siis jos on tunteita mukana. Kuka kysyy toiselta "miltäs tuntui?". Ihan kuin "kehu mua, oon paras. Kiitos, ja seuraava kokelas jonosta". HYI hitto !
Oli kyllä epäromanttisin suudelma minkä olen koskaan nähnyt =) Voi Heikki...
Tarkoitus on kai ottaa selvää nopeasti kenen kanssa synkkaa. Aikaa ei ole paljon. Jos ehdokkaat ovat ujoja/eivät anna itsestään mitään esim siksi kun eivät vielä uskalla antaa tunteilleen valtaa, on paras tapa kysyä rohkeasti itse. Miltä susta tuntuu? Tuntuiko suudelma hyvältä/pahalta? Luulen, että heille itselleen jäi sen jälkeen vahva tunne, joko positiivinen tai negatiivinen, muttei sitä muille kerrota. Vielä.
Mua oksetti se suudelma. "Tuu lähemmäksi. Vielä." Itse ei lähestynyt naista ollenkaan, vaan halusi käskyttää lähemmäs. Itse en olisi tuollaiseen käskyyn lähtenyt ellen sitten olisi hämmentynyt totaalisesti ja sen takia erehtynyt lähestymään. Itse suudelma oli niin kömpelö että piti laittaa käsi silmien eteen ja sormien läpi katsoa milloin kiusallinen hetki on ohi. Kirsikkana kakun päällä vielä kysyy että miltä tuntui. Ei noin...
Ainut, josta Sanna on millään tasolla kiinnostunut, on Petri. Petri tietää sen, ja seuraa hymyillen sivusta, kun nuoremmat miehet taistelevat Sannan suosiosta. On kuitenkin pieni riski, että Sanna toteaa Petrin olevan liian vanha hänelle, ja valitsee kuvausten lopussa jomman kumman nuoremmista uroksista, vain erotakseen heti kun kuvausryhmä vie kalustonsa pois.
Aapo pitää hillityllä olemuksellaan korttinsa salassa viimeiseen asti.
Heikki hämmentää pakkaa tietoisesti, antaen katsojille ja morsioehdokkailleen hämääviä viestejä. Tällä hän saattaa loppupeleissä pilata mahdollisuutensa.
Laurilla tulee olemaan lopussa vaikeaa, kun pitää valita vain yksi, koska hän rakastuu kahteen tytöistä.
Mikähän siihen voisi olla syynä, että tämä ohjelma houkuttelee keskustelupalstalle niin positiivista, fiksua ja sydämellistä porukkaa? Muutama kymmentä minuuttia per henkilö, vai mitä tässä on nähty heistä pätkiä, niin niistä tehdään aivan tarkalleen oikeaan osuvia analyysejä, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Sellainen fiilis tulee lukiessa, että voi kun olisi tuollaisia ystävinä tai vanhempana vaikka.
Mitä Heikki viljelee? Mitä karjaa Heikillä on?
Vastaus edellisiin: ei mitään.
Miksi tällainen helppo-Heikki on ohjelmaan ylipäänsä otettu?
Vaadimme hurmaavan Jarin tämän lipevän Heikin paikalle maajusseihin!
Sanna valitsee lopulta puolisokseen Petrin, joskaan näillekään ei tule mitään sen pitkäkestoisempaa.
Sanna tarvitsee raavaan sonnin, joka runttaa väkisin alavilloihin, eikä anele ja ruikuta naismaisesti alakynnessä.
Vierailija kirjoitti:
Heikin tytöt ovat ilmeisesti niin nuoria ja ihastuneita, että eivät näe Heikin herrasmieslarppauksen teennäisyyttä?
Eikös se nainen, jota Heikki pussaili ollut 32-vuotias? Kaksi muuta naista olivat parikymppisiä.
Heikki ja Sanni ilmiselvä pari, samannäköisiäkin. Kaikki ovat järjestään ottaneet sen joka muistuttaa eniten omaa ulkonäköään.
