Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Raakel, Pälvi, Kyösti, Pentti, Kuisma, Aukusti
Ei ole minusta rumia nimiä eikä rumia ihmisiä. Ne on erilaisia, se ettei itse pidä niistä ei tee niistä rumia.
Ylermi, Ragnhild, Onerva, Oivi, Paavali, Kastehelmi, Ilmo, Knuutti, Aulis, Varma, Urmas
Rasmus, Ronja ja suht kaikki, joissa c-kirjain, ei sovi suomalaiseen nimeen.
Vierailija kirjoitti:
Mahla, meinasin yrjötä kun näin tämän kastetuissa.
Ei ruma, mutta aika härski.
Herkko, Kerkko, Kyösti, naisissa Tytti, Janina ja kaikki muut c:llä kirjoitetut, ei sovi suomalaiseen sukunimeen.
Emmiina, Peppiina, Lauriina ja muut vastaavat.
Hennica, Jennica, c-nimiväännösten lista on loputon.
Lotta
Miina
Ansa
Ukko
Veli
Sisko
Mies
Poika ainakin Jukka-poika
Olen yllättynyt ettei täältä vielä löytynyt omaa nimeä. Vanhempien, veljen, isovanhempien, serkkujen ja kavereiden nimet kyllä löytyi ja no lähes kaikkien tuttujen :D Tuntuu että melkein kaikki kalenterista löytyvät nimet on mainittu tässä "rumiksi".
Itse en tykkä Yrjö ja Pirjo nimistä koska niistä tulee mieleen oksennus. Marina kuulostaa kaikesta marisevalta negatiiviselta ihmiseltä. Muuten vaan naisten nimissä en pidä näistä: Birgitta, Impi, Immi, Hely, Siru, Hellin, Hellä, Helli, Lempi, Lemmikki, Suometar, Ursula
ja miesten nimistä Gabriel (kuulostaa naiselta), Hemmo, Hermanni (Pelle Hermanni), Mainio, Nyyrikki, Paavali, Pellervo, Pirkka, Ukko, Uljas (kuulostaa hevoselta), Untamo, Unto, Urho, Urmas, Urpo, Usko, Ylermi, Yrjänä.
Tuomo
Kuutti
Roni
Kalevi
Olavi
Topi
Onni, Pyry, Pispa, Mira