Sannalle ei sovi kukaan noista, ehkä parhaiten se isoin mies, jonka nimeä en muista.
Heikki ottaa Marin.
Lauri on vaikeampi, tiputti sen joka olisi ollut potentiaalisin.
Sanna valitsee aivan varmasti sen raksamiehen, Ari(-Mattiko?) se oli.
Vierailija kirjoitti:
Laurin naisista ei minusta kukaan ole sopiva Laurille. Sympaattisia naisia, mutta eivät kukaan minusta yhtään Laurin tyylisiä. Se tiputettu Eeva oli ulkoisesti kuin Laurille tehty, mutta 10v ikäero tuossa elämänvaiheessa on on paljon, ja se näkyi kyllä heidän välisessä vuorovaikutuksessa. Ihmetyttää myös se Laurin kuvottava sikolättitalo. Ei sen vertaa tajua, että naisvieraita varten edes siivoaisi sotkunsa. Laurin kohdalla ei kyllä voi puhua edes mistään perus tavarat hujan hajan meiningistä. Se talo oli oikeasti saastainen. Meni vähän maku Laurista.
No eipä nyt vielä tuomita Laurin "sikolättitaloa". Voi hyvin olla, ettei se todellisuudessa oo niin paha kuin loppuklipissä oli saatu näyttämään. Ohan Lauri ny noista maajusseista kiinnostavin ja fiksuin, ei mikään "aivoton hippi" ja ilman tukkaansa ois enemmänkin vähän hipsterihtävä ulkonäöltään. Tiputettu Eeva ei mun mielestä ollu Laurin tyyliä, vaikka sillä olikin rastat.
Uskon, että jos ees joku noista löytää ohjelmasta kumppanin, se on Aapo.
Näinköhän Sanna pitää yhteyksiä esim. jonkun hänelle kirjoittaneen, mutta ei telkkariin haluavan karjun kanssa ja nyt vaan sinnittelee yhden viikon, jotta ei rapsahda jäätävät sopimussakot? Joku kirjoitti aiemmin, että Sanna voi olla niin pintapuolinen, koska tietää, että kukaan noista ei jää tilalle, joten miksi sitten avauumaan - teoria kuulostaa järkeenkäyvälle!
Te ette osaa muuta kuin nälviä ja etsiä vikoja. Itse tietysti olisitte tv:ssä kuin kotonanne. Esim Heikkiä koskevat jutut alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siihen voisi olla syynä, että tämä ohjelma houkuttelee keskustelupalstalle niin positiivista, fiksua ja sydämellistä porukkaa? Muutama kymmentä minuuttia per henkilö, vai mitä tässä on nähty heistä pätkiä, niin niistä tehdään aivan tarkalleen oikeaan osuvia analyysejä, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Sellainen fiilis tulee lukiessa, että voi kun olisi tuollaisia ystävinä tai vanhempana vaikka.
Samaa mieltä, suloisia ihmisiä täällä kirjottelee. On jotenkii ihanaa kun kaikki ajattelee lähtökohtaisesti toisista hyvää. Kiva meininki. Joissain keskusteluissa mun mielestä kiusaamista ja aika rumasti kommentoidaan esim ulkonäköasioita...
Minusta Sannan elekieli vaikutti siltä, ettei ollut kiinnostunut kenestäkään aidosti. Itse olen vähän samanlainen luonteeltani, että välillä on vaikea katsoa silmiin ja avautua tuntemattomille ihmisille. Miksi pitää tuosta ominaisuudesta haukkua? Eivät kaikki ole sosiaalisesti niin taitavia ja kokeneita.
Vierailija kirjoitti:
Te ette osaa muuta kuin nälviä ja etsiä vikoja. Itse tietysti olisitte tv:ssä kuin kotonanne. Esim Heikkiä koskevat jutut alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle.
Jopas vitsin murjaisit 😂😂
Laurin töllissä vilistää satiaiset...ja päässä!!